Ow :squote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Inderdaad, weet al lang wie je bent.
vertelquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Inderdaad, weet al lang wie je bent.
heb juh ip gebacktracehost en toen omgeset in protocolen en toen wist ik het ;s anonymos legioen ;squote:
? Jij of hij.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
En niets te bieden hebben ook nog
Wie slaat veerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:53 schreef Gridlok het volgende:
Wat is dat toch altijd hier met vrouwen die geslagen worden?
''Alleen degene die echt om me geven''quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kloontjes worden er meteen uitgepikt.
Alleen meloewa door tetouaribo toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:53 schreef Gridlok het volgende:
Wat is dat toch altijd hier met vrouwen die geslagen worden?
Scheelt dat het niemand wat kan schelen verder wie of wat ik ben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
heb juh ip gebacktracehost en toen omgeset in protocolen en toen wist ik het ;s anonymos legioen ;s
Een zeldzame gebeurtenis hier op FOK!.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef Chai het volgende:
[..]
DM hem maar gewoon pics van je tieten, hij heeft namelijk ook een prachtig karakter en zal je nooit slaan.
Hahaha wejoo, nou je het zegt, die schoenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik niet?quote:
Mij welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Scheelt dat het niemand wat kan schelen verder wie of wat ik ben.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha wejoo, nou je het zegt, die schoenen.Hahahaha lololol xD xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Klopt misschien wel ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:46 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
ik heb gehoord jij bent knap hoeveel is waar van dit verhaal?
B93 was daar niet zo moeilijk in volgens mij.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een zeldzame gebeurtenis hier op FOK!.
Oppervlakkige trut.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:46 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
ik heb gehoord jij bent knap hoeveel is waar van dit verhaal?
meloewa ook nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
B93 was daar niet zo moeilijk in volgens mij.
Zij denk ik.quote:
Tijd voor een hobby :squote:
Ik ook. Alleen geen ruimte voorquote:
Eerder een olifant.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Lekker glaasje verse melk elke ochtend
koeienquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebben we het nu over koeien of Nederlandse vrouwen
Ik voel hem zittenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebben we het nu over koeien of Nederlandse vrouwen
Of kangaroo's. Lekkere kangaroo-biefstukquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of gewoon een roedel zwijnen, elke dag truffels jwt.
Wat, waarom wil je ze slachten, ik zoek dieren die langer mee gaan ;squote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Of kangaroo's. Lekkere kangaroo-biefstuk
Kangaroo's planten toch best snel voort? Heb je zo weer nieuwe.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat, waarom wil je ze slachten, ik zoek dieren die langer mee gaan ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |