Volgens mij is er geen koffiepauze toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:47 schreef Levitas het volgende:
Nogmaals, ik ga beslissen op basis van m'n rit zondag. Heb 80km solo gepland staan. Als ik dat goed verteer, dan zal 100km in een groep ook wel lukken.
En als we halverwege nog koffie + gebak doen, is het eigenlijk maar 50km twee keer he?
mag hopen van niet koffie drinken in kinderdijk moet ik al te vaak bij mijn schoonmoederquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen koffiepauze toch?
Vandaar de 'als'quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen koffiepauze toch?
Er is die dag koffiestop om 10 uur en om 15 uur.quote:
Daaromquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
Er is die dag koffiestop om 10 uur en om 15 uur.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:50 schreef Andyy het volgende:
Zullen we samen met de noobs Kaas blokkeren in een sprint zodat 1 van ons de sprint kan winnen?
Ik denk optie 2 als ik de standen in het andere topic zo bekijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:23 schreef MarcoD het volgende:
Kaas hoef je niet te blokkeren in de sprint hoor, twee mogelijkheden:
1. kaas is er als sluwe vos eerder vandoor gegaan, hij sprint als een natte krant.
2. kaas heeft jullie er al afgereden.
Ik kan het me ook niet voorstellen dat kaas een lekker rondje fietsen zoals deze aan zich voorbij laat gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:45 schreef Gripper het volgende:
Hee maar Fromage, al dat geheimzinnige misschien-misschien gedoe, we weten allebei dat je d'r gewoon bij bent toch?
Toerdersquote:
Hij maakt gebruik van 't verkeer..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:23 schreef MarcoD het volgende:
Kaas hoef je niet te blokkeren in de sprint hoor, twee mogelijkheden:
1. kaas is er als sluwe vos eerder vandoor gegaan, hij sprint als een natte krant.
2. kaas heeft jullie er al afgereden.
Maak er eens een filmpje van. Dan kunnen we meekijken.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:36 schreef Leonos het volgende:
Op dit moment schakelproblemen met de fiets na nieuwe ketting en cassette.
Hoop de fiets nog voor zaterdag bij de fietsenmaker te kunnen brengen
Dat ik hem naar de fietsenmaker breng? Hihiquote:Op maandag 16 maart 2015 10:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maak er eens een filmpje van. Dan kunnen we meekijken.
Ik zou hem gewoon vanavond even laten draaien met de camera erop en dat hier (of in Recreatief Fappen met Very) posten. Misschien is het zo verholpen als Kaas er naar kijkt.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat ik hem naar de fietsenmaker breng? Hihi![]()
Anyway, kan morgenavond pas, vanavond voetballen en morgen weer werken![]()
Maar zal kijken wat ik kan doen, thanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |