Kan ik ook gewoon een zwart-wit foto van m'n penis uploaden of hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en je vraagt je af waarom er geen mens meer foto's plaatst he
nee, dat moet dan weer in kpd denk ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan ik ook gewoon een zwart-wit foto van m'n penis uploaden of hoe werkt dat?
Al die regels, laat maar zitten hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat moet dan weer in kpd denk ik
Slap mag misschien wel in S&G.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat moet dan weer in kpd denk ik
Zei Ambi ook alquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
Ziet er wel heel anders uit dan normaal ofzo tho
haal dat filter weg danquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zei Ambi ook alSnap 't niet. Komt door de aparte make-up denk ik. Haar is nog gewoon normaal bruin ook, lijkt hier veel donkerder door dat kut filter.
Kan dus niet, want dat filter stond ingesteld toen ik de foto maaktequote:
Mmmm kutfilterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zei Ambi ook alSnap 't niet. Komt door de aparte make-up denk ik. Haar is nog gewoon normaal bruin ook, lijkt hier veel donkerder door dat kut filter.
Ik ben hier schatje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:46 schreef TARDIS. het volgende:
Geen Der_Mann, geen Fylax, ik vind er geen flikker aan hier.
Ja dan hoef je geen selfiestick te gebruiken he ;Dquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie, het komt fototechnisch gewoon beter tot z'n recht in erecte toestand. Elke keer weer.
wel als ik hem er helemaal op wil hebben ;p ;pp xdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan hoef je geen selfiestick te gebruiken he ;D
Als je een beetje kunstig bent dor je alleen de schaduw van een stijgerende erectie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:43 schreef TARDIS. het volgende:
Kan ik ook gewoon een zwart-wit foto van m'n penis uploaden of hoe werkt dat?
ik gebruik hem wel eens als selfiestickquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wel als ik hem er helemaal op wil hebben ;p ;pp xd
Dat is te wijten aan het lijnen spel wat het creëert.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie, het komt fototechnisch gewoon beter tot z'n recht in erecte toestand. Elke keer weer.
De set?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan dus niet, want dat filter stond ingesteld toen ik de foto maakteSchoot snel deze pic, want moest de set op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |