rly? zonde dat ze 4-4-2 gaan spelen..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:47 schreef hafcfan het volgende:
Buffon, Lichtsteiner, Bonucci, Chiellini, Evra, Pogba, Pirlo, Marchisio, Vidal, Tevez, Morata
Opstelling voor in de op. Ook al 10 Europese thuis wedstrijden ongeslagen.
Komt doordat Barzagli nog niet fit is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:49 schreef louter_genieten het volgende:
[..]
rly? zonde dat ze 4-4-2 gaan spelen..
Keuze, deze heeft wat mij betreft veel meer klasse, stijl en tactiek.quote:
Wanneer was dit?quote:
3-0 dan maar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef hafcfan het volgende:
Het blijft geen 1-0 als ik zie hoe beide teams spelen
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef hafcfan het volgende:
Het blijft geen 1-0 als ik zie hoe beide teams spelen
Alleen bij gelijke stand na twee duels.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef Zorro het volgende:
Hee ik hoor iets over uitdoelpunten dubbel. Hoe zit dat precies? Is het nu dan 1-2?
Goh, handig om te weten zoiets. Anders kan het best verwarrend worden he.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen bij gelijke stand na twee duels.
Of een aanname die dan in de handen van de keeper valt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Llorente had die bal het stadion uitgeschoten
Ja je moeder had die ook gemaakt en je dochter waarschijnlijk ook al.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
MIJN HELD !!!!!!!!!
REUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Hij telt dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja je moeder had die ook gemaakt en je dochter waarschijnlijk ook al.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:24 schreef Zorro het volgende:
Busquets vergelijken met Pirlo, dan heb je wel heel bijzondere pilletjes op
Ik wou het net zeggen, lijkt nergens op, ze worden gefrustreerd, Vidal gaat weer idioot doen.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:27 schreef Sked het volgende:
Bij vlagen gun ik Vidal wel een enkeltje andere club
quote:
Wat is er gebeurt met de vriendschap tussen Juve en Adoquote:
Ik geef geen fuck om vriendschappen tussen supportersquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met de vriendschap tussen Juve en Ado.
Haha, ik heb dat ook nooit begrepen, ze doen maar lekker.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geef geen fuck om vriendschappen tussen supporters.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Haha, ik heb dat ook nooit begrepen, ze doen maar lekker.
Overwinning is het meest belangrijk. Als Dortmund initiatief moet nemen gaat Juventus scoren in Dortmund.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef hafcfan het volgende:
Toch is die tegengoal kut. Verder hebben hun geen kans gehad. Je kunt wel zien dat erg onzeker zijn trouwens.
zeker met die rotregelsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef hafcfan het volgende:
Toch is die tegengoal kut. Verder hebben hun geen kans gehad. Je kunt wel zien dat erg onzeker zijn trouwens.
Ja denk ik ook wel. Normaal zou ik zeggen nah, maar dit Dortmund horen wij te pakken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Overwinning is het meest belangrijk. Als Dortmund initiatief moet nemen gaat Juventus scoren in Dortmund.
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zeker met die rotregels
staat in principe gewoon 2-2 nu
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:52 schreef Rabieluh het volgende:
Goed zo Vidal.
In FootballManager had ik ook maandenlang ruzie met hem wegens kaarten.
Ja inderdaad....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef hafcfan het volgende:
Tuurlijk, daardoor hoef je niet te winnen in Dortmund. Maar een tegengoal is niet fijn, als het 4-1 wordt oke. Maar met 2-1 is het allemaal wel heel matig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:37 schreef Sked het volgende:
Overwinning is het meest belangrijk. Als Dortmund initiatief moet nemen gaat Juventus scoren in Dortmund.
Qua goals staat het nu gewoon 2-2 hoor.quote:
En dan maar zeggen dat Italianen theater makenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:05 schreef hafcfan het volgende:
Een Duitser met een schwalbe je verwacht het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |