Zijn muts kan toch wel zo een muts breien.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij hebt al een muts, wat moet je dan met nog eentje?
Heb er graag 1 achter de hand.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij hebt al een muts, wat moet je dan met nog eentje?
Ze mag niet breien van mij want dan krijg ik de zenuwen, heb 'r wel nieuwe naaimachine geregeld maar die staat in andere kamer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn muts kan toch wel zo een muts breien.
Ah, ze is meteen weer wakker zodra het over handwerken gaat.quote:
Ik was nog steeds wakker en ik handwerk niet, tenminste niet haken of breienquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, ze is meteen weer wakker zodra het over handwerken gaat.
Dan zit je natuurlijk al klaar om koffie te zetten....quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was nog steeds wakker en ik handwerk niet, tenminste niet haken of breien![]()
als schilderen ook onder handwerk valt dan deed ik dat wel, maar eigenlijk nu niet meer,
geen zin meer in
Schilderen is tof, dat maakt geen herrie.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:12 schreef FANN het volgende:
als schilderen ook onder handwerk valt dan deed ik dat wel, maar eigenlijk nu niet meer,
geen zin meer in
Of je hebt de toppers aanstaanquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Schilderen is tof, dat maakt geen herrie.
nee ik zat te wachten tot mijn pammetje ging werkenquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zit je natuurlijk al klaar om koffie te zetten....
Dat is wel waar, kon je dag en nacht doen, maakte niet uit ...quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Schilderen is tof, dat maakt geen herrie.
dat is best errugquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een zus van mijn vader ging zitten breien of haken op verjaardagen.
En daar heb je een trauma aan opgelopen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een zus van mijn vader ging zitten breien of haken op verjaardagen.
Ik had vroeger een draadloze koptelefoon, die had ik dan vaak op.... hij is stuk geloof ik, ik zit nu met diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |