Oke, bedankt Hansquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:27 schreef jodelahity het volgende:
Doe maar met peperoni dat is veel gezonder dan salami
Geen van beide. Nog betere optie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:27 schreef jodelahity het volgende:
Doe maar met peperoni dat is veel gezonder dan salami
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen van beide. Nog betere optie.
Godverquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:36 schreef Amarantha het volgende:
Deze weer besteld: Pizza met romige crème fraîche, 100% mozzarella, verse spinazie, gegrilde kip, rode ui, Parmezaanse kaas, oregano, knoflookpulp en knoflookolie over de rand.
Dat heb ik helemaal nooit gepost!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja crème fraîche i.p.v tomatensaus werkt erg goed op pizza
quote:
scrubs?quote:
quote:
Gewoon totaal niet grappig, en fucking annoying lui.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scrubs?
hoe kun je scrubs nou haten?
daar moest ik ook al aan denkenquote:
Het ging om de 99 red balloonsquote:
Echt hequote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scrubs?
hoe kun je scrubs nou haten?
99? Didn't count.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:42 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Het ging om de 99 red balloons
ik denk dat ik elke aflevering minstens 5 keer heb gezien. en toch blijf ik het kijkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gewoon totaal niet grappig, en fucking annoying lui.
scrubs en the simpson blijven gewoon voor eeuwig goedquote:
Ditquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik elke aflevering minstens 5 keer heb gezien. en toch blijf ik het kijken
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gewoon totaal niet grappig, en fucking annoying lui.
quote:
ik merk een duidelijke 2deling in dit topic.quote:
Een goed gekruid balletje is best okquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik merk een duidelijke 2deling in dit topic.
kom maar pixeltje, je gehaktbalopmerking is je vergeven
Ik begrijp de helft. Denk ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:52 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje. Dit staat bij een uitzending op NPO.nl:
Hea! is der fan moandei oant en mei freed. Mei alle dagen moaie reportaazjes, Goeie! en ta beslút Samar in Momint. Jo kinne ús altyd in tip stjoere nei hea@omropfryslan.nl....
Ik begrijp er geen fluit van.
Hea! is er van maandag tot en met vrijdag. Met elke dag mooie reportages, Goeie! en ten slotte zomaar een moment. Jullie kunnen ons altijd een tip sturen naar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:52 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje. Dit staat bij een uitzending op NPO.nl:
Hea! is der fan moandei oant en mei freed. Mei alle dagen moaie reportaazjes, Goeie! en ta beslút Samar in Momint. Jo kinne ús altyd in tip stjoere nei hea@omropfryslan.nl....
Ik begrijp er geen fluit van.
Haha netjesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hea! is er van maandag tot en met vrijdag. Met elke dag mooie reportages, Goeie! en ten slotte Samar <>. Jullie kunnen ons altijd een tip sturen naar.
Google translate boiiquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hea! is er van maandag tot en met vrijdag. Met elke dag mooie reportages, Goeie! en ten slotte Samar <>. Jullie kunnen ons altijd een tip sturen naar.
Geen idee, maar de zinnen die je hebt gepost, zijn niet te volgen.quote:
Ik spreek dan ook geen Fries.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen idee, maar de zinnen die je hebt gepost, zijn niet te volgen.
Kaddenquote:
Ik kijken voor een savannah kitten... 5000 eurie, nog even doorsparenquote:
quote:
Poging tot alweer.quote:
Hoezoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Poging tot alweer.
Laatste paar dagen ben ik niet welkom volgens mij
Eerst kon ik geen XBL activeren, toen dat wel gelukt was, lagen de PvZ servers plat, werkte dat weer, werkte mijn xbox niet, en nu kan ik eindelijk connectenquote:
wot wot wotquote:
Ah dat is stomquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eerst kon ik geen XBL activeren, toen dat wel gelukt was, lagen de PvZ servers plat, werkte dat weer, werkte mijn xbox niet, en nu kan ik eindelijk connecten
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:59 schreef Amarantha het volgende:
Eindelijk pizza op. 25 cm pizza is al te groot voor mij
Daarom bewarenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste stukje heb ik altijd wel moeite mee
Ik kom nu tot de conclusie dat ik niet eens vol ben maar dat ik gewoon na een tijdje geen zin meer heb in pizza. Ik ga alleen nog maar 25 cm pizza's halen hahaquote:
Nee, vriend en mijn beste vriend zitten hier al te gamen.quote:
Ken ik nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, vriend en mijn beste vriend zitten hier al te gamen.
Ik ga Big Hero 6 kijken. Las er hier gisteren iets over, maar even kijken
Bazenfilm.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, vriend en mijn beste vriend zitten hier al te gamen.
Ik ga Big Hero 6 kijken. Las er hier gisteren iets over, maar even kijken
Dat hoef ik nieteens te zienquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef DrNick het volgende:
Je kan ook zien welke vrienden je verwijderd hebt enzo, alles
Wutquote:
Fokkiequote:
Tijd voor een PlayStation mien jongquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:38 schreef Lt.Surge het volgende:
Fuck this shit. Ik zet m'n xbox niet meer aan voorlopig.
Goede keus. PC master race.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:38 schreef Lt.Surge het volgende:
Fuck this shit. Ik zet m'n xbox niet meer aan voorlopig.
Agreed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tijd voor een PlayStation mien jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |