wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dat ze een fotoshoot heeft gehad dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je geen antwoord gaat geven hou dan je bek maar.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
denk nou ff na. Het is nog niet verboden
Ik ben jou helemaal geen antwoord verschuldigd, meneertjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je geen antwoord gaat geven hou dan je bek maar.
Als fotograaf, als model? Ik heb die hele foto gemist lulhannes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:10 schreef remi1986 het volgende:
wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dat ze een fotoshoot heeft gehad dan?
het is een foto van haar, dus wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als fotograaf, als model? Ik heb die hele foto gemist lulhannes.
Ze stond op de foto met a cockortwo, haha snap je.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als fotograaf, als model? Ik heb die hele foto gemist lulhannes.
Veer fotografeert ook zelf.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het is een foto van haar, dus wat denk je zelf?
Hahahquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ze stond op de foto met a cockortwo, haha snap je.
haha ik snap het nu.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:14 schreef Gridlok het volgende:
Ze stond op de foto met a cockortwo, haha snap je.
zorgt altijd voor lol en vertierquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kritiek op andermans voorkeur, altijd weer een klassiekertje.
Beetje een jemoedergrapje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
Kritiek op andermans voorkeur, altijd weer een klassiekertje.
Just in case je echt benieuwd bent. Ik ben heel lang terug begonnen met modellenwerk, dat jaren gedaan, op een gegeven moment werd ik het zat. Toen ben ik gaan fotograferen, en nu doe ik af en toe nog klusjes als model, en probeer ik te werken naar klusjes in de toekomst als fotograaf.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vandaar mijn verwarring. Zag haar ook wel eens in FOT.
Ga even naar een wifispot en stuur even snapchat, kom op Chai, niet zo vervelend doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb snapchat verwijderd. Het gebruikte stiekem heel veel mbs internet.
Kijk, nu snap ik het. Toch leuk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:24 schreef VeerEli het volgende:
Just in case je echt benieuwd bent. Ik ben heel lang terug begonnen met modellenwerk, dat jaren gedaan, op een gegeven moment werd ik het zat. Toen ben ik gaan fotograferen, en nu doe ik af en toe nog klusjes als model, en probeer ik te werken naar klusjes in de toekomst als fotograaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |