Dan hoef ik ook niet meer te stoken als we met zoveel man in de huiskamer zitten!quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:59 schreef Gripper het volgende:
Het zal toch niet gebeuren dat we straks met 20 man over de dijk razen he![]()
Super dit!
Ik denk eerder dat iedereen verplicht moet worden om 1 van dezequote:Op woensdag 4 maart 2015 20:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan hoef ik ook niet meer te stoken als we met zoveel man in de huiskamer zitten!
Ik reserveer de fauteuil!quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:59 schreef Gripper het volgende:
Het zal toch niet gebeuren dat we straks met 20 man over de dijk razen he![]()
Super dit!
Ik vraag me af wie er op de fatboy durft te zitten. Ik ga iig vlak naast de haard zitten!quote:
Jij gaat toch niet afzeggen hè!?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het Grote Afzeggen is nog niet begonnen he? Blijft fokmeet dit.
Eens moet de eerste keer zijn, dat was het voor mij 2 jaar geleden ook. Alles wentquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:03 schreef Andyy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb nog nooit echt een rit gemaakt met groepen eigenlijk, wel eens even meegereden enzo![]()
quote:
quote:voor het fietsen meld ik me alvast af
"De Kinderdijk" bestaat nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:04 schreef very het volgende:
Ik ben wel voor fietsen langs de kinderdijk overigens, want dat wou ik sowieso al een keer doen. Maar goed, of ik kom is nog maar de vraag, dus wie ben ik?
Als er ook Japanse chicks lopen met open mond dan fiets ik gewoon lekker commando en rij er expres een paar aanquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
"De Kinderdijk" bestaat niet![]()
Er is een plaatsje wat Kinderdijk heet, maar strikt gesproken komen we niet eens in het dorp zelf, maar fietsen we over de Molenkade. Een rottig smal fietspaadje, waar in het weekend alleen maar japanners met open mond om zich heen lopen te fotograferen, dus die letten echt niet op wat er op ze afkomt.
https://www.google.nl/maps/@51.8843491,4.638714,16z
Hee dit klopt niet ik kom misschien.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:57 schreef Gripper het volgende:
De presentielijst tot nu toe nog maar eens:
Sowieso:
Gripper
Kanovinnie
MarcoD
Andyy
Janatwork
Critic
Fortytwo
Kaasplankje
Leonos?
Very?
Realbizkit?
Misschien
Dop
Oksel
Fretwork
Luc.Sken
Zo ongeveer dus
Ik ken jou inmiddels wel, als je zegt "ik heb die dag geen tijd" of als je zegt "misschien" dan ben je er uiteindelijk toch gewoon bij. Jij vindt het veel te leuk om voor al die nieuwelingen de rol van nestor op je te nemenquote:Op donderdag 5 maart 2015 06:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hee dit klopt niet ik kom misschien.
Heeft er iemand een gettoblaster zodat we dit nummertje kunnen draaien? Dan gaan die Jappen wel aan de kant.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
"De Kinderdijk" bestaat niet![]()
Er is een plaatsje wat Kinderdijk heet, maar strikt gesproken komen we niet eens in het dorp zelf, maar fietsen we over de Molenkade. Een rottig smal fietspaadje, waar in het weekend alleen maar japanners met open mond om zich heen lopen te fotograferen, dus die letten echt niet op wat er op ze afkomt.
https://www.google.nl/maps/@51.8843491,4.638714,16z
Als Kaas je een lesje gaat leren dan is dat bij de plaatsnaam bordjes sprint , verder doet hij geen vlieg kwaadquote:
Gaan we dan misschien op de heenweg al vast de route voor verkennen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 06:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hee dit klopt niet ik kom misschien.
Had niet anders verwachtquote:
Gewoon gaan man, lekker een beetje in Kaas zn wiel plakken vlak voor een plaatsnaambord. Beetje gek maken, mooi man.quote:
Wat voor snelheden haalt dat jongetje dan in een sprint? Weet ik waarop ik moet trainenquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gewoon gaan man, lekker een beetje in Kaas zn wiel plakken vlak voor een plaatsnaambord. Beetje gek maken, mooi man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |