abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150015055
Na jaren de Nederlandse belastingbetaler uitgezogen te hebben, kwam de vermaledijde nietsnut plots tot de stuitende, zelfgestelde diagnose dat hem niets mankeert.

Een blik op de historie van deze lanterfanter geeft de volgende inzichten:

Deze jongeheer volgde speciaal onderwijs voor een periode van 5 jaar waarin hij begon als enthousiast gymnast, om te eindigen met een ordinair vmbo diploma. Sommige mensen krijgen dan nog een positieve beoordeling, maar deze parasiet kreeg het voor elkaar om een negatief advies voor mbo niveau 4 binnen te hengelen, met dank aan zijn puike sociale vaardigheden.

Waar de normale Neerlandsche man over enige vorm van geweten lijkt te beschikken, toont deze hardleerse klaploper wederom aan lak te hebben aan alle normen en waarden zoals wij kennen en koesteren in dit land. Waar menig individu een schenking van 4.000 euro aan zijn moeder als de normaalste zaak ter wereld beschouwt, heeft deze profiteur zonder met zijn ogen te knipperen een raadsheer in de arm genomen om de goedwilse oude dame van haar onbezorgde oude dag te beroven. Kosten noch moeite worden gespaard om dit wisselgeld terug te vorderen. Het is te gek voor woorden dat Mark Rutte deze pietermannen hoogstpersoonlijk in de vorm van een PGB'tje naar deze teek heeft overgemaakt.

Waar evolutie ons leert dat familie de hoeksteen van de samenleving is, komt deze Neanderthaler met een sloopkogel de fundamenten kapot maken. Het lot besloot dat nachtmerries en tirades over deze oerman zijn zussen niet bespaard bleven. Het is onbegrijpelijk dat zijn moeder niet overleed bij de kraam van deze duivel, zulk een haat koestert deze tiran voor zijn naaste gezinsleden.

De belangrijkste punten op zijn curriculum omvatten: lapzwansen, gamen en gokken. Dit alles wordt al een half decennium mogelijk gemaakt door kabinetten Rutte-I en Rutte-II, in de vorm van een lekker links steunpakket. Deze zelfingenomen dagdief verfoeit de hardwerkende medemens voor het gebrek aan vrije tijd en (overheids)geld. Hij kijkt neer op het concept inkomstenbelasting (jonggehandicaptenkorting) en nijverheid in het algemeen. De middenklasse dient enkel om zijn zakgeld op te hoesten. Zijn voorkeur gaat dan ook uit naar louter premium producten, en eenieder die anders koopt met het oog op de portefeuille, wordt met verachting begejegend door deze budgetbandiet.

Ik durf met zekerheid te stellen dat de psychiater die deze UWV'er gediagnosticeerd heeft, bekwaam was voor zijn taak. Dit weerhoudt onze struikrover op klaarlichte dag er echter niet van om eenieder met een beperking te veroordelen. Genoeg is genoeg. Deze vorm van ordinaire zelfverrijking dient een halt toegeroepen te worden. Het op grote schaal bewust duperen van de Hollandse beroepsbevolking kan niet langer met droge ogen worden aangezien. Dat dit kan in Nederland.

.
pi_150015101
Niet gelezen samenvatting pls
pi_150015600
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:55 schreef Fushia2 het volgende:
Niet gelezen samenvatting pls
TS is zichzelf spekzat.
L2B's Mixcloud
pi_150015649
Onleesbaar. Dat dit kan in Nederland. Dankjewel Rutte. Het is de schuld van de Rabobank.
pi_150015678
quote:
9s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:07 schreef Elvi het volgende:
Onleesbaar. Dat dit kan in Nederland. Dankjewel Rutte. Het is de schuld van de Rabobank.
Ik begrijp dat je de Nederlandse taal niet machtig bent :?
pi_150015712
quote:
Man, mooier kan je niet typen.
L2B's Mixcloud
pi_150015741
pi_150015846
quote:
Dat is een mooi plaatje, kitschflikker.
L2B's Mixcloud
  woensdag 25 februari 2015 @ 02:31:30 #9
434769 GokHoogte
Winner winner chicken dinner
pi_150017945
Geweldige OP _O-
pi_150019327
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 02:31 schreef GokHoogte het volgende:
Geweldige OP _O-
Voor deze lovende reacties doen we het.
pi_150019344
Matige OP.
  Forum Admin woensdag 25 februari 2015 @ 08:38:34 #12
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_150019384
Kan iemand dit in grotemensentaal uitleggen, dat jip en janneke gebeuren snap ik niet.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_150019597
'point being..
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:19:01 #14
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_150020200
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:38 schreef Pharkus het volgende:
Kan iemand dit in grotemensentaal uitleggen, dat jip en janneke gebeuren snap ik niet.
Maar hij heeft zo geforceerd zijn best gedaan. Zo gemeen deze reactie.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_150020328
Deadprez topic
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_150023812
quote:
goede samenvatting
It's not too late to change your hikikomori ways!
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:00:09 #17
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_150024728
:N
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_150025413
Zat jij ook niet in een of andere inrichting?
pi_150026329
Ah, eindelijk een mooie OP ^O^
pi_150027160
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:38 schreef Pharkus het volgende:
"Boehoehoe, hij krijgt wel geld en ik niet en da's niet eerlijk"

Ts is dus maar een jankmuil
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_150027896
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:19 schreef Rectum het volgende:
Zat jij ook niet in een of andere inrichting?
Het was geen inrichting en inmiddels woon ik daar niet meer.
pi_150029317
Niet helemaal kunnen lezen maar volgens mij een zeer teregte klacht.

Teves tip om alinea's te gebruiken, motherfucker.
  woensdag 25 februari 2015 @ 14:21:17 #23
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_150029425
tldr
pi_150036137
Wie durft er nog tegen zulk hip taalgebruik in te gaan?
pi_150045357
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:54 schreef Amoeba het volgende:
Na jaren de Nederlandse belastingbetaler uitgezogen te hebben, kwam de vermaledijde nietsnut plots tot de stuitende, zelfgestelde diagnose dat hem niets mankeert.

Een blik op de historie van deze lanterfanter geeft de volgende inzichten:

Deze jongeheer volgde speciaal onderwijs voor een periode van 5 jaar waarin hij begon als enthousiast gymnast, om te eindigen met een ordinair vmbo diploma. Sommige mensen krijgen dan nog een positieve beoordeling, maar deze parasiet kreeg het voor elkaar om een negatief advies voor mbo niveau 4 binnen te hengelen, met dank aan zijn puike sociale vaardigheden.

Waar de normale Neerlandsche man over enige vorm van geweten lijkt te beschikken, toont deze hardleerse klaploper wederom aan lak te hebben aan alle normen en waarden zoals wij kennen en koesteren in dit land. Waar menig individu een schenking van 4.000 euro aan zijn moeder als de normaalste zaak ter wereld beschouwt, heeft deze profiteur zonder met zijn ogen te knipperen een raadsheer in de arm genomen om de goedwilse oude dame van haar onbezorgde oude dag te beroven. Kosten noch moeite worden gespaard om dit wisselgeld terug te vorderen. Het is te gek voor woorden dat Mark Rutte deze pietermannen hoogstpersoonlijk in de vorm van een PGB'tje naar deze teek heeft overgemaakt.

Waar evolutie ons leert dat familie de hoeksteen van de samenleving is, komt deze Neanderthaler met een sloopkogel de fundamenten kapot maken. Het lot besloot dat nachtmerries en tirades over deze oerman zijn zussen niet bespaard bleven. Het is onbegrijpelijk dat zijn moeder niet overleed bij de kraam van deze duivel, zulk een haat koestert deze tiran voor zijn naaste gezinsleden.

De belangrijkste punten op zijn curriculum omvatten: lapzwansen, gamen en gokken. Dit alles wordt al een half decennium mogelijk gemaakt door kabinetten Rutte-I en Rutte-II, in de vorm van een lekker links steunpakket. Deze zelfingenomen dagdief verfoeit de hardwerkende medemens voor het gebrek aan vrije tijd en (overheids)geld. Hij kijkt neer op het concept inkomstenbelasting (jonggehandicaptenkorting) en nijverheid in het algemeen. De middenklasse dient enkel om zijn zakgeld op te hoesten. Zijn voorkeur gaat dan ook uit naar louter premium producten, en eenieder die anders koopt met het oog op de portefeuille, wordt met verachting begejegend door deze budgetbandiet.

Ik durf met zekerheid te stellen dat de psychiater die deze UWV'er gediagnosticeerd heeft, bekwaam was voor zijn taak. Dit weerhoudt onze struikrover op klaarlichte dag er echter niet van om eenieder met een beperking te veroordelen. Genoeg is genoeg. Deze vorm van ordinaire zelfverrijking dient een halt toegeroepen te worden. Het op grote schaal bewust duperen van de Hollandse beroepsbevolking kan niet langer met droge ogen worden aangezien. Dat dit kan in Nederland.

[ afbeelding ].
ok
pi_150047181
Uwv struggles :')
pi_150047645
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:35 schreef Scorpie het volgende:
Matige OP.
Ik begrijp werkelijk waar niet waar deze hoogdravende taal nu op duidt.
pi_150047852
Wat is je punt? Als hij lekker een uitkering wil trekken laat hem lekker. Maak jij je maar druk om je eigen kutleven.
  woensdag 25 februari 2015 @ 22:26:30 #29
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_150047867
Zelfs de FOK!-groepschat is niet zo triest.
  woensdag 25 februari 2015 @ 22:47:37 #30
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_150049125

Maar verder alleraardigst geschreven.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_150055390
heftig

[ Bericht 74% gewijzigd door pannenkoekeneter op 26-02-2015 01:35:48 ]
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')