abonnement Unibet Coolblue
pi_150076372
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:51 schreef Pharmacist het volgende:
Het lijkt er op dat de Russische economie te maken heeft met een dollar crunch.

[..]

Bron

Derde kwartaal dus. Aftellen kan op de website van de Russische centrale bank.
Dat wordt afschrijven voor de Europese beleggers dan :D

Lijkt me een leuk Lehman momentje te worden, waarbij Europese banken weer met hun broek op de schoenen staan.
so long and thanks for all the fish
  donderdag 26 februari 2015 @ 17:56:46 #252
192592 SureD1
------------------------------
pi_150076398
Hoe minder er gevochten wordt in Oekraïne hoe harder het hier gaat. In dat opzicht zijn drie pagina's met bekvechten over en weer een goed teken zullen we maar zeggen...
pi_150076429
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:56 schreef SureD1 het volgende:
Hoe minder er gevochten wordt in Oekraïne hoe harder het hier gaat. In dat opzicht zijn drie pagina's met bekvechten over en weer een goed teken zullen we maar zeggen...
Heeft ie toch weer goed gedaan dan :)
so long and thanks for all the fish
pi_150076430
quote:
11s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:56 schreef crashbangboom het volgende:
Dat wordt afschrijven voor de Europese beleggers dan :D

Lijkt me een leuk Lehman momentje te worden, waarbij Europese banken weer met hun broek op de schoenen staan.
Terecht. Afschrijven voor de suckers die in Rusland investeerden :P.
pi_150076448
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:57 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Terecht. Afschrijven voor de suckers die in Rusland investeerden :P.
Tsja, het zijn jouw belastingcenten ;)
so long and thanks for all the fish
pi_150076478
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:58 schreef crashbangboom het volgende:
Tsja, het zijn jouw belastingcenten ;)
Net had je het nog over banken.

Anyway, obviously gaat dat Rusland nog veel meer pijn doen. Wordt schadenfreude.
pi_150076533
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:58 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Tsja, het zijn jouw belastingcenten ;)
Niet als hij een beetje handig is... of corrupt
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_150076557
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:58 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Net had je het nog over banken.

Anyway, obviously gaat dat Rusland nog veel meer pijn doen. Wordt schadenfreude.
Jij kan de link tussen banken die afschrijven en belastingcenten niet leggen :D Inderdaad, schadenfreude. :)
so long and thanks for all the fish
pi_150076588
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:00 schreef ZOA het volgende:

[..]

Niet als hij een beetje handig is... of corrupt
Vul zelf maar in ;) Ik geloof in 'none of the above'
so long and thanks for all the fish
pi_150076667
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:01 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Jij kan de link tussen banken die afschrijven en belastingcenten niet leggen :D Inderdaad, schadenfreude. :)
Jij weet echt alles tot een overwinning voor Rusland om te buigen of niet? Als Rusland geen dollars meer heeft, zijn wij de lul omdat Rusland dan kan defaulten op schulden in dollar.

Is het wel eens in je op gekomen dat Rusland dan ook geen buitenlandse goederen meer kan importeren? Volgens business insider UK hebben ze nog genoeg dollars voor 6 maanden import. Daarna?

quote:
Six months of Russia's imports are worth approximately half of the current level of international reserves, which are valued at around $454 billion. If we subtract the reserves used to insure the government's budget, the remaining value of reserves only slightly exceed the amount needed to pay for six months of imports.

Some analysts say six months is the critical level to insure the Russian population against the possibility of severe hardship in case the crisis deepens and the Russians are deprived of foreign goods. (Russia imports a large number of staples including butter, cheese, and meat.) Though imports are likely to contract by as much as 30% in 2015 because of the country's recession but with the level of reserves likely to continue to fall for the next few years we could cross even a much reduced total.
Hell.
pi_150076716
quote:
10s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:01 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Vul zelf maar in ;)
loonslaaf ? 1 ochendje per maand in dienst van de gemeente wegens sollicitatieplicht?...of een kreupel beestje wat uit de staatsruif eet?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_150076742
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:03 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Jij weet echt alles tot een overwinning voor Rusland om te buigen of niet? Als Rusland geen dollars meer heeft, zijn wij de lul omdat Rusland dan kan defaulten op schulden in dollar.

Is het wel eens in je op gekomen dat Rusland dan ook geen buitenlandse goederen meer kan importeren? Volgens business insider UK hebben ze nog genoeg dollars voor 6 maanden import. Daarna?

[..]

Hell.
Ze verkopen hun olie al in Yuans, wist je dat niet?

Denk je dat de concurrent van Swift met Brasilia, India en China voor de lol is opgezet?
so long and thanks for all the fish
pi_150076757
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:05 schreef ZOA het volgende:

[..]

loonslaaf ? 1 ochendje per maand in dienst van de gemeente wegens sollicitatieplicht?...of een kreupel beestje wat uit de staatsruif eet?
Geen idee, is zoals heel veel(en) hier ook niet zo relevant ;)
so long and thanks for all the fish
pi_150076843
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:05 schreef crashbangboom het volgende:
Ze verkopen hun olie al in Yuans, wist je dat niet?
Wat heeft dat hier nu weer mee te maken? Hun internationale reserves dalen, of dat nu dollar, yuan, yen of euros zijn. Het wordt alleen uitgedrukt in USD.

pi_150076929
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:09 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Wat heeft dat hier nu weer mee te maken? Hun internationale reserves dalen, of dat nu dollar, yuan, yen of euros zijn. Het wordt alleen uitgedrukt in USD.

[ afbeelding ]
Omdat je goederen niet alleen in US$ hoeft af te rekenen. En omdat je niet verplicht bij één land hoeft in te kopen.

En wat currency rates, valuta reserves en olieprijzen met Ukraine te maken heeft, vraag ik me al delen af. Wat er zoal bijgesleept wordt.

Noem het dan gewoon het Rusland haat topic.
so long and thanks for all the fish
pi_150077035
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:11 schreef crashbangboom het volgende:
En wat currency rates, valuta reserves en olieprijzen met Ukraine te maken heeft, vraag ik me al delen af. Wat er zoal bijgesleept wordt.
Het Westen heeft Rusland bestraft met sancties. Het wegsmelten van Russische reserves is relevant omdat het Westen Rusland op deze manier op de knieen probeert te dwingen.

Het feit dat Rusland na ca 6 maanden geen geld meer heeft voor import van goederen is dus vrij relevant omdat dat de Russische onderhandelingspositie nogal verandert.
pi_150077161
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:14 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Het Westen heeft Rusland bestraft met sancties. Het wegsmelten van Russische reserves is relevant omdat het Westen Rusland op deze manier op de knieen probeert te dwingen.

Het feit dat Rusland na ca 6 maanden geen geld meer heeft voor import van goederen is dus vrij relevant omdat dat de Russische onderhandelingspositie nogal verandert.
Wat verzin je nou alleemaal weer? :D

Mag je in de wereld alleen met de US$ afrekenen?

Wat het Westen ermee bereikt is dat ze hun eigen handel kapot maken, en dat Rusland zich duurzaam zuid en oostwaarts richt (en vv). En dat het Westen kennelijk 600 mrd. mag afschrijven. Joepie, wat een feest !
so long and thanks for all the fish
pi_150077445
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:03 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Jij weet echt alles tot een overwinning voor Rusland om te buigen of niet? Als Rusland geen dollars meer heeft, zijn wij de lul omdat Rusland dan kan defaulten op schulden in dollar.

Is het wel eens in je op gekomen dat Rusland dan ook geen buitenlandse goederen meer kan importeren? Volgens business insider UK hebben ze nog genoeg dollars voor 6 maanden import. Daarna?

Daarna oorlog vermoed ik, net als Japan in '41.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_150077459
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:17 schreef crashbangboom het volgende:
Wat verzin je nou alleemaal weer? :D

Mag je in de wereld alleen met de US$ afrekenen?
Waar heb je het over? Het is "International Currency Reserves", niet "US$ reserves". Alle Russische reserves dalen. Maar dat had ik al gepost.

Jouw "Mag je in de wereld alleen met de US$ afrekenen?" is een amateuristische stroman, want dat beweer ik niet EN dat haalt mijn argument niet onderuit omdat alle Russische reserves kelderen.

Anyway, ik heb genoeg van jou.
pi_150077526
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:24 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Daarna oorlog vermoed ik, net als Japan in '41.
Inderdaad...

http://en.wikipedia.org/wiki/McCollum_memo
pi_150077566
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:25 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Het is "International Currency Reserves", niet "US$ reserves". Alle Russische reserves dalen. Maar dat had ik al gepost.

Jouw "Mag je in de wereld alleen met de US$ afrekenen?" is een amateuristische stroman, want dat beweer ik niet EN dat haalt mijn argument niet onderuit omdat alle Russische reserves kelderen.
China is dol op oliereserves. :9 En gronfstoffen in het algemeen, nickel van Norlisk voorop.

quote:
Anyway, ik heb genoeg van jou.
Maar ik niet van jou hoor O+
so long and thanks for all the fish
pi_150078089
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:44 schreef ZOA het volgende:

[..]

Kansen ... het EU verhaal was iets te rooskleurig gebracht bij de gemiddelde Oekrainer...
Oktober 2014 volwaardig EU lid en NAVO lid, grote vrachtwagens met Euri's uit Duitsland en de visumplicht voor Schengen eraf en binnen een paar jaar zou Oekraine het Rusland van de EU zijn als gasleverancier. Ik zou ook een revolutie ontketenen
Dat kan. Je ziet vaak dat mensen zichzelf iets wijsmaken, zoals migranten die geloven dat eenmaal in Het Westen aangekomen het geld vanzelf binnen komt rollen. Later blijkt dat deze wensdromen niet kloppen. Dan zijn ze kwaad.
The view from nowhere.
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:57:25 #273
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150078703
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:42 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat kan. Je ziet vaak dat mensen zichzelf iets wijsmaken, zoals migranten die geloven dat eenmaal in Het Westen aangekomen het geld vanzelf binnen komt rollen. Later blijkt dat deze wensdromen niet kloppen. Dan zijn ze kwaad.
Voor velen klopt dat ook gewoon. De keuze tussen 24/7 hosselen in de Medina of chillen en automatische bijschrijvingen krijgen is voor velen een vrij simpele keuze.
pi_150079516
Canada Considers Sending Troops to Ukraine
quote:
As the United States and Britain prepare to send advisors to support the Ukrainian military, Canada seriously considers doing the same. But many Canadian lawmakers are leery of becoming further involved in a conflict half-way around the world.
Canadian Defense Minister Jason Kenney announced on Wednesday that Prime Minister Harper’s administration is seriously considering taking part in US-led training missions in Ukraine. Kenney said Canadian efforts would focus primarily on battlefield medical training.

“That’s the kind of technical training that we can offer,” he said, according to the Canadian Press. “We are in discussions and looking at options, and we’re open to – as I’ve been saying for two weeks now – open to participating in training missions.”

He did not rule out the possibility of Canadian advisors also taking part in combat training.

Canada has already provided Ukrainian soldiers with two shipments of non-lethal military gear. They have also provided satellite images which track pro-independence militias’ movement in the east of the country. Any action beyond that must first be approved by the House of Commons.
“If we are going to work towards anything different than what we’re doing now, which is non-kinetic flak jackets…we could send night vision goggles. That’s been agreed to and we’re on board with that,” Kenney said. “Anything beyond that requires two things. One, concerted NATO action. Two, a decision by the Parliament of Canada.”
Kenney insists that the proposal would only be an extension of Canadian NATO commitments.
“We’ll be doing more later this year in NATO exercises, all of which is designed to send a message to Russia that Canada, together with our NATO allies, stands with our eastern European friends against any intimidation or territorial aggression on the part of Vladimir Putin,” he said.

Russia, of course, categorically denies its involvement in the conflict.
Still, many express concerns with escalating Canadian involvement in the conflict.
“Unless there’s a prospect for years of war, and I don’t think there is, it’s already very late in the game to be reinforcing Kiev’s ragtag forces,” former Canadian ambassador to Russia. Chris Westdal, told CBC News.
Lawmakers may also be hesitant to send advisors after an incident last month, in which Canadian military advisors fired back at self-proclaimed Islamic State militants in northern Iraq.
“I asked the prime minister straight up in September whether this was a combat mission, whether Canadian troops would be involved in combat. I got a categorical answer, and the answer was no,” New Democratic Party leader Tom Mulcair told reporters, accusing Harper of misleading Parliament about his administration’s intentions.

If a similar incident occurred in Ukraine, it could escalate tensions and draw Canada into the conflict even further.
Leader of the Liberal opposition, Justin Trudeau, also wants more details about the government’s plan before signing off on training missions.
On Wednesday, the British government announced it would send 75 military advisors to Ukraine next month. This follows a decision by the US to send 800 troops to train soldiers in western Ukraine.
De EU gaat nu natuurlijk sancties instellen tegen Canada, net als ze tegen Rusland gedaan hebben.
  † In Memoriam † donderdag 26 februari 2015 @ 19:26:39 #275
230491 Zith
pls tip
pi_150080061
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:05 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Ze verkopen hun olie al in Yuans, wist je dat niet?

quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:11 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Omdat je goederen niet alleen in US$ hoeft af te rekenen.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:17 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Wat verzin je nou alleemaal weer? :D

Mag je in de wereld alleen met de US$ afrekenen?Joepie, wat een feest !
:') Wat is er mis met je?

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')