Broer van Doutzen maar ook vader van Rens. Als je haar uiterlijk met dat van Doutzen vergelijkt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:44 schreef Pharkus het volgende:
Is Wolter Kroes eigenlijk hun gemeenschappelijke broer? Of hoe zit dat? #kamervragen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom is het niet Renske, dat is toch net de vrouwelijke versie?
Of beter nog, Klaaske....
Stampot in de zin van geprakte superfoods? Of rauwe zooi door een keukenmachine gehaald?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:17 schreef Pharkus het volgende:
Ik dacht wel dat die friezen zo nuchter konden zijn en al-end naar die hipsterdingen uit Amsterdam konden kijken terwijl ze een stamppot wegwerken met een berenburg.
Neelie Kroes?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:44 schreef Pharkus het volgende:
Is Wolter Kroes eigenlijk hun gemeenschappelijke broer? Of hoe zit dat? #kamervragen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:32 schreef Metalfrost het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou haar het bed niet uit schoppen.
Vooral niet omdat de foto al is gemaakt en het vrij moeilijk is om nog te gaan doen.
Hai hendig sjieke sjlippert,quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:25 schreef Maikuuul het volgende:
Bij het lezen van de TT dacht ik ook aan die "bekende zanger" Kroes, en niet aan het fotomodel
Daarom is Doutzen een internationaal topmodel en haar zus een chiazaad-expert bij Boulevard.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik had even gegoogle't en inderdaad, Doutzen is vele malen knapper.
Wtf. Waar heb jij gezeten dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:25 schreef Maikuuul het volgende:
Bij het lezen van de TT dacht ik ook aan die "bekende zanger" Kroes, en niet aan het fotomodel
Wat trouwens ook irritant is zijn kenissen die in van die piramidespellen trappen en jou erin willen betrekken
Altijd hetzelfde riedeltje met voedingssupplementen, patenten die ze hebben op zogenaamd revolutionaire producten, en healthy lifestyleom te huilen zo doorzichtig.
Herbalife, Mannatech, Kyani etc....
Ik ben mooi, dom zonder ambitie, en ben goed in licht huishoudelijk werk. Hoeveel verdien je per maand?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:28 schreef lasters het volgende:
Ik zou haar wel doen![]()
Daarbij, lage intelligentie gekoppeld met ambitie kan worden omgebogen naar licht huishoudelijk werk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |