abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150018964
Zwangerschap en Geboorte!

2015
18 februari: Ingee (meisje)
21 februari: Danaa (jongen)

2 maart: Risu (meisje)
14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: DJMO (Zusje met een piem0l)
23 maart: Gevalletje (jongen)
31 maart: faptist (meisje)

8 april: _Happy_ (verrassing!)
12 april: MevrouwCactus (jongen)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
1 mei: pessie
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
11 mei: Rawedni
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
17 mei: Shopaholic1984 (twee meiden)
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje
13 augustus: Ggirl
24 augustus mousemicky
25 augustus: Coccinelle

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser

3 oktober: J0ycie88
10 oktober: Limone
14 oktober: Sara82
23 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus ***

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

----------------

Aanpassingen graag in dm!

[ Bericht 0% gewijzigd door Krisvc op 25-02-2015 15:46:00 ]
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_150018984
Heel veel makkelijker dan dit kan het geloof ik niet om een nieuw topic te openen. :')
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:05:07 #3
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150019031
Fijn dat je veel hebt kunnen regelen, LuDann!

Bijna verlof voor MevrouwCactus! *O*

Kris, daarom ga ik altijd met de fiets naar werk. Dat is gelukkig ook wel te doen, 5 km fietsen. Het ov vind ik ook vreselijk, ik hijs me nog liever in een regenpak dan in de randstadrail te stappen. ;)

Gisteren zag ik trouwens voor het eerst mijn buik bewegen na een karatetrap van binnen :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 februari 2015 @ 08:06:03 #4
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150019042
goedemorgen! vannacht werd m'n buik flink verbouwd, alsof meneer even wilde laten weten dat hij het toch niet zo eens was met de vrij hardhandige echo van gisterenavond :X O+ ik voel hem nu ook weer gewoon 'normaal' langsschuiven dus ik ben wel gerustgesteld. Achteraf denk ik dat het nieuws wat ik eergisteren hoorde, dat de dochter van een vriendin haar kindje is verloren, onbewust meegespeeld heeft in m'n onrust gisteren.

Werkze MwC!!

en wat heb je veel geregeld LuDann!! Je klinkt er echt superhappy bij O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150019057
Als ik me wat fitter zou voelen zou ik ook op de fiets gaan. Maar ik moet 11 km helaas. Ik moest wel een OV-chipkaart aanschaffen, want ik wil al jaren niet meer met de Randstadrail. Onding.

Maargoed, baby heeft de halve weg geschopt en dat maakt heel veel goed.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 februari 2015 @ 08:08:27 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150019069
M'n koffie Mariposas!! _O-
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_150019098
Whahaha. "That's my spot" _O-
pi_150019375
Mariposas: _O- mannelijke territoriumdrift misschien? :P

Ben inderdaad erg blij zoveel geregeld te kunnen hebben. :Y

Nu ben ik alleen iets minder blij... Ik ben de afgelopen week weer bijna 3 kilo afgevallen. Aangezien mijn gewicht al langere tijd een probleem is, heb ik toch maar even naar de polikliniek gyneacologie gebeld, en ze willen me om 10:30 meteen zien. En nu maak ik me zorgen.

De baby is heel erg druk geweest gister en gisternacht, B_N heeft ook een paar keer wat gevoeld. Nadat ik wat gegeten had werd het wel wat rustiger, maar ik heb het continue koud ook. Ik heb wel het idee dat ik genoeg eet. Voel me even heel kut nu, ben echt een hormonster en alles maakt me ķf heel erg blij of ontzettend aan het janken. Nu dus even het laatste. Schijn ook een afspraak te hebben met een heel vervelend gyn. ;( :'(

Ik vinnut maar stom allemaal nu.
pi_150019685
Hahaha die baby van Mariposas! :D

Wat heb je veel gedaan, Ludann! En fijn dat je je tweede speciale getuige hebt gebeld. Ruzie om niks is zo zonde. O+ Succes zo! Komt vast goed. :*
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:02:41 #10
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_150019808
Ok ik heb braaf terug gelezen maar de helft weer vergeten 🙈

Om de dag stofzuigen kan hier niet met al die kruimels/ viezigheid die de jongens hier produceren. Vooral na het ontbijt en de lunch ligt de vloer vol haha dus ik doe het smiddags na de lunch en dan mag mijn vriend het nog eens na het avondeten doen! Mocht dat echt niet meer gaan dan pak ik wel een keer een bezem overdag ofzo.

En 1 x per dag wassen lukt hier ook niet. Maar het scheelt wel dat ik het boven s'ochtends in de wasmand mik, vriend het naar beneden tilt en bij de wasmachine zet en dan hang ik alleen de kleding enzo op. ( droger is kapot :'( ) hij doet de handdoeken of ik mik ze zelf even over de droger.

Die knop moet even om dat het echt beter gaat als ik minder doe. Mijn vriend nam gister al een bak b&j mee onder het mom van dan blijf je tenminste even zitten hahaha

L.E ben jij al wat gewend aan je meisje op komst na 2 jongens? Ik moet zeggen dat het wennen nu een beetje komt, maar loop nog wel standaard naar de jongensafdeling toe als ik ga winkelen ! :@
pi_150019837
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:56 schreef Limone het volgende:
Hahaha die baby van Mariposas! :D

Wat heb je veel gedaan, Ludann! En fijn dat je je tweede speciale getuige hebt gebeld. Ruzie om niks is zo zonde. O+ Succes zo! Komt vast goed. :*
Dank je wel, dat "komt wel goed,schatje" gedoe moet ik nu echt even horen. :Y
pi_150020186
Fijn dat alles goed is DJMO!

LuDann, succes zometeen. :*

Mariposas, _O- duidelijke boodschap! :7

Fijne laatste werkdag mwCactus!
pi_150020249
LuDann, succes zo! En trakteer jezelf na je afspraak gewoon op iets waar je echt zin in hebt! Of staat eten je tegen?

Ik kom ook nog steeds niet aan, maar ben gelukkig maar 1 kilo kwijtgeraakt in de afgelopen weken. Komt in mijn geval denk ik echt door geen trek in avondeten. Alles wat warm is smaakt me niet, met uitzondering van broodjes kroket :Y) :9 . Gisteren voor het eerst weer normaal gegeten s avonds,maar we hadden dan ook koude Griekse salade _O_

O, en ik heb net een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepalingsecho, nog 19 dagen en we weten t :D :D :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 februari 2015 @ 09:25:22 #14
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150020340
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:21 schreef mousemicky het volgende:
LuDann, succes zo! En trakteer jezelf na je afspraak gewoon op iets waar je echt zin in hebt! Of staat eten je tegen?

Ik kom ook nog steeds niet aan, maar ben gelukkig maar 1 kilo kwijtgeraakt in de afgelopen weken. Komt in mijn geval denk ik echt door geen trek in avondeten. Alles wat warm is smaakt me niet, met uitzondering van broodjes kroket :Y) :9 . Gisteren voor het eerst weer normaal gegeten s avonds,maar we hadden dan ook koude Griekse salade _O_

O, en ik heb net een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepalingsecho, nog 19 dagen en we weten t :D :D :D
spannend! Heb je zelf een voorgevoel wat het wordt?

pi_150020394
Mijn gevoel zegt meisje, ook omdat ik me deze keer heel anders voel dan bij J. (ja, ik weet dat dat niks zegt ;)). Bij J. had ik een heel duidelijk jongensgevoel, dus misschien kloppen mijn voorspellende gaven wel *)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 februari 2015 @ 09:44:15 #16
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150020787
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:27 schreef mousemicky het volgende:
Mijn gevoel zegt meisje, ook omdat ik me deze keer heel anders voel dan bij J. (ja, ik weet dat dat niks zegt ;)). Bij J. had ik een heel duidelijk jongensgevoel, dus misschien kloppen mijn voorspellende gaven wel *)
:D

ik had bij deze ook het gevoel dat het een meisje zou worden (net als bijna iedereen in mijn omgeving trouwens). Er was maar één persoon die hardnekkig volhield dat het een jongen zou worden en hij kreeg nog gelijk ook :P

pi_150021029
DJMO, fijn dat je geweest bent en dat alles goed is.

Gisteren mijn ovkaart gecheckt wat er nog opstaat. Is hij verlopen. Pff ik weet niet hoeveel geld ik nou verloren ben (kan niet meer dan 5 euro zijn) maar gelukkig heb ik er nog een liggen, geldig tot 2016.
Ik was namelijk van plan vaker met de bus te gaan als baby er is. Fietsen kan pas vanaf 9 maanden en dan is het alweer winter, dus koud. Kinderwagen icm bus is hier handig zat. En alles is bereikbaar want ze hebben de route veranderd. *O*
Dorp is maar 5 min met bus, dat durf ik wel alleen met baby. (Bonus is dat ik dan niet meer afhankelijk ben.)
pi_150021187
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:48 schreef MissBliss het volgende:

Zo, ik kan eindelijk onder mn eigen naam posten! Starbuck_ hier :W
MissBliss en Re, wat ontzettend leuk voor jullie!!! Van harte gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_150022095
Hallo dames!
Sorry dat ik wat weinig aanwezig ben geweest, maar volgens mij vermaken jullie je ook wel zonder mij ;)
Ik zie in ieder geval weer een stapeltje nieuwe zwangeren! Welkom! Ook voor MissBliss die niet meer incognito hoeft :)

Wij hebben zojuist een echo gehad bij 30+5 en alles zag er helemaal prima uit. Echo hieronder...
Nog steeds een meisje, dat is ook wel fijn en haar hoofdje en buikje zijn gemiddeld. Alleen lange benen, maar dat is voor een dame natuurlijk niet zo erg :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150022263
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:21 schreef mousemicky het volgende:

oeh, broodje kroket. Dit weekend ben ik even in NL, daar maar gebruik van maken!

Zo, nu ben ik op mijn werk ook echt uit de kast, iedereen weet het. M'n directe supervisor (een typische stugge Zweed) heb ik nog nooit zo zien glimlachen. Hij had het over een Alien in m'n buik... (8>
pi_150022631
Gewoon gebruik van maken Jager! Broodjes kroket mogen best (met mate dan he ;)). En leuk dat de stugge Zweed zo reageerde :Y

Nikoos, en meid met lange benen, hopelijk zal ze daar later blij mee zijn ;). Fijn dat verder alles in orde is.

Risu, fijn dat de busroute om is gelegd, dat geeft vast meer vrijheid! Ik fiets trouwens wel gewoon in de winter hoor. Hij is voor t eerst mee gaan fietsen toen ie 11 maanden was, dat was in november. J. vindt t geweldig, en goed aangekleed achter een windscherm heeft ie in de Nederlandse kwakkelwinter echt nergens last van. In begin wel alleen kleine stukjes binnen t dorp, naar KDV of winkelcentrum. Nu kan ie rustig een uur mee op de fiets, en wijst ie alles aan wat ie onderweg ziet (auto, rije, koe, schaapie, auto, ator (= tractor ;)), AUTO! (= de vuilniswagen :? ))

O, en MissBliss die uit de kast is... Is t erg dat ik je 'originele' username eigenlijk niet ken, en Starbuck mij meer zegt :@ . Ik ben er ook zo een die alleen op OUD en CRE post, en heel af toe een beetje lukt bij K&W of S&S...
pi_150022823
Wat een leuke reactie van je baas Jagär!

Fijn dat alles in orde is Nikoos.

_O- voor Mariposas baby. We hebben het hier een beetje opgegeven. Hij begon terug te trappen, dat was toch een redelijke moodkiller :X .

Ik hoop dat alles goed is LuDann. Vervelend dat je nog steeds afvalt!

Ik heb negen uur geslapen vannacht, zonder plaspauzes!
Eigenlijk zou ik vandaag twee sollicitaties hebben, maar die heb ik afgezegd. De tranen schoten me in de ogen als ik het er over had en er waren ook significant meer harde buiken. Ik heb natuurlijk niet voor niets verlof!
pi_150023098
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:57 schreef Moonah het volgende:

[..]

MissBliss en Re, wat ontzettend leuk voor jullie!!! Van harte gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst!
Dank je wel :*

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:52 schreef mousemicky het volgende:

O, en MissBliss die uit de kast is... Is t erg dat ik je 'originele' username eigenlijk niet ken, en Starbuck mij meer zegt :@ . Ik ben er ook zo een die alleen op OUD en CRE post, en heel af toe een beetje lukt bij K&W of S&S...
Haha, nee is niet erg. Sowieso post ik de laatste tijd niet enorm veel meer op FOK! Maar ik heb in de jaren veel meetings afgelopen en ken veel FOK!kers daardoor. Ik vind de reacties echt enorm leuk O+

DJMO, fijn dat de CTG goed was!

LuDann: aaww O+ :* dank je! Wat heb je lekker veel geregeld en wat fijn dat je weer contact hebt met die vroegere vriendin! Wel balen van het afvallen -O- Ik ben ook nog niet aangekomen tot nu toe en zelfs een klein beetje afgevallen, maar niks schrikbarends tnt.

Laatste werkdag voor MevrouwCactus *O*

Mariposas _O- _O- Duidelijke taal 8-)

mousemicky, oh wat leuk dat je een geslachtsbepaling hebt gepland! *O*

Nikoos, fijn dat de echo er helemaal goed uitzag.

Fijn van de reactie van je baas Jagar!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150023103
Veel te veel gemist, kijken of ik het kort kan houden :P

Goede termijnecho voor Malteser *O*

Limone heeft een knipper! *O*

Welkom Risje! En opnieuw welkom MissBliss!

Zag lieve pakjes voorbij konen en toffe gordijnen bij Selvaria!

Gefeliciteerd met het ondertrouw LuDann *O* druk bezig geweest! Hoop dat alles goed gaat nu in het ziekenhuis :*

DJMO, gelukkig dat hij weer van zich laat horen! En (helaas nu uit ervaring) zulk nieuws hakt er wel in.. Wat naar voor je vriendin en haar dochter!

Haha Mariposas!
SPOILER
Spannend MouseMickey, ben benieuwd of het inderdaad een meisje wordt!

Fijn dat alles goed is Nikoos! En mooie echo :)

Risu, je jan binnen een bepaalde tijd nog geld van je verlopen ov naar je rekening laten zetten. Heb ik ook gedaan, wist niet hoeveel erop stond en bleek dus ook niet zoveel te zijn, maar toch.

Fijn dat je supervisor zo reageerde Jager!
pi_150023719
ooh Gevalletje, daar zou ik echt een slappe* van krijgen als mijn man dat bij mij zou doen. :'(

bij wijze van spreken hč :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')