http://nl.wikipedia.org/wiki/IPA ?quote:
Biertjesquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:18 schreef Gripper het volgende:
Hoop Posts ineens![]()
Leonos: niet-fok volk mag ook best mee, maar die zien we dus 1x en dan nooit meer? Das eigenlijk niet zo gezellig... Voor de sfeer of als je bang bent dat je in je eentje niet kan aarden in de groep hoef je geen angst te hebben hoor!
Very : ik koop wat lekkere biertjes, brood en kaasjes, en als er mensen willen mee eten s avonds is er een grote pan pasta.
Iets van 5 of 7,50 PP max zal t worden schat ik
Fret en leonos: t wordt geen verkapte VBL meet he. Ik haat voetbal.
Alsof je mij kan bijhoudenquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:55 schreef kaasplankje het volgende:
als ik leonos tegekom neem ik em te grazen die vuile ajacied
kaas woont op een eiland midden in de maas dan hoor je als het om voetbal gaat helemaal nergens bij, en in andere opzichten ook niet trouwens , raar volk op dat eilandquote:
Heb zelf een huis op zuid, dus dat wist ik welquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:18 schreef dop het volgende:
[..]
kaas woont op een eiland midden in de maas dan hoor je als het om voetbal gaat helemaal nergens bij, en in andere opzichten ook trouwens , (raar volk op dat eiland )![]()
Feyenoord is zuid
Sparta is noord
Excelsior is west
zelfs als ik geld toe kreeg wil ik daar niet wonenquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb zelf een huis op zuid, dus dat wist ik wel
Kopen?
Staat ook al twee jaar te koop.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:22 schreef dop het volgende:
[..]
zelfs als ik geld toe kreeg wil ik daar niet wonen
gaat ook lang duren voor je die prijs er voor gaat krijgen
Dat bed past netquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Staat ook al twee jaar te koop.
Achja, heb het verhuurd inmiddels ook.
Goed verhaal maar wat heeft dit met de meet te maken?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:42 schreef MarcoD het volgende:
Gister keuring gehad, alles was wel goed tot ze een hartfilmpje gingen maken.. Was er een afwijking die wel nog binnen de marges valt (arts zei in eerste instantie allemaal prima) maar waar eerst even door een cardioloog naar gekeken moet worden, is dat niet goed mag ik alsnog zo'n inspanningstest bij die gasten doen op de fiets..
Kost geld en als ik Patroon ea. mag geloven heb je niets aan die test.
antiklacht vet ~10% #nietheelviesdik
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:41 schreef luc.sken het volgende:
Eerder al twee FOKers ontmoet. Hier zou ik ook wel bij willen zijn, maar zit met vervoer..
Ja nou of ik nog wel naar meets mag, niet voor niks zon test gedaan....quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goed verhaal maar wat heeft dit met de meet te maken?
50 km onder Enschede, Aalten. Zag al wel dat er meer daarvandaan komen maar die staan op 'misschien'.quote:Waar moet je vandaan komen dan?
Je bent nu toch ook nog niet van je fiets gevallen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:44 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ja nou of ik nog wel naar meets mag, niet voor niks zon test gedaan....
quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:28 schreef Leonos het volgende:
Wat is nou weer
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/IPA ?
[..]
Biertjes
Oké.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:59 schreef very het volgende:
[..]naar biertjes doen maar niet weten wat een IPA is
______________!!!
Heerlijke IPA's:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ken je deze nog?quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/I/ippa
Pijpen?
quote:
Snap ikquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:13 schreef Gripper het volgende:
Als ik biertjes van 5¤ de fles moet gaan kopen wordt de bijdrage ook hoger he![]()
Je mag ook gewoon inleggen in de pot naar rato van wat je verwacht te vreten en zuipen. Grootverbruikers een beetje meer, bescheiden jongens wat minder.
Douche (wel ff zelf handdoek mee, ik ga niet de hele zondagavond wasjes staan draaien) kachel en sfeer krijg je voor nop
Pipa van Very.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:21 schreef kaasplankje het volgende:
Zijn er ook prijzen te verdienen eigenlijk?
Eigenlijk moet je een finishlijn leggen op de Lekdijk-Oost. Kloteweg...quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:21 schreef kaasplankje het volgende:
Zijn er ook prijzen te verdienen eigenlijk?
Als er een lekkere harde zuidwester staat, dan doen we het rondje met de klok mee. En dan is het vanaf Kinderdijk tot Vianen (finish boven op de lekbrug) ieder voor zich en huilen&schuilen in het wiel !!!quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:55 schreef MarcoD het volgende:
Ja waar is de finish? En waar de premiesprints?
Demarreren op de dijkquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als er een lekkere harde zuidwester staat, dan doen we het rondje met de klok mee. En dan is het vanaf Kinderdijk tot Vianen (finish boven op de lekbrug) ieder voor zich en huilen&schuilen in het wiel !!!
Dat jij uberhaupt ooit wint is een godswonder met die stijkplanksprint van je...quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:16 schreef kaasplankje het volgende:
Zal wel minder makkelijk winnen worden voor mij vergeleken met de laatste keer dat we daar reden, jullie beginnen eindelijk eens te begrijpen hoe wielrennen werkt intussen.
Fietspaadje in Kinderdijk, keihard demarreren over de fotograferende kopjes van al die stomme Aziaten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:14 schreef janatwork het volgende:
Zitten er nog ergens stroken met slecht wegdek op die dijk? kasseien/kinderkopjes/klinker oid?
Nee het moet juist net zulks teringweer als vorig jaar zijnquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:38 schreef Andyy het volgende:
Eigenlijk zou die deze zondag moeten plaatsvinden, 16 graden
Het Grote Afzeggen is nog niet begonnen he? Blijft fokmeet dit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:01 schreef forty-two het volgende:
[..]
Nee het moet juist net zulks teringweer als vorig jaar zijn
Het belooft wel druk te worden deze keer, met redelijk wat vers vlees
quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:01 schreef forty-two het volgende:
[..]
Het belooft wel druk te worden deze keer, met redelijk wat vers vlees
Tip van kano, gelijkmatig rijden, dus in een rechte lijn en goed tempo houden. Dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:03 schreef Andyy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb nog nooit echt een rit gemaakt met groepen eigenlijk, wel eens even meegereden enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |