praat je altijd met jezelf?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:55 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Die bitches gaan zware tijden tegemoet.
Jij zal de lamp wel van laag er langs laten schijnen dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
Dor ook altijd de schaduw van mn erectie
Oh, het was een oprechte vraag wil je beweren? Met je huillach leek het eerder op sarcasme dan een teken van interesse, klaploper dat je bent.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan vertel je toch niets. In het vervolg ook gewoon je bek houden
?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
Hoink wat een quotesik weet niet waar te beginnen met antwoorden.
Hierquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
Ohnee hierquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
Nee, doe toch maar hier.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:00 schreef VeerEli het volgende:
Oh, het was een oprechte vraag wil je beweren? Met je huillach leek het eerder op sarcasme dan een teken van interesse, klaploper dat je bent.
Misschien is hier beterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
Nu weet ik het zeker. Begon hier maar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
hou je bekquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, het was een oprechte vraag wil je beweren? Met je huillach leek het eerder op sarcasme dan een teken van interesse, klaploper dat je bent.
Heb me bedacht. Ik zou het hier doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
Zo'n voortgangsfoto met verschillende toestanden in één.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je een beetje kunstig bent dor je alleen de schaduw van een stijgerende erectie.
;p;p omdat ie zo groot is zeker ahaha xDquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik gebruik hem wel eens als selfiestick
Ja dat moet haast wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is te wijten aan het lijnen spel wat het creëert.
Maar wel flink kunstig dan, dat voorlopig niemand durft te posten omdat ze het toch niet overtreffen qua lagen, sociaal kritiek en kleurgebruik.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker. Begon hier maar.
IK PAK ZE ALLEMAAL TEGELIJK!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb me bedacht. Ik zou het hier doen.
Van onderaf. Dat de schaduw van je eigen penis in je mond zit hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij zal de lamp wel van laag er langs laten schijnen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |