Neat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb ook een Jake van Adventure Time.
Dat vroeg ik me stiekem ook wel eens afquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waarom heeft WA geenpoppetje?
Die wil ik soms gebruiken, en dan...oh.
kloptquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
he dat zeg je ook wel eens tegen mij
klacht.nl here I come.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:00 schreef Flippiee het volgende:
Dat vroeg ik me stiekem ook wel eens af0
tmiquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:01 schreef wietparkiet het volgende:
heb zin om te roken maar geen zin om aan te kleden
wauw goed verhaal, vertel meerquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:01 schreef wietparkiet het volgende:
heb zin om te roken maar geen zin om aan te kleden
ohquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Klinkt geinig though. Zal er eens naar kijken.
Die film is zo leuk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja leukMoet hem nog afkijken, vriend gaat hem nu kijken.
Snap ikquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die film is zo leuk.
Ik wil een Baymax.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He Nick, heb jij er misschien ook een? Whehe.
Finn niet hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe. Nee. Maar ik dacht dat je die ook had?
Als het aan Fylax zou liggen wel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit er al liefde in je zusje?
Nee, dat is een andere surprise.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit er al liefde in je zusje?
fylax is 13 ofzoquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als het aan Fylax zou liggen wel.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere surprise.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als het aan Fylax zou liggen wel.
snap ikquote:Op woensdag 25 februari 2015 03:28 schreef Flippiee het volgende:
Goede TT zou opnieuw in mezelf geinteresseerd raken
Narcist.quote:Op woensdag 25 februari 2015 03:28 schreef Flippiee het volgende:
Goede TT zou opnieuw in mezelf geinteresseerd raken
Mogge Koenquote:
Mogge Giquote:
Moggequote:
De ochtend is al voorbij, dus je mag stoppenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:37 schreef pixelbitty het volgende:
En zo blijf ik de hele ochtend goedemorgen zeggen tegen iedereen
Dan neem ik bij deze mijn mogge terugquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De ochtend is al voorbij, dus je mag stoppen
Nee die mag nogquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:39 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dan neem ik bij deze mijn mogge terug
ach ja, je hoeft de dag maar om te krijgenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:37 schreef pixelbitty het volgende:
En zo blijf ik de hele ochtend goedemorgen zeggen tegen iedereen
Okequote:
Heb er een dagtaak aanquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, je hoeft de dag maar om te krijgen
je begon ook laatquote:
je hebt het er maar druk meequote:
Mogge.quote:
Moggequote:
Gewoon over het hek klimmen toch,quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:12 schreef gianni61 het volgende:
ik heb besloten dat ik kaarten moet winnen voor pinkpop.
no way dat ik voor al die bagger zo veel geld ga betalen, maar ik wil wel selah sue zien
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon over het hek klimmen toch,
Dit, carpe diem.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ook een optiequote:Op woensdag 25 februari 2015 14:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
of gewoon naar paaspop in schijndel gaan, dat is goedkoper en komt ze ookquote:
Ben ik vorig jaar geweestquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of gewoon naar paaspop in schijndel gaan, dat is goedkoper en komt ze ook
Dat danquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of gewoon naar paaspop in schijndel gaan, dat is goedkoper en komt ze ook
Ik ook, ik ben nu live via een laptop uit het jaar kruikquote:
doe er anders even een floppy in met readyboost, dan krijg je meer werkgeheugenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben nu live via een laptop uit het jaar kruik
waarom emogif jij mij?quote:
nog nooit geweestquote:
Ze hadden the motherfucking Prodigyquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom emogif jij mij?
[..]
nog nooit geweest
die heb ik wel al eens op pinkpop gezienquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze hadden the motherfucking Prodigy
Misschien dit jaar weer, misschien met LB, al hebben we nog niet echt de knoop doorgehakt. Het reizen is een dingetje namelijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik wel al eens op pinkpop gezien
Eikelquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
doe er anders even een floppy in met readyboost, dan krijg je meer werkgeheugen
landgraaf is vanaf eindhoven niet zo barver thoquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien dit jaar weer, misschien met LB, al hebben we nog niet echt de knoop doorgehakt. Het reizen is een dingetje namelijk.
Maar we gaan niet naar Pinkpop als we gaanquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
landgraaf is vanaf eindhoven niet zo barver tho
leuven is ook niet andere kant van de wereldquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar we gaan niet naar Pinkpop als we gaannaar Werchter.
Sorry hoorquote:
No shit sherlock.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
leuven is ook niet andere kant van de wereld
als selah sue op dezelfde dag als rise against en oscar and the wolf was zou ik overwegen een dagkaart te kopenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien dit jaar weer, misschien met LB, al hebben we nog niet echt de knoop doorgehakt. Het reizen is een dingetje namelijk.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
Je hebt toch wel al mijn dickpics verwijderd he?![]()
![]()
Oh, die heb ik nog steeds als achtergrondquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
Je hebt toch wel al mijn dickpics verwijderd he?![]()
![]()
quote:
Aangenaamquote:
Je camera kan maar 3 cm zien ja klopt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, zijn er niet, elke keer zegt ie "Too big to send" xD
Niet voor mij.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat heeft pinkpop weer uitgepakt jongens
2011quote:
echt kut hequote:
ik vind helemaal mooiquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een ellende inderdaad. Echt genant gewoonquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
was eigenlijk wel te verwachtenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een ellende inderdaad. Echt genant gewoon
ik had het al voorspeldquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een ellende inderdaad. Echt genant gewoon
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was eigenlijk wel te verwachten
Het was ook wel te verwachten want ze hadden vorig jaar gewoon een dikke line up wat lastig te evenaren is voor een festival in Nederland. Er zullen vast mensen heen gaan omdat pinkpop, pinkpop is. maar jeetje. Echt hele bijzondere namen staan er niet tussen op de namen die Mexicano al noemde in KLB. (En ik ben dan wel fan van One Republic). Dat maakt de boel gewoon genantquote:
Muse, Elbow, Faith no More is nog wel een aardige dag. Verder echt niets wat me kan boeien.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:23 schreef FL_Freak het volgende:
Toch wel een paar redelijke artiesten al zou ik alleen muse zien
muse en elbow kunnen me ook niet echt boeienquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Muse, Elbow, Faith no More is nog wel een aardige dag. Verder echt niets wat me kan boeien.
Bij mij veranderd Muse wel eens in Mutequote:Op woensdag 25 februari 2015 15:23 schreef FL_Freak het volgende:
Toch wel een paar redelijke artiesten al zou ik alleen muse zien
Muse was ik vroeger fan van maar beetje teveel van hetzelfde geworden. Wel goede liveband. Elbow zou ik ook niet voor gaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
muse en elbow kunnen me ook niet echt boeien
'Omdat het pinkpop is', moet iedereen zelf weten natuurlijk maar ik vond er maar weinig sfeer hangen toen ik er wasquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Het was ook wel te verwachten want ze hadden vorig jaar gewoon een dikke line up wat lastig te evenaren is voor een festival in Nederland. Er zullen vast mensen heen gaan omdat pinkpop, pinkpop is. maar jeetje. Echt hele bijzondere namen staan er niet tussen op de namen die Mexicano al noemde in KLB. (En ik ben dan wel fan van One Republic). Dat maakt de boel gewoon genant
Arsenal - AS Monacoquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:27 schreef Flippiee het volgende:
Tevens even over voetbal gesproken. Wat zendt de NOS vanavond uit?
geen ideequote:Op woensdag 25 februari 2015 15:27 schreef Flippiee het volgende:
Tevens even over voetbal gesproken. Wat zendt de NOS vanavond uit?
camping b was altijd gezelligquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
'Omdat het pinkpop is', moet iedereen zelf weten natuurlijk maar ik vond er maar weinig sfeer hangen toen ik er was
Ja, maar er moet wel sfeer hangen bij de optredens, niet dat er net 50mensen vooraan het een beetje leuk vinden..quote:
Het wordt wel gevaarlijk als organisatoren ook uitgaan van de gedachte 'mensen komen toch wel omdat dit nou eenmaal Pinkpop/Lowlands(/noem een festival) is'. Dan worden line ups straks echt slecht.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
'Omdat het pinkpop is', moet iedereen zelf weten natuurlijk maar ik vond er maar weinig sfeer hangen toen ik er was
Ah jammerquote:
Godver.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
doe er anders even een floppy in met readyboost, dan krijg je meer werkgeheugen
Dubbel eens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het wordt wel gevaarlijk als organisatoren ook uitgaan van de gedachte 'mensen komen toch wel omdat dit nou eenmaal Pinkpop/Lowlands(/noem een festival) is'. Dan worden line ups straks echt slecht.
[..]
Ah jammer
Suarezquote:
Wat een debielquote:
it's a trap!quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Geo, stuur me eens een whatsapp
Donequote:Op woensdag 25 februari 2015 15:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Geo, stuur me eens een whatsapp
Flippiequote:Op woensdag 25 februari 2015 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een debielIk zei vanmorgen nog tegen mijn mama dat het tijd werd dat ie zich normaal ging gedragen. Hij speelt in de fucking top. En nu kan ik mijn opmerking terugnemen.
Haiiiii Esssquote:
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haiiiii EsssIk las in grtd dat het je op tijd gelukt was?
![]()
Heb je ook nog een beetje geslapen?
Hoe?quote:
Ik heb vannacht met Flipsie GRTD volgespamd over m'n stuk wat ik moest inleverenquote:
quote:
daar kom ik niet meerquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vannacht met Flipsie GRTD volgespamd over m'n stuk wat ik moest inleveren
Hoiquote:
How is life?quote:
Ik heuul soms nog, vannacht was daar nog een mini beetje kwaliteit en ik kwam er niet uit en zocht eigenlijk een beetje afleidingquote:
Ah vet nice.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaMet m'n moeder nog gekeken naar een goede formulering van de hoofdvraag (en de deelvragen ook nog weer aangepast
) en om 10 voor 12 ingeleverd
En ik heb net een poging gedaan wat te slapen, maar zoveel was het niet.
Goedquote:
Ja ik denk dat ik er ook wel wat van zal merkenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah vet nice.Ook lekker dat je moeder er over kan sparren over dat soort dingen. Goed gedaan Ess
Haha herkenbaarIk was na nog geen 3u slapen vanmorgen alweer wakker.
Dus dit ga ik komende nacht zeker voelen.
Je woont niet meer in Delft?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed![]()
Over iets meer dan 3 weekjes mag ik de sleutel van m'n kamer in Amsterdam komen ophalen, en ik heb vannacht dus een nachtje doorgehaald om een deadline te halen, en ik was 10 minuten voor de deadline klaar
die rechter ook btw en die er nu tijdelijk zijn, mega pinda flips ookquote:
quote:
Brabant?quote:
Hehe. Kan ook niet anders. Je sliep nog later dan ik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik er ook wel wat van zal merken
Maar wel super handig jaGewoon omdat ik voor het formuleren gedetailleerd moest gaan uitleggen wat ik precies wilde gaan doen kwam het er eigenlijk vanzelf uitrollen
Ugh, die heb ik vroeger gehad.. echt viesquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
die rechter ook btw en die er nu tijdelijk zijn, mega pinda flips ook
flips rocken
Neequote:Op woensdag 25 februari 2015 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je woont niet meer in Delft?
10 minuten, damn
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ugh, die heb ik vroeger gehad.. echt vies![]()
[ afbeelding ]
deze zijn ook nice
Preciesquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Brabant?
[..]
Hehe. Kan ook niet anders. Je sliep nog later dan ik.
Al met al weet je waarvoor je het gedaan hebt
ola flips, ik zag deze in de active topic lijst en ja, daar moet ik op reageren omdat flipsquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard.Hai PeZu, verdwaalde user.
OMG DIE!quote:
Duitslandquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Brabant?
[..]
Hehe. Kan ook niet anders. Je sliep nog later dan ik.
Al met al weet je waarvoor je het gedaan hebt
Ik heb gelukkig een kamer gevondenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeGestopt met wat ik in Delft aan het doen was en sinds februari weer in Amsterdam bezig
![]()
En het is een zelfstandige kamer, ik heb straks alles lekker voor mezelf![]()
![]()
Geen huisgenootjes meer
Hoe is het met jouw kamerzoektocht verlopen? Ik had nog aan je gedacht maar dat ik m'n huur opzegde zei de huisbaas dat er geen nieuwe huurder in zou komen omdat hij het in juli nu toch echt wilde gaan verkopen (zegt ie al sinds dat ik m'n eerste contract tekende in februari 2012 daar, maar goed)
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een kamer gevondenook een zelfstandige. Was ook wel op het laatste moment eigenlijk, anders moest ik weer terug naar Zeeland en dat is echt killing op een gegeven moment.
Vlakbij schoolquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Wel niceWaar zit je kamer ergens?
Ahw, dat is echt vet lief van je broertje!quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies![]()
Jaen m'n broertje deed nog wel zo z'n best, ik had gevraagd of ie er rekening mee wilde houden dat ik nog niet had geslapen en dat ik daar nu een poging toe ging wagen, hij draait 's middags altijd muziek enzo, dus hij helemaal netjes koptelefoon op gedaan en zachtjes doen met als ie z'n deur open en dicht deed enzo
Maar ik sliep evengoed niet echt
Hahahaquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ola flips, ik zag deze in de active topic lijst en ja, daar moet ik op reageren omdat flips
quote:
Hehe, nicequote:
Ja preciesquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahw, dat is echt vet lief van je broertje!En nou ja, als het je wel gelukt was dan had het in ieder geval rustig geweest.
[..]
HahahaLief, je mag altijd langskomen hoor.
[..]Daar gaat mijn Brabant is buitenland kut grapje
moet binnenkort wel mijn opa en oma helpen verhuizenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahw, dat is echt vet lief van je broertje!En nou ja, als het je wel gelukt was dan had het in ieder geval rustig geweest.
[..]
HahahaLief, je mag altijd langskomen hoor.
[..]Daar gaat mijn Brabant is buitenland kut grapje
quote:
Mooi zoquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]goede locatie, leuk gebouw. Ben er blij mee
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Er zijn daar sowieso wel meerdere gebouwen die echt wel goeie studentenhuisvesting hebben![]()
Toch weer verder met planologiequote:Op woensdag 25 februari 2015 16:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]moet wel, hoeveel procent is student hier
Welk opleiding ga je nu in Amsterdam doen?
Oeh interestingquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch weer verder met planologieEn nog even kijken wat ik volgend jaar precies ga doen
Hehe. Beetje rust in de tent.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies![]()
mn moeder zal het oo kniet erg hebben gevonden
Ahw naar een tehuis?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet binnenkort wel mijn opa en oma helpen verhuizen
nee penthousequote:Op woensdag 25 februari 2015 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe. Beetje rust in de tent.
[..]
Ahw naar een tehuis?
hoezo nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kon die niet spelen op mijn laptop dus geen idee
Ik kreeg het beeld en de besturing niet gefixt. Zelfde gold voor HP en steen der wijzen.quote:
ohquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kreeg het beeld en de besturing niet gefixt. Zelfde gold voor HP en steen der wijzen.Zelfs in compatibiliteitsmode deed ie het niet. En toen heb ik het opgegeven.
Thanksquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
als je nog kans wil geven wil ik je wel helpen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik![]()
Haasten om naar werk te gaan vanuit Middelburg, hoef ik niet eens te werken
Ik ga zo weer terugquote:
quote:
Goed bezig wel.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik werk 6 uur per aankomende 3 weken ipv 9 uur.
geen ideequote:
Raarquote:
Geen idee, ga van de week wel langs want heb gewoon een 9 uurscontractquote:
Wat?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zijn het je contracturen? Iets met GO ipv R&R vanaf volgende week.
Ja, is wel raar. Ze moeten je die 3 uur dat je niet werkt wel gewoon uitbetalen volgens mij trouwens. Hun probleem dat zei jou niet voldoende inplannenquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geen idee, ga van de week wel langs want heb gewoon een 9 uurscontract
Je werkt nog bij de AH toch?quote:
En dit.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, is wel raar. Ze moeten je die 3 uur dat je niet werkt wel gewoon uitbetalen volgens mij trouwens. Hun probleem dat zei jou niet voldoende inplannen
Jaquote:
OMG, hoezo mijn brein werkt niet meer zo briljantquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, is wel raar. Ze moeten je die 3 uur dat je niet werkt wel gewoon uitbetalen volgens mij trouwens. Hun probleem dat zei jou niet voldoende inplannen
Vanaf week 10 treedt er een nieuw systeem in werking.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus stel je hebt een contract van 24 uur per periode dan zou je dus maar 6u per week mogen werken. Maar ik las net al dat je contract van 9 uren hebt. Dus dit gaat dan niet op voor jou.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG, hoezo mijn brein werkt niet meer zo briljant![]()
Zei![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanaf week 10 treedt er een nieuw systeem in werking.gerapporteerd bij aholdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus stel je hebt een contract van 24 uur per periode dan zou je dus maar 6u per week mogen werken. Maar ik las net al dat je contract van 9 uren hebt. Dus dit gaat dan niet op voor jou.
[..]
binnenkort maar andere baan zoeken flipsje
Heuj, blijf eens van Flipsie afquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gerapporteerd bij ahold
neequote:Op woensdag 25 februari 2015 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heuj, blijf eens van Flipsie af
Betwijfel of dit voldoende is voor ontslag op staande voet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gerapporteerd bij ahold
*schuift bij Flip aan*quote:
zal je voor en achternaam even bijvoegen jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Betwijfel of dit voldoende is voor ontslag op staande voet.
Mag altijdquote:
hai unfie, goed werkend alarm wel.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal je voor en achternaam even bijvoegen ja
goed dat je het zegt
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag altijd
[..]
hai unfie, goed werkend alarm wel.
[..]_
Zalmquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag altijd
[..]
hai unfie, goed werkend alarm wel.
[..]_
quote:
Waar was ik wanneer?quote:
Ja.quote:
Zoveel mogelijkhedenquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar was ik wanneer?Sinds ik mijn scriptie opnieuw moet maken ben ik zeker al een maand veel meer op FOK! aanwezig dan zou moeten
![]()
![]()
![]()
(de overload aan smileys weergeven mijn gemengde gevoelens)
[..]
Ja.Ik ga hem grillen denk ik of in de oven. Keuzes, keuzes, keuzes.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar was ik wanneer?Sinds ik mijn scriptie opnieuw moet maken ben ik zeker al een maand veel meer op FOK! aanwezig dan zou moeten
![]()
![]()
![]()
(de overload aan smileys weergeven mijn gemengde gevoelens)
[..]
Ja.Ik ga hem grillen denk ik of in de oven. Keuzes, keuzes, keuzes.
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanaf week 10 treedt er een nieuw systeem in werking.hm, ik weet t nu niet zeker maar dacht van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus stel je hebt een contract van 24 uur per periode dan zou je dus maar 6u per week mogen werken. Maar ik las net al dat je contract van 9 uren hebt. Dus dit gaat dan niet op voor jou.
[..][i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Hoiquote:
moet je je bril opdoen hihahoquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]oh. Ik heb je al maanden niet meer gezien geloof ik.
Geef maar aan mij danquote:
Oh wp wil ook wat zeggenquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je je bril opdoen hihaho
Dat klopt ook wel, ik was tot een maand geleden goed bezig met het hebben van een soort van (sociaal) leven.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]oh. Ik heb je al maanden niet meer gezien geloof ik.
Dat lijkt mij echt zo ideaal. Ook om al die dingen te hebben zoals een inductiekookplaatquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Zo'n zin in straks weer op mezelf wonenEn nu echt alles van mij
![]()
![]()
Ik heb een nieuwe koelvrieskast, nieuw oventje, en ik moet nog een inductieplaatje kopen, en dan kan ik allemaal heerlijke dingen koken, alleen maar dingen waar ik zin heb wanneer ik er zin in heb
Zou het even goed checken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hm, ik weet t nu niet zeker maar dacht van wel
Tegenvallerquote:
Ze hebben nog precies 0 gedaanquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, ik was tot een maand geleden goed bezig met het hebben van een soort van (sociaal) leven.En ik heb mijn facebook verwijderd.
Dat doet me denken: hoe gaat het met jullie huis?
[..]
Dat lijkt mij echt zo ideaal. Ook om al die dingen te hebben zoals een inductiekookplaatWanneer ga je op jezelf wonen? Volgens mij heb ik dat soort van gemist of overheen gelezen.
[..]
Zou het even goed checken.En als je dus altijd 9 uur werkte ipv 6 voor ruim 3 periodes mag je een urenverhoging eisen.
[..]
Tegenvaller
16 maart krijg ik de sleutelsquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, ik was tot een maand geleden goed bezig met het hebben van een soort van (sociaal) leven.En ik heb mijn facebook verwijderd.
Dat doet me denken: hoe gaat het met jullie huis?
[..]
Dat lijkt mij echt zo ideaal. Ook om al die dingen te hebben zoals een inductiekookplaatWanneer ga je op jezelf wonen? Volgens mij heb ik dat soort van gemist of overheen gelezen.
[..]
Zou het even goed checken.En als je dus altijd 9 uur werkte ipv 6 voor ruim 3 periodes mag je een urenverhoging eisen.
[..]
Tegenvaller
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja is nog steeds openbaar forum hoor
Echt?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja is nog steeds openbaar forum hoor
Daar heb ik hier niet zo bijzonder veel last van.quote:
Hoiquote:
Oh jeetje. Dat duurt nog best lang.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze hebben nog precies 0 gedaanze moeten voor 19 maart beginnen met heien tho.
En wij maar betalen
Hahahaha ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en wait whut? Scriptie opnieuw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan me voorstellen dat je daar enorm naar uitkijktquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
16 maart krijg ik de sleutelsEn dan die week met m'n vader de boel verven en plankjes ophangen enzulks, en dan verhuizen
Ik heb al eerder alleen gewoond, 1x een semester in de kamer van een vriend in Delft (ik ging daar een minor doen en hij ging dat semester naar Singapore), en 1x een semester in Wageningen bij een meisje (ik ging daar een extra minor doen en zij ging dat semester naar Valencie), maar dat was dus 2x niet met mijn spullen, maar met hun spul. Evengoed woonde het prima hoor, maar toch.
En daarna heb ik ruim 2,5 jaar met 2 andere meiden in een flatje gewoond in Delft. Grote eigen kamer, maar keuken enzo delen, en hoewel hele leuke meiden en ook gewoon schoon, ben ik daar nu wel een beetje klaar mee![]()
Nu woon ik dus tijdelijk weer een paar maandjes bij m'n ouders, maar straks echt alles voor mij alleen![]()
![]()
Zeker met jouw 'verhuis' verleden kan ik me voorstellen dat je toe bent aan iets wat echt van jezelf is.
![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh jeetje. Dat duurt nog best lang.Al een richtlijn wanneer het klaar moet zijn?
[..]
Hahahaha ja.Ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk komisch inmiddels.
Omfg are you kidding me?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kan me voorstellen dat je daar enorm naar uitkijktZeker met jouw 'verhuis' verleden kan ik me voorstellen dat je toe bent aan iets wat echt van jezelf is.
Is dat via de Hes gegaan? Wat een ongelofelijke randdebielen zegOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Er is maar 1 brabander leukquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh jeetje. Dat duurt nog best lang.Al een richtlijn wanneer het klaar moet zijn?
[..]
Hahahaha ja.Ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk komisch inmiddels.
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kan me voorstellen dat je daar enorm naar uitkijktZeker met jouw 'verhuis' verleden kan ik me voorstellen dat je toe bent aan iets wat echt van jezelf is.
![]()
![]()
Ik heb ook van die ellende met begeleiding meegemaakt met scriptiepoging nummer 1 inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu wel een toffe begeleider en ik heb regelmatig contact met de studieadviseur zodat ik hem op de hoogte kan houden en zodat hij eventueel kan ingrijpen in de begeleiding
En jaaaa super veel zin in![]()
![]()
Ik heb hele lieve ouders hoor, maar ik ben het hier ook wel weer een beetje zat. Ik mis mijn vrijheid![]()
Gelukkig heb ik jaren geleden eens tijdens een briljante ingeving mezelf ingeschreven bij studentenwoningweb dus ik had inmiddels een paar jaar inschrijftijd opgebouwd dus ik kon letterlijk kiezen uit meerdere kamers
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik vind Geo ook erg leuk ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er is maar 1 brabander leuk
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind Geo ook erg leuk ja.
Zagte g allesquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]gelukkig
Nee maar brabants accent
Helaas niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omfg are you kidding me?!
Is dat via de Hes gegaan? Wat een ongelofelijke randdebielen zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
Ik heb ook van die ellende met begeleiding meegemaakt met scriptiepoging nummer 1 inderdaad
Zie post boven jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu wel een toffe begeleider en ik heb regelmatig contact met de studieadviseur zodat ik hem op de hoogte kan houden en zodat hij eventueel kan ingrijpen in de begeleiding
Dat is wel fijn dat je met je begeleider kan opschieten. En ook prettig dat je met je adviseur je op die manier ondersteunt. Dat maakt het toch makkelijker
Ik zet het even in een spoiler ivm herkenbaarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet vandaagquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
flips wil je voor me komen koken????![]()
![]()
jep. Ik ben serieus gedemotiveerd hierdoor om verder te studeren.quote:En dan heb ik straks een kut diploma waar ik nog niks mee kan
![]()
![]()
Tuurlijk wel johquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jep. Ik ben serieus gedemotiveerd hierdoor om verder te studeren.En dan heb ik straks een kut diploma waar ik nog niks mee kan
of wat wil je gaan doen dan?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ik wil eigenlijk iets met bedrijfseconomie/accountancy gaan doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tuurlijk wel johof wat wil je gaan doen dan?
En ik hoor iedereen maar klagen over hoe lastig ze aan een baan komen. En dan ben ik ook nog een debieltje dat door dit soort ongein al 5,5 jaar over haar studie doet. Dat maakt mij geen aantrekkelijke sollicitant.
![]()
Welkom in de banen wereld.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk iets met bedrijfseconomie/accountancy gaan doen.En ik hoor iedereen maar klagen over hoe lastig ze aan een baan komen. En dan ben ik ook nog een debieltje dat door dit soort ongein al 5,5 jaar over haar studie doet. Dat maakt mij geen aantrekkelijke sollicitant.
![]()
Eigenlijk wil ik komende herfst reizen maar dat maakt mijn gat tussen werken en studeren alleen maar groter.![]()
![]()
Ze spreken alles raar uitquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:07 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind dat Brabanders de Z ook raar uitspreken. Klink nog net net als sj[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Vrijetijdskundequote:Op woensdag 25 februari 2015 18:17 schreef DrNick het volgende:
Help, ik weet niet wat ik moet gaan studeren![]()
Sterrenkundequote:Op woensdag 25 februari 2015 18:17 schreef DrNick het volgende:
Help, ik weet niet wat ik moet gaan studeren[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ey monoquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Zo moeilijk is in- en uitchecken nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent sowieso goed met helpen bij mensen met treinproblemen![]()
![]()
Huurmoordenaar.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:17 schreef DrNick het volgende:
Help, ik weet niet wat ik moet gaan studeren![]()
Shhtquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo moeilijk is in- en uitchecken niet[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
ICT?quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |