Ik douche alleen even, een colaatje en dan zak ik weer af richting zuiden. Niet te laat maken...quote:Op maandag 16 maart 2015 21:26 schreef Gripper het volgende:
Ik zou alvast langzaam aan willen weten wie er na de rit nog blijft voor bier en hapjes. Dan kan ik mn inkopen daar op afstemmen.
En de misschieners moeten hun keus maken, zo lang hoef je niet te tobben over 3-4 uurtjes fietsen![]()
Sowieso:
Gripper
Kanovinnie
MarcoD
Andyy
Janatwork
Critic
Fortytwo
Realbizkit
Dop
Misschien:
Fretwork
Leonos
Very
Kaasplankje
Oksel
Luc.Sken
Levitas
Bier en hapjes, si. Maar niet zoveel bier want moet nog terug.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:26 schreef Gripper het volgende:
Ik zou alvast langzaam aan willen weten wie er na de rit nog blijft voor bier en hapjes. Dan kan ik mn inkopen daar op afstemmen.
En de misschieners moeten hun keus maken, zo lang hoef je niet te tobben over 3-4 uurtjes fietsen![]()
Sowieso:
Gripper
Kanovinnie
MarcoD
Andyy
Janatwork
Critic
Fortytwo
Realbizkit
Dop
Misschien:
Fretwork
Leonos
Very
Kaasplankje
Oksel
Luc.Sken
Levitas
Hoelaat ben je van plan die kant op te fietsen? En wanneer weer terug?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 05:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bier en hapjes, si. Maar niet zoveel bier want moet nog terug.
Ditquote:
Ik wil trouwens ~10 uur bij Il Falco zijn zodat ik nog een uur lang op z'n bank kan uitpuffen. Zullen het pontje van 7:50 nemen bij Zaandam? Dan moeten we nog ~60 km dus zijn we er op een prima tijdstip. MEt wind tegen een pontje eerder?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:24 schreef Levitas het volgende:
Godver, fail.
Ergens ben ik wel een beetje bang voor 100+km op dit moment
Samen bang wezen?quote:Dit jaar
Afstand 252,9 km
Tijd 10u 3m
Hoogtetoename 164 m
Ritten 6
Je gaat toch niet afzeggen daarom?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:24 schreef Levitas het volgende:
Godver, fail.
haha...ik ook een beetjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:24 schreef Levitas het volgende:
Godver, fail.
Checkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:29 schreef very het volgende:
Uit wie bestaat het groentjespeleton ook alweer?
Als je niet gaat heb je sowieso spijt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:07 schreef Levitas het volgende:
Twijfel twijfel. Ik moet natuurlijk gewoon m'n mannelijkheid tonen en deze 100+ km gebruiken om m'n hardheid te trainen.
Wat is de uiteindelijke route? Die uit de OP is nog wat aangepast toch?
Ja dat is prima!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit
Tenzij je het heel laat maakt vrijdag kan je er gewoon bij zijn dus.
[..]
Ik wil trouwens ~10 uur bij Il Falco zijn zodat ik nog een uur lang op z'n bank kan uitpuffen. Zullen het pontje van 7:50 nemen bij Zaandam? Dan moeten we nog ~60 km dus zijn we er op een prima tijdstip. MEt wind tegen een pontje eerder?
Het ziet er naar uit dat we wind in de rug hebben heen. Ben er nou nog niet helemaal over uit of dat positief isquote:
Ja prima routequote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat we wind in de rug hebben heen. Ben er nou nog niet helemaal over uit of dat positief is![]()
Deze route fietsen? Die weet ik wel blindelings te volgen (ook niet zo moeilijk natuurlijk) alleen het laatste stukje kan effe lastig worden maar dat komt ook wel weer goed.
Hoezo het wiel van Andy?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |