Oh ja, ik heb de OP van vorig jaar gebruikt, toen moest je ook al stokenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou dan variatie twee willen en gezien ik de haard moet stoken ben ik erbij.
Geen ideequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb de OP van vorig jaar gebruikt, toen moest je ook al stoken
Hoe voeg ik trouwens een poll toe Kano?
viesdik en vieshardquote:
Die rit zullen we wel met een gemiddelde van rond de de 28-30 thuiskomen ofzo.quote:
Stuk of 8?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:40 schreef Leonos het volgende:
Hmm, klinkt goed
Maar moet ook nog bij de start en na afloop weer thuis zien te komen.
Hoeveel deelnemers waren er vorig jaar?
Dan kun je met de auto, met de fiets of met trein en tram naar mij toe komen. Vanaf Utrecht CS is het ongeveer 20 min fietsen, en er gaat ook een tram van Utrecht naar Vreeswijk, die stopt aan het einde van onze straat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:40 schreef Leonos het volgende:
Hmm, klinkt goed
Maar moet ook nog bij de start en na afloop weer thuis zien te komen.
Hoeveel deelnemers waren er vorig jaar?
Ja die krijg je terug.quote:
Ja nou ja, daar hoef jij toch geen sorry voor te zeggen. Je vroeg om een poetslap, en ik was zelf ook net ff bezig met de ketting oliën en gaf je toen zonder nadenken die XXXL-jas van Oksel aan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:24 schreef kaasplankje het volgende:
Oh is die jas van oksel gripper daar heb ik laatst mijn ketting mee schoongemaakt toen we waren wezen crossen.
Sorry Oksel.
Je zou ook Oksel kunnen benaderen of er wat te carpoolen valtquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:01 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb de intentie om te gaan, maar zit redelijk vol dat weekend. Even kijken of ik zaterdag al vanaf Enschede met de fiets in de trein richting Nieuwegein kan. Ik laat het nog weten.
Goed punt, zeker voor de terugweg. Ik bedenk even wat het handigst is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je zou ook Oksel kunnen benaderen of er wat te carpoolen valt
Tof! Jij kookt? Wil wel eens zien hoe ons zespits fornuis eindelijk tot zn volle potentieel wordt benutquote:
De frituur met bitterballen en vlammetjes staat toch in de schuur? Worden meteen die kettingen weer goed gevetquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tof! Jij kookt? Wil wel eens zien hoe ons zespits fornuis eindelijk tot zn volle potentieel wordt benut
Opdampen is inderdaad een goede methode om gelijkmatig een smerende coating aan te brengenquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De frituur met bitterballen en vlammetjes staat toch in de schuur? Worden meteen die kettingen weer goed gevet
Durf je niet alleen?quote:
Goed ideequote:Op woensdag 4 maart 2015 09:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Opdampen is inderdaad een goede methode om gelijkmatig een smerende klevende coating aan te brengen
Als ik ga, fiets ik wel even naast je. Ajacieden die afzien zijn altijd een prettig gezicht.quote:
Echte koks koken op inductie :pquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tof! Jij kookt? Wil wel eens zien hoe ons zespits fornuis eindelijk tot zn volle potentieel wordt benut
Gewoon 100km in het wiel gaan zitten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:16 schreef very het volgende:
Voorzichtige interesse. Het lijkt me leuk jullie eens te ontmoeten en een stukkie samen te rijden, maar....dit zou dan mijn eerste 100km rit worden en ik heb geen idee hoe ik dat trek nog![]()
Ik heb de 15e wel de Amsterdam-Den Haag tocht, die is 75km...maar dat gaat natuurlijk weinig oefening zijn omdat ik dan met een stel halve tamme stoners fiets![]()
Ik hou het nog even in gedachten. Weet ook nog niet of ik uberhaupt kan die dag. Tot wanneer is het inschrijven? En wat is de gewenste financiele bijdrage?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als ik ga, fiets ik wel even naast je. Ajacieden die afzien zijn altijd een prettig gezicht.
Je woont in leiden toch? Dan kan je met mij mee rijden. Alleen als het echt mooi weer is ga ik met de fiets heen en met de trein terugquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gewoon 100km in het wiel gaan zitten.
Zie alleen dat er geen treinstation bij het startpunt is.
[..]
Dit kan natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:35 schreef janatwork het volgende:
[..]
Je woont in leiden toch? Dan kan je met mij mee rijden. Alleen als het echt mooi weer is ga ik met de fiets heen en met de trein terug
Oeh, dat zal wel tof zijn, is dat niet te ver omrijden?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:35 schreef janatwork het volgende:
[..]
Je woont in leiden toch? Dan kan je met mij mee rijden. Alleen als het echt mooi weer is ga ik met de fiets heen en met de trein terug
Voorschotenquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oeh, dat zal wel tof zijn, is dat niet te ver omrijden?
Waar komt gij vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |