rly? zonde dat ze 4-4-2 gaan spelen..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:47 schreef hafcfan het volgende:
Buffon, Lichtsteiner, Bonucci, Chiellini, Evra, Pogba, Pirlo, Marchisio, Vidal, Tevez, Morata
Opstelling voor in de op. Ook al 10 Europese thuis wedstrijden ongeslagen.
Komt doordat Barzagli nog niet fit is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:49 schreef louter_genieten het volgende:
[..]
rly? zonde dat ze 4-4-2 gaan spelen..
Keuze, deze heeft wat mij betreft veel meer klasse, stijl en tactiek.quote:
Wanneer was dit?quote:
3-0 dan maar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef hafcfan het volgende:
Het blijft geen 1-0 als ik zie hoe beide teams spelen
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef hafcfan het volgende:
Het blijft geen 1-0 als ik zie hoe beide teams spelen
Alleen bij gelijke stand na twee duels.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef Zorro het volgende:
Hee ik hoor iets over uitdoelpunten dubbel. Hoe zit dat precies? Is het nu dan 1-2?
Goh, handig om te weten zoiets. Anders kan het best verwarrend worden he.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen bij gelijke stand na twee duels.
Of een aanname die dan in de handen van de keeper valt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Llorente had die bal het stadion uitgeschoten
Ja je moeder had die ook gemaakt en je dochter waarschijnlijk ook al.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
MIJN HELD !!!!!!!!!
REUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Hij telt dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja je moeder had die ook gemaakt en je dochter waarschijnlijk ook al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |