SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#LockupDS2
Ooo nu snap ik hetquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoe zou hij reageren als in een relatie zijn vriendin vreemd gaat.. Dan vallen er doden
Blij dat ik die nog hebquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
TOTY Kroos alweer naar de 5 miljoenZou leuk in mijn bundesliga team passen
misschien heeft z'n vriendin een goede reden dat het niet teltquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoe zou hij reageren als in een relatie zijn vriendin vreemd gaat.. Dan vallen er doden
Die mag ze mij dan ook wel eens vertellenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
misschien heeft z'n vriendin een goede reden dat het niet telt
linkkkkkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ga 1 potje doen, kan wel even kort de stream aanzetten. #nokommenterrie
Ik zou waarschijnlijk de hele wedstrijden longshots makenquote:
Ik gebruik hem meer voor de passing, longshots is niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk de hele wedstrijden longshots makenHeb nog 1.4 miljoen nodig, dus een zooitje IF's verkopen, alleen is de laatste mooie deal nog van gisteren
60 mbquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb een gifje van 60mb, hoe kan ik die het beste resizen zodat ie niet iedereens computer sloopt?
geen photoshop btw
gfycat?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
60 mb
Dan zou ik 'm als zo'n 'video' plaatsen, ben alleen even die site kwijt..
Er is een offline cup (en nee, deze ga ik niet spelen) en Bobby Moore is de nieuwe legend. Weer een CB dus.quote:
moeilijkheidsgraad zeker boven professional?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is een offline cup (en nee, deze ga ik niet spelen) en Bobby Moore is de nieuwe legend. Weer een CB dus.
Daar heb ik niet naar gekeken, die cup van Blanc was op legendary.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
moeilijkheidsgraad zeker boven professional?
Gewoon het filmpje uploaden naar gfyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk het wel.Ik zat in de buurt
[ afbeelding ]
Ik al 2 vandaag voor 160quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een IF Alves voor 192k. Dat was alweer even geleden
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:59 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)f_cards_parodie.html
Boh
Lekker lekkerquote:
Ik heb de truc inmiddels door en verkoop er bijna elk uur wel 1quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lekker lekker
Ik had vannacht ook een SIF Clichy. Die heb ik er ook maar eentje, maar die is in zijn uppie al veel vaker geDSL'ed dan mijn 10 IF Alvesjes
Als je m vaker list telt het minder hequote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lekker lekker
Ik had vannacht ook een SIF Clichy. Die heb ik er ook maar eentje, maar die is in zijn uppie al veel vaker geDSL'ed dan mijn 10 IF Alvesjes
Zou je kunnen zeggen dat jij een hoger DSL-record hebt dan anderen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb de truc inmiddels door en verkoop er bijna elk uur wel 1
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb de truc inmiddels door en verkoop er bijna elk uur wel 1
Ik ben niet in de gelegenheid om ieder uur te listen. Ik list ze dus vaak 's avonds, in een keer voor mijn hele TP. En dan zet ik ze er dus op voor 3, 6, 12 of 24 uur. En die SIF Clichy list ik dus niet vaker dan die 10 stuks IF Alvesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je m vaker list telt het minder he
Ik relist gewoon voor 1 uur, ook als ik weggaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet in de gelegenheid om ieder uur te listen. Ik list ze dus vaak 's avonds, in een keer voor mijn hele TP. En dan zet ik ze er dus op voor 3, 6, 12 of 24 uur. En die SIF Clichy list ik dus niet vaker dan die 10 stuks IF Alves
Het heeft dan alleen zin om te varieren in looptijd omdat ze dan op verschillende tijden aflopen: kansspreiding dus. Ik gok dus op meerdere momenten op de dag dat er iemand niet oplet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik relist gewoon voor 1 uur, ook als ik wegga
Voor meerdere uren heeft toch geen zin? Ze verkopen toch bijna alleen maar laatste minuut, zeker met hoge bedragen kijken mensen gewoon via concept squad bij de eerste paar. Wie komt er nou uit bij een IF alves die 2x de hoogste bin heeft op 5 uur van de deadline?
Volgens mij is het gewoon listen voor meer dan ie waard is en hopen dat er iemand stom genoeg is om 'm te kopenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:28 schreef OmniRocket het volgende:
wie kan mij de DSL methode uitleggen per PM?
Nee juist niet, zoveel mogelijk bij elkaar doen zodat het lijkt dat dat de normale prijs is, en dan gaat de goedkoopste. Zo werkt het bij mij iigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het heeft dan alleen zin om te varieren in looptijd omdat ze dan op verschillende tijden aflopen: kansspreiding dus. Ik gok dus op meerdere momenten op de dag dat er iemand niet oplet.
Een hele rits van dezelfde IF kopen, en deze dan tegelijk listen voor ~150/200% van de laagste BIN en hopen dat ze toch verkopen. Rinse and repeat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:28 schreef OmniRocket het volgende:
Iedereen geeft er zijn eigen draai aan. Ik koop kaarten per tientallen in. Nu 23 Schurrles en 40 SIF Auriers bijvoorbeeld. Gekocht voor respectievelijk gemiddeld 60K en 45K, en gooi ze er op voor 149K BIN. En dan wachten op idioten die ze kopen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:28 schreef OmniRocket het volgende:
Oh, ik dacht dat de DS2 methode was: PR maken, wachten op een ban, en dan in je vuistje lachenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zet spelers er ook vaak voor 3 of 6 uren op en ze verkopen dan veel makkelijker. Maar ik gebruik niet de DSL-methode. Dat heet de DS2-methode.
Maar ik zie het zo:quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee juist niet, zoveel mogelijk bij elkaar doen zodat het lijkt dat dat de normale prijs is, en dan gaat de goedkoopste. Zo werkt het bij mij iig
Kan ik nu niet een keer een normale post plaatsen zonder dat iemand 'grappige' reacties erop plaatst? En dat is dan 40 jaar (of misschien nog wel ouder)quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de DS2 methode was: PR maken, wachten op een ban, en dan in je vuistje lachen
Jawel. Deze is niet grappig bedoeld. Ga weg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kan ik nu niet een keer een normale post plaatsen zonder dat iemand grappige reacties erop plaatst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |