SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.![]()
1337 is Mascherano, 8008 is Jese.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://wefut.com/player/random_nummer
Vul een nummer in en daar is je random speler.
Raar. Wat voor een is het? Heb je het ook met muziek vanaf je mobiel?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
jongens, wie kan mij vertellen waarom mijn Bluetooth speaker loopt te laggen en te hakkelen terwijl ie praktisch naast mijn laptop staat? Ik word hier echt niet goed van
Creative dingetje, weet niet welk type. Telefoon ga ik zo wel even uitproberen ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Raar. Wat voor een is het? Heb je het ook met muziek vanaf je mobiel?
Er zit een gaatje in je bluetooth. Ga even naar de tandarts.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
jongens, wie kan mij vertellen waarom mijn Bluetooth speaker loopt te laggen en te hakkelen terwijl ie praktisch naast mijn laptop staat? Ik word hier echt niet goed van
FIFAquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef OmniRocket het volgende:
Snap er niks van.. zo rol je iedereen op.. zo krijg je achter elkaar op de broek,...
Minder Skrillex luisteren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
8008?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet jij ook al.
[..]
1337 is Mascherano, 8008 is Jese.
Gebeurt het precies sinds je Windows 8.1 hebt? Dan wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op mijn telefoon doet ie het wel...
Kan het liggen aan het feit dat ik nu windows 8.1 draai?
Tsja laatste keer dat ik het via mijn laptop afspeelde, draaide ie nog 8quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gebeurt het precies sinds je Windows 8.1 hebt? Dan wel.
Wellicht even de drivers van je bluetooth/audio updatenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tsja laatste keer dat ik het via mijn laptop afspeelde, draaide ie nog 8kansloos gekut
oh jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een random nummer.
Device manager -> bluetooth adapter zoeken -> properties -> power management -> iets met turn off device uitschakelen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tsja laatste keer dat ik het via mijn laptop afspeelde, draaide ie nog 8kansloos gekut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |