SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#LockupDS2
Ooo nu snap ik hetquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoe zou hij reageren als in een relatie zijn vriendin vreemd gaat.. Dan vallen er doden
Blij dat ik die nog hebquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
TOTY Kroos alweer naar de 5 miljoenZou leuk in mijn bundesliga team passen
misschien heeft z'n vriendin een goede reden dat het niet teltquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoe zou hij reageren als in een relatie zijn vriendin vreemd gaat.. Dan vallen er doden
Die mag ze mij dan ook wel eens vertellenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
misschien heeft z'n vriendin een goede reden dat het niet telt
linkkkkkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ga 1 potje doen, kan wel even kort de stream aanzetten. #nokommenterrie
Ik zou waarschijnlijk de hele wedstrijden longshots makenquote:
Ik gebruik hem meer voor de passing, longshots is niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk de hele wedstrijden longshots makenHeb nog 1.4 miljoen nodig, dus een zooitje IF's verkopen, alleen is de laatste mooie deal nog van gisteren
60 mbquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb een gifje van 60mb, hoe kan ik die het beste resizen zodat ie niet iedereens computer sloopt?
geen photoshop btw
gfycat?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
60 mb
Dan zou ik 'm als zo'n 'video' plaatsen, ben alleen even die site kwijt..
Er is een offline cup (en nee, deze ga ik niet spelen) en Bobby Moore is de nieuwe legend. Weer een CB dus.quote:
moeilijkheidsgraad zeker boven professional?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is een offline cup (en nee, deze ga ik niet spelen) en Bobby Moore is de nieuwe legend. Weer een CB dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |