SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL aspirant bewoner:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
24 februari: Nominatie
25 februari: 2 nieuwe aspirant bewoners
1 maart: exit 1 aspirant bewoner
2 maart: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Hoe komen we in dit subforum terecht?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Jah, het gaat aan alle kanten mis vandaag...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:48 schreef beequeen het volgende:
Hoe komen we in dit subforum terecht?![]()
ik uto zatquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:48 schreef beequeen het volgende:
Hoe komen we in dit subforum terecht?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Gio had eigenlijk tegen Ivan willen zeggen dat hij Vanessa knalt in de douche om meer eten te krijgen![]()
Gio had eigenlijk tegen Ivan willen zeggen: "Dat jij Vanessa knalt om meer eten te krijgen"
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Gnoom tegen Gio: "wil je dat bloesje uitdoen?"
Had hij dat overhemd niet van Isa gekregen?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja!! Ivan gaat ook nog even bovenop Gnoomie!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Pat heeft al alle 19 stemmen vergeven.
Wacht maar tot hij kwaad wordt. Dan is dat het eerste wat hij opnoemt.![]()
Ivan heeft wel gelijk
quote:![]()
![]()
Maar goed. We weten het al lang. Harde werkers en populaire bewoners worden daar weggestemd.
Zou Chris ten prooi vallen aan dit beleid?![]()
Vieze arrogante kwal die Joey.
Moet hem niet tegenkomen, kijken of hij dan nog zo arrogant overkomt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Ze is eerst al gedwongen om Isa weg te stemmen en nu heeft ze weer gedwongen moeten stemmen waarschijnlijk.quote:![]()
Zit Mark nu wel of niet op de bank? Ik ben het spoor even bijster.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:51 schreef beequeen het volgende:
Zit Mark nu wel of niet op de bank? Ik ben het spoor even bijster.![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:51 schreef isax het volgende:
wat leuk dat jullie zijn verhuist.
dit moet ik even toch gezegd hebben.![]()
![]()
Ze neukt niet goed? Daarom publieksstem??quote:
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Dankje.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ivan moet zich nergens mee bemoeien
hij zit lekker op de bank
heerlijk!
ivan die bezig was om wilco op gio te laten stemmen .... wat een kotswalgelijk mannetje![]()
Niet. Nu ineens is het de regel, dat als 3 en 4 gelijk zijn, dat dat telt als 1 plaats.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:51 schreef beequeen het volgende:
Zit Mark nu wel of niet op de bank? Ik ben het spoor even bijster.![]()
We zijn weer terug geloof ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef ammartje het volgende:
Cos niet meer onder kopje Utopia?????????????????? Ik zocht jullie![]()
Dat was toch altijd al zo?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Niet. Nu ineens is het de regel, dat als 3 en 4 gelijk zijn, dat dat telt als 1 plaats.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ze huilt omdat ze nog zo jong en onschuldig is....quote:![]()
Vreemd. De wegen van het hokje zijn ondoorgrondelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef Luna1956 het volgende:
Niet. Nu ineens is het de regel, dat als 3 en 4 gelijk zijn, dat dat telt als 1 plaats.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef Enah het volgende:
Ohhhh Naomi stond er dus niet achter.
Hij is er wel altijd voor meGio is echt vals
![]()
Ja, we zijn er weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Gio had eigenlijk tegen Ivan willen zeggen: "Dat jij Vanessa knalt om meer eten te krijgen"Gio is slap
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bullshit!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:53 schreef Cir het volgende:
Ivan
Gio hoort texsten die niemand hem ooit heeft durven zeggen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:53 schreef mevrouwdebok het volgende:
Gatverdamme wat valt die Gio door de mand![]()
![]()
![]()
Go Ivan.quote:![]()
![]()
![]()
Gio ontkent niet eens dat hij speelt met de gevoelens met vrouwen. Hij gooit het terug op Ivan.![]()
![]()
Ivan tegen Gio ... terwijl jij vrouwen gebruikt om door te gaan ...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ben je lekker klaar gekomen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Hahaha zo mooi, dat hij zegt dat Gio nu de negatieve stemmen van Isa fans krijgt
slappe zak Gio
maar goed hij blijft en gaat vrolijk verder met hi hihihihihih
niks aan de hand doorlopen mensen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:54 schreef Juud79 het volgende:
Zo, Ivan verteld Gio even de waarheid....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:55 schreef utopinee het volgende:
wat lult ivan nou
het zijn inderdaad aannames
en ivan zit lekker op de bank![]()
![]()
![]()
Wat loopt die neukpop nu te janken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:55 schreef Luna1956 het volgende:
Gio weet niet wat hij zegt.
Feiten en aannames. Hij heeft een nieuw woord ontdekt.![]()
![]()
Tja, en toch gaat hij...Het zal tussen Chris en Ivan gaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:55 schreef Yeszie het volgende:
Ivan mag echt niet naar huis echt nietAllemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:55 schreef utopinee het volgende:
wat lult ivan nou
het zijn inderdaad aannames
en ivan zit lekker op de bank![]()
![]()
Giosopper!@!#@
![]()
Intrigantequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Toevallig een die er zonder stemming in is gekomen en papa net connecties in de tv wereld. Wat een toeval hè! Intrigant! Eh... intrigerend!![]()
rico80 !!![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
hij heeft de kijkers daarvoor bedanktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
ja Gio en daarom heb jij de Elite stem Klojo !!
![]()
![]()
Hij beseft niet, dat een paar duizend mensen hem afrekenen op zijn gedrag.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
ja Gio en daarom heb jij de Elite stem Klojo !!![]()
Eigenlijk snap ik niet zo goed dat mensen Ivan vrouwonvriendelijk vinden. Hij is soms onvriendelijk tegen alles en iedereen, klaar.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Ze wist het al, vandaar de tranen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaan d'r ogen open, ziet ze dat ze gebruikt wordt door Gio?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Wie hebben er nog meer een elitestem gekregen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
ja Gio en daarom heb jij de Elite stem Klojo !!Leipe shit ouwe![]()
Ivan heeft een brief voor LauraB ... ze is blij en bedankt hem ...Ivan: Lees hem eerst maar even
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaan d'r ogen open, ziet ze dat ze gebruikt wordt door Gio?![]()
![]()
Gio ook, maar dan met 'zwakke weerloze' meisjes/vrouwen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:56 schreef GekkePoes het volgende:
Ivan is goed in het spelen van het spelletje![]()
![]()
En het resultaat is, dat saaie mutsen als Lau B, Nicole, Noom, Gaby en Gabriela er nog niet uitgaan.
Yippie![]()
![]()
![]()
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Ivan geeft een brief aan LauB, hij zegt dat hij dat niet van te voren wilde doen omdat dat dan zou overkomen dat het vanwege de nominaties zou zijn.![]()
Noom, Gi en Pat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Wie hebben er nog meer een elitestem gekregen?![]()
Dat moet niet mogelijk zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:57 schreef rowan634 het volgende:
ik ga het niet overleven als ivan weggaat![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:57 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Gio ook, maar dan met 'zwakke weerloze' meisjes/vrouwen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaan d'r ogen open, ziet ze dat ze gebruikt wordt door Gio?![]()
ze kan niet tegen stem verheffing en ruzie
gio is oprecht naar haar heur![]()
![]()
Ik zeg mijn streams op als Ivan er uitgaatquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:57 schreef rowan634 het volgende:
ik ga het niet overleven als ivan weggaat![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
twitter:smit_isabella twitterde op woensdag 10-12-2014 om 08:19:16Ja Ivan!! Vertel die klootzak de waarheid!! Gio heeft me alleen maar gebruikt!!! #teamivan #utopia reageer retweet
![]()
Omdat hij die niet heeft. Zijn IQ is beduidend lager dan die van Ivan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:56 schreef Enah het volgende:
Jeetje wat komt Gio slecht uit zijn woorden
Daarbij is het knulletje nog maar 21, maar denkt, dat hij al een hele man is, omdat hij de ene na de andere griet het bed in lult.![]()
![]()
is aziet het licht, er gloort hoop aan de horizonquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:58 schreef Joezi het volgende:
twitter:smit_isabella twitterde op woensdag 10-12-2014 om 08:19:16Ja Ivan!! Vertel die klootzak de waarheid!! Gio heeft me alleen maar gebruikt!!! #teamivan #utopia reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:58 schreef Joezi het volgende:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dit is niet serieus toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:58 schreef Joezi het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I will do what i must !!![]()
joezi datumThere's a virus in my system
is dit echt ?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:58 schreef Joezi het volgende:
edit: datum
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2015 12:59:48 ]![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk ziet Isa de waarheid.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben gewoon een beetje lamgeslagen.......hij mag niet maar denk toch dat hij gaat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:55 schreef Yeszie het volgende:
Ivan mag echt niet naar huis echt niet![]()
![]()
lees gewoon een sheel goedquote:
dat zijn voor het merendeel isa schuimpjesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:56 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Hij beseft niet, dat een paar duizend mensen hem afrekenen op zijn gedrag.![]()
Noom en Pat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Wie hebben er nog meer een elitestem gekregen?![]()
Lees nog eensquote:
hoe die joey daar ook staat te roken....... niet te doen.
die gast heeft nog nooit een sigaret aangeraakt voordat hij dat programma in kwam man![]()
Ook voor jou, lees alles eens,quote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Kijk naar die datumquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat Ivan haar aansprak, en haar vroeg waarom ze zich liet manipuleren door Gio, daarbij komt, dat Naomi dagen geleden ook twijfelde aan de integerheid van de relatie met Gioquote:![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:01 schreef lorrie03 het volgende:
kut stemming die neus is veel te blij![]()
![]()
Grappig. Hoeveel tweet accounts heeft Isa?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:58 schreef Joezi het volgende:
Ah. Tis nog een oudje ook.![]()
ja echt he,..... nog een halve cos op de datum worden gewezenquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
datum en tijdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:02 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Grappig. Hoeveel tweet accounts heeft Isa?
wel leuk gedaan![]()
![]()
Het motiveert mensen wel weer om goed hun best te doen. Ben benieuwd of er weer hard word gewerkt.
Alles wat daar in een half jaar is neergezet had in twee weken gekund
🐱![]()
Gio heeft in Utopia 1 geflikflooi met Robin en Vanessa en hij is nog verder gegaan met Isabella en Marije. En dan nog die meisjes via feestjes in de bosjes. Naomi is niet meer dan de volgende domme snol op zijn lijst.![]()
of juist welquote:There's a virus in my system
Vieze Neuk Kleuter gaat al weg,... trekt het niet dat Ivan er om lacht en Noomi eigenlijk spijt heeftquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Terecht.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:03 schreef Cir het volgende:
Gio vnd het ff niet zo leuk dat noami met Ivan staat te huggen![]()
![]()
Dumpen die handelUtopia Freak @ Dailymotion ;)![]()
nomi moet ook gewoon naar huisquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:04 schreef Ransjih het volgende:
gio er uit en naomi komt meer tot haar recht![]()
Noom: ik denk dat Pat naar huis gestemd wordt, die heeft echt veel stemmen.
Ivan: we zullen wel zien
Noom: sorry![]()
Noomi denkt Pat naar huis ............... Collie en Willie hebben toch heel duidelijk gefluisterd dat pat er niet uit gaat ... met dank aan de fokking feboMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ach over 9 minuten liggen ze weer op bed die 2quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:03 schreef Cir het volgende:
Gio vnd het ff niet zo leuk dat noami met Ivan staat te huggen![]()
![]()
![]()
![]()
gezellig vanavond weer gezelligquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:04 schreef sjampoeh het volgende:
klopt niet dat laub geen elitestem kreeg. 2e x al
en ook net nog een brief van Ivan gehad
ze is int eggie 'super leuk![]()
First lady zal wel vrijstelling hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:04 schreef sjampoeh het volgende:
klopt niet dat laub geen elitestem kreeg. 2e x alUtopia Freak @ Dailymotion ;)![]()
Ja maar daar is geen ruzie mee geweest tochquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:05 schreef utopinee het volgende:
wat ik echt vreemd vind ... niemand op gaby gestemd toch?
die doet echt geen ene flikker daar![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:01 schreef lorrie03 het volgende:
kut stemming die neus is veel te blij![]()
![]()
![]()
Met R en B was het ook niet anders. Toen klopte het ook vaak niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:04 schreef sjampoeh het volgende:
klopt niet dat laub geen elitestem kreeg. 2e x al
En met Lot en Vanas. De Febo bepaald wie zij een eye opener willen geven. (alleen zijn het steeds diegene, die het niet snappen en er niets mee doen)![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:05 schreef ammartje het volgende:
Ze past er niet door en toch is ze bij mij door de mand gevallen met haar 3 stemmen op Chris, takketrol![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Billy heeft er 8 maanden ingezeten met niets doen evenals Ruudquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:05 schreef utopinee het volgende:
die doet echt geen ene flikker daar![]()
Nomi lijkt nu toch te twijfelen over haar relatie met Gio.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Ik vind het sowieso vreemd dat geen enkele vrouw genomineerd is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:05 schreef utopinee het volgende:
die doet echt geen ene flikker daar“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ze lopen zo te mopperen over wie doet wel wat en wie doet niks ...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar daar is geen ruzie mee geweest toch
maar zo zijn er nog meer hoor, ook laub![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:05 schreef ammartje het volgende:
Ze past er niet door en toch is ze bij mij door de mand gevallen met haar 3 stemmen op Chris, takketrol![]()
[ afbeelding ]Smerige dikke niksnut is het!
Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
dat weet je helemaal nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:04 schreef sjampoeh het volgende:
klopt niet dat laub geen elitestem kreeg. 2e x alThere's a virus in my system
Er zijn er meer die geen flikker doenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:05 schreef utopinee het volgende:
die doet echt geen ene flikker daar
Gaby is nieuw waarom zou ze weg moeten,My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
8 inmiddels?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ach over 9 minuten liggen ze weer op bed die 2![]()
nope, heel simpel dan is zo ook geen dreigingquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:05 schreef utopinee het volgende:
die doet echt geen ene flikker daarThere's a virus in my system
Heerlijk dit! Ivan plant nog even een extra zaadje van wantrouwen bij Gnoomie over Gio
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Je vergeet Aike...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:03 schreef Hicham. het volgende:
Gio heeft in Utopia 1 geflikflooi met Robin en Vanessa en hij is nog verder gegaan met Isabella en Marije. En dan nog die meisjes via feestjes in de bosjes. Naomi is niet meer dan de volgende domme snol op zijn lijst.No mercy for animal abusers![]()
ja wie had er een gebroken hand?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:07 schreef Cir het volgende:
PP legt een ei bij Gaby
...gebroken hand , toen was hij er voor mij
over wie gaat dit ?There's a virus in my system
Mensen daar zijn echt egotrippers, elke keer als er iemand op de schopstoel zit heeft ie net een projectje gestart waar zogenaamd veel mee te verdienen is. En daarom zou moeten blijven. En een maand later als die er toch niet uit is, dan heeft het projectje maar een paar euro opgeleverd
🐱![]()
Nee, het viel tegen. Vrouwtje Vlektyfus is nog lang niet gebrokenquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Zodra ze weer bij Gio is smakt hij alles weer weg met gemakquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Heerlijk dit! Ivan plant nog even een extra zaadje van wantrouwen bij Gnoomie over Gio
Noomi is gewoon een zielig slap meisje zonder meningMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
heh wat?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:03 schreef Hicham. het volgende:
Gio heeft in Utopia 1 geflikflooi met Robin en Vanessa en hij is nog verder gegaan met Isabella en Marije. En dan nog die meisjes via feestjes in de bosjes. Naomi is niet meer dan de volgende domme snol op zijn lijst.There's a virus in my system
Jij was eerst nog fan van Gio, zelfs toen ze aan het kotstongen warenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Heerlijk dit! Ivan plant nog even een extra zaadje van wantrouwen bij Gnoomie over Gio![]()
![]()
Laaf en toekan hebben het weer over Nicole en dat het weer aan is met Ivan...
het houd niet op met die 2 kutten![]()
![]()
Ivan volgens mij ?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:07 schreef Cir het volgende:
PP legt een ei bij Gaby
...gebroken hand , toen was hij er voor mij
over wie gaat dit ?
Hoewel ik ff moet nadenken ,wie had een gebroken hand
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Nomi lijkt nu toch te twijfelen over haar relatie met Gio.![]()
![]()
Grapjasquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:58 schreef Joezi het volgende:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Wat een afgang voor Giorgio, twee maanden geleden Utopiaan 2014 en nu een elitestemHij moet lekker naar huis gaan.
Leipe shit ouwe![]()
PP zei ; toen IK een gebroken hand hadquote:
pp zn hand was 2 dagen in verband, zijn hoofd zei waarschijnlijk het is gebroken ?
kan er niks anders van maken![]()
![]()
Inderdaad! Helemaal eens. Een laffe takketrol!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:05 schreef ammartje het volgende:
[ afbeelding ]No mercy for animal abusers![]()
LauB vind dat LauA even met Nicole moet gaan praten. Ivan snapt de stemmen wel die hij gekregen heeft van LauA maar Nicole snapt ze niet.quote:
Dus LauB vindt dat ze dat even moet gaan uitleggen.
LauA wil dat niet want hoeft geen verantwoordining af te leggen.![]()
pat bedoelt misschien dat ziek verbandje van hem om zijn hand toen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ivan volgens mij ?
Hoewel ik ff moet nadenken ,wie had een gebroken hand![]()
PP had uit boosheid te hard tegen de boksbal aan geslagen en zijn hand bezeerd, niet gebroken, maar ach. Ivan heeft hem volgens mij toen verzorgd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ivan volgens mij ?
Hoewel ik ff moet nadenken ,wie had een gebroken handVolg je hart, want dat klopt....![]()
LauA en LauB zitten weer bij elkaar op de slaapkamer, Noom erbij
Noom zegt dat Ivan en Nicole vannacht bij elkaar hebben gelegen en LauB zegt: ja het is weer aan.
LauA: is ze blind of zo.
LauA zit te bedenken of ze met Nicole moet gaan praten (vanwege haar stem op Ivan) en LauB zegt: als iemand op Lot had gestemd (en verder kan ik het niet volgen, geluid staat op Col en Noom)![]()
Geen idee, weet wel dat Ivan Pat altijd heeft geholpen, ook na het tribunaalquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:09 schreef Ransjih het volgende:
[..]
pat bedoelt misschien dat ziek verbandje van hem om zijn hand toen?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Had ik het toch goedquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:10 schreef ammartje het volgende:
[..]
PP had uit boosheid te hard tegen de boksbal aan geslagen en zijn hand bezeerd, niet gebroken, maar ach. Ivan heeft hem volgens mij toen verzorgd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
naomi en gio danken hun stemmen aan de isafans zegt ze
maar ze snapt wel ( zegt ze) dat ze moet aanpakken en minder aan gio moet hangen![]()
je wist daar niet wie de meeste elite stemmen hadden en dus 3 x meetelde en niet iedereen stemt daarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Als je keek naar de poll op de site gisteren ....![]()
Gnoom tegen Col dat er veel in haar post stond dat ze zelf wat moet gaan doen en niet teveel aan Gio gaan hangen ...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
In haar post stond er ook veel over aanpakken en toen wuifde ze dat heel makkelijk wegquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:10 schreef Ransjih het volgende:
naomi en gio danken hun stemmen aan de isafans zegt ze
maar ze snapt wel ( zegt ze) dat ze moet aanpakken en minder aan gio moet hangen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ja dat zegt dus helemaal niksquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Als je keek naar de poll op de site gisteren ....There's a virus in my system
ooh dat, gebroken hand....There's a virus in my system
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:11 schreef ndid het volgende:
LauB doet even een vreugdedansje dat ze nog 2 maanden in Utopia zit.
Ik doe even een teiltje.![]()
![]()
het houd niet op
nog langer naar Toekan kijken![]()
Ivan: Het is lekker om een buitenlandertje te pakken.
Wat een sneue opmerking.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Gnoom lult Mama Gnoom na. Ze zou niet goed uit de verf komen doordat ze op de tv nauwelijks iets van de fotoshoots laten zien.
Nou Gnoom, dat is maar goed ook, want je bent een waardeloze fotografe. Alleen de schaduw staat er altijd goed op. En daarbij: jij komt alleen maar goed IN de verf.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
De stemmen van Chris waren wel jammer
bloemetje was dan wel weer schattigMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
idd... en dan heeft ze nog een goede bui ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:12 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
het houd niet op
nog langer naar Toekan kijken![]()
niemand dat dusquote:There's a virus in my system
Heb nog steeds het gevoel dat de elite stemmen gemanipuleerd zijn, lees hier en op de Utopiasite, dat de meeste gingen vol op LauB gingen, net als toen op Mark vorig jaar, en die kreeg ook de elite stem niet, en er werd vol op hem gestemd toen!
We worden gewoon belazerd!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Nee joh. Je kent deze trol toch?quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Die gaat toch niet wegquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:13 schreef snetje het volgende:
Ondertussen gaat Chris gewoon verder met zijn vakantie...
[ afbeelding ]I will do what i must !!![]()
extra grote, doe ik meequote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:11 schreef ndid het volgende:
LauB doet even een vreugdedansje dat ze nog 2 maanden in Utopia zit.
Ik doe even een teiltje.
\______________________________________________/![]()
Gio heeft gezegd, niet met zoveel woordenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:12 schreef beequeen het volgende:
Ivan: Het is lekker om een buitenlandertje te pakken.
Wat een sneue opmerking.
Gio zei: ik heb je een stem gegeven om te blijven omdat je een voorbeeld kon zijn voor jongeren die het minder hebben![]()
![]()
Nicole: wat vindt je ervan Chris?
Chris: van de stemming? Positief
Nicole: Positief? je zit op de bank
Chris: ja dat is terecht toch, maar ja eigenlijk hadden er 14 anderen op de bank moeten zitten
Uiteindelijk moest Chris het ook door iedereen ontgelden (de kachel) zegt Chris.![]()
Patrick had zijn pols bezeerd met het boksen tegen de boksbal na het zien van Wilco en Colinda in bed. Gio troostte hem toen... Tis een aansteller met zijn gebroken hand..quote:No mercy for animal abusers![]()
Nou we modderen weer 2 maanden verder , nog even morgen kijken wie er in komt de exit en dan kijk ik wel weer over 2 maanden![]()
Dat denk ik dus ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:13 schreef Poezewoes het volgende:
Heb nog steeds het gevoel dat de elite stemmen gemanipuleerd zijn, lees hier en op de Utopiasite, dat de meeste gingen vol op LauB gingen, net als toen op Mark vorig jaar, en die kreeg ook de elite stem niet, en er werd vol op hem gestemd toen!
We worden gewoon belazerd!![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Patrick had zijn pols bezeerd met het boksen tegen de boksbal na het zien van Wilco en Colinda in bed. Gio troostte hem toen... Tis een aansteller met zijn gebroken hand..echt he
![]()
Ik heb juist op LauB gestemd, omdat de meute dat ook deed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:13 schreef Poezewoes het volgende:
We worden gewoon belazerd!
Toch vreemd, dat ze er niet bij zat.![]()
Ik weet niet of ik nog zo lang ga kijken eigenlijk .........quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:14 schreef Yeszie het volgende:
Nou we modderen weer 2 maanden verder , nog even morgen kijken wie er in komt de exit en dan kijk ik wel weer over 2 maandenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Keep on dreaming, Sam.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:59 schreef utopinee het volgende:
[..]
dat zijn voor het merendeel isa schuimpjes
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
kijk je pas?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:13 schreef Poezewoes het volgende:
We worden gewoon belazerd!
And it's driving me insane
Forum Opties Forumhop: Hop naar: