SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL aspirant bewoner:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
24 februari: Nominatie
25 februari: 2 nieuwe aspirant bewoners
1 maart: exit 1 aspirant bewoner
2 maart: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo dan Laua....* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
+1quote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Eerste teleurstelling is daar
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Was te verwachten,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die pukkel is ineens wel lekker stil..![]()
![]()
![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Agressie hoort niet in mijn Utopia. Hoe krijgt die gore laaf het uit dr bek."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:14 schreef Raskolnikow het volgende:
Lau: "Ik ben je liever kwijt dan rijk hier, 3 stemmen voor jou!"hoi
![]()
Pat Gio en Naomiquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:15 schreef Disana het volgende:
Zouden jullie me de publieksstemmen willen noemen? Die heb ik gemist.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:15 schreef Mylene het volgende:
Balen dat LauraB geen publieksstem heeft gekregen.
* Contra principia negantem disputari non potest *
Gio Noom en patquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:15 schreef Disana het volgende:
Zouden jullie me de publieksstemmen willen noemen? Die heb ik gemist.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Naomi, Gio, Patquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:15 schreef Disana het volgende:
Zouden jullie me de publieksstemmen willen noemen? Die heb ik gemist.![]()
2e. LauB had een publieksstem moeten krijgen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:14 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Eerste teleurstelling is daar
Als ik het zo las hier, ging zeker een derde van de cossers op LauB.
Hoe kan het dat zij geen publieksstem heeft?![]()
Ze bedoelt dat ze liever niet iemand in Utopia heeft die agressiever is dan zijzelf. Anders kan ze niet shinen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:14 schreef Luna1956 het volgende:
Heeft er eentje over agressie.
Die heeft geen spiegel natuurlijk.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
gio naomie patquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:15 schreef Disana het volgende:
Zouden jullie me de publieksstemmen willen noemen? Die heb ik gemist.![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:15 schreef Mylene het volgende:
Balen dat LauraB geen publieksstem heeft gekregen.![]()
![]()
Gio en Noamie is ook goed![]()
![]()
PP, Gio en Noom.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:15 schreef Disana het volgende:
Zouden jullie me de publieksstemmen willen noemen? Die heb ik gemist.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Die kneus heeft ook al een papiertje nodig![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Naomi een naar chris
een naar Mark
en een naar IvanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
echt balenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:15 schreef Mylene het volgende:
Balen dat LauraB geen publieksstem heeft gekregen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
naomi stemt:
1 op chris, omdat hij onbeschoft is
1 op mark, omdat ze geen klik hebben
1 op ivan, er zijn dingen gebeurt die niet naar de beugel kunnen
ga nu maar snel weer naar je kamer kleutertje.. man man wat een puberale onderbouwing... oh wacht........![]()
Noompje denkt dat Patje het heel moeilijk heeft in de loods, dat ie het buiten beter zou hebben maar omdat ie geen huis heeft toch maar geen stem...Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Ivan is de klos dus
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
LauB twee op Chris, omdat ze niet met hem kan praten
En een voor PatrickWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi.. Kom op Ivan.. Vanaf nu islamic terror op Gnoomie !!!![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
yepp, maar alles is nog mogelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het enorm jammer vinden als hij moest vertrekken.
Febo beslist![]()
Ik had je een sms gestuurdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:17 schreef Joezi het volgende:
Hadden jullie niet even kunnen waarschuwen
Welnee, die gaat echt niet weg daar zorgt de Febo wel voor ... zo niet gaan we zeiken over discriminatie!quote:![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:17 schreef Joezi het volgende:
Hadden jullie niet even kunnen waarschuwen![]()
jij kijkt toch niet'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
echte vriendenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:17 schreef Joezi het volgende:
Die dikke gaat ook op ChrisBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Beide Lau's geen 1 stem....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En terecht.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze weten toch al dat hij blijftAllemaal cabaretteketet!![]()
Wat een laffe k.. zeg. Die durft niet op Ivan te stemmen.
Kiest de voor de hand liggende figuren.
Om het spannender te maken, komt Chris op de bank. Samen met Ivan.![]()
Gabry stemt drie op ChrisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je was te druk met een paar no no studenten, eigen schuldquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:17 schreef Joezi het volgende:
Wat een dom volk![]()
Waag het niet hard te werken... veel stemmen zullen uw deel zijn...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nicole drie op PatrickWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schijnheilen blijven altijd onder de radar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef Straatverlichting het volgende:
Beide Lau's geen 1 stem....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die durven hun kop niet uit te steken en een menig te poneren.
Dat noemt men ook wel LAF en ACHTERBAKS.![]()
Chris en patrick dus op de bank. de 3de zal een verrassing zijn. Chris werkt denk ik gewoon te hard. Daar houden de anderen niet van.![]()
--Doe normaal!!!--
[ Bericht 94% gewijzigd door DKUp op 24-02-2015 12:22:12 ]Allemaal cabaretteketet!![]()
chris mag van mij wel op de bank maar absoluut niet weg
chris gaat er toch niet uit als favoriet van alledrie de nieuwelingen
dus de kans dat ivan of pat gaat is daardoor groter![]()
Er zijn nog geen stemmen op vrouwen uitgebracht
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
dat weet je niet was met isa ook niet zo dussquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:20 schreef utopinee het volgende:
chris mag van mij wel op de bank maar absoluut niet weg
chris gaat er toch niet uit als favoriet van alledrie de nieuwelingen
dus de kans dat ivan of pat gaat is daardoor groter
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Gaby geeft een stemTja, het gedrag van Ivan is niet mooi natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:20 schreef rowan634 het volgende:
echt chris en ivan bovenaan wat een bullshit
En zoals Chris zich afzet van de groep was het te verwachten dat hij daar stemmen voor zou krijgen.
Ik vind het niet verwonderlijk in ieder gevalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gabi verstopt zich achter God, zodat niemand haar boos zal aankijken.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Had ze daar niet kunnen blijvenquote:
Vanochtend in de ZKquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:21 schreef ndid het volgende:
Gaby is naar God toegegaan... wanneer dan?
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Dit klopt volgens mij ook niet. De Febo bepaald. Onze stemmen hebben geen enkele nut.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:21 schreef Chanel5 het volgende:
Toch erg vreemd, zoveel mensen hun elitestem op LauB maar nee hoor.![]()
Chris wilde naar huis toe.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:21 schreef Dotteke het volgende:
Gaby geeft een stem
[..]
Tja, het gedrag van Ivan is niet mooi natuurlijk
En zoals Chris zich afzet van de groep was het te verwachten dat hij daar stemmen voor zou krijgen.
Ik vind het niet verwonderlijk in ieder gevalUtopia Freak @ Dailymotion ;)![]()
Hier zijn ook van die mensenquote:
Ligt aan de restquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:22 schreef LLgetikt het volgende:
met hoeveel stemmen komt je zwz op de bank?Minimaal 3
![]()
ja maar toch is het zuur dat de harde werkers stemmen krijgen en die luilakken niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:21 schreef Dotteke het volgende:
Gaby geeft een stem
[..]
Tja, het gedrag van Ivan is niet mooi natuurlijk
Ik vind het niet verwonderlijk in ieder gevalTEAM TAFEL![]()
Vele oorlogen zijn uit de naam van god.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:21 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Gabi verstopt zich achter God, zodat niemand haar boos zal aankijken.![]()
![]()
10quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:22 schreef LLgetikt het volgende:
met hoeveel stemmen komt je zwz op de bank?Utopia Freak @ Dailymotion ;)![]()
God heeft gezegd dat hij een team met Patrick wil zijn, daarom krijgt hij 2 stemmen van haar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook nu pas die twee stemen op Patquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:22 schreef drumcell het volgende:
loop ik nu echt zo ver achter? elke keer refreshen heeft geen zin zie ik, jullie zijn sneller![]()
![]()
Ooooh mijn god zij heb een droom gehad die muts hahaha nou dat is een nachtmerrie geweest ze heb van Patrick gedroomd![]()
Heb ik ook wel esquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:22 schreef drumcell het volgende:
loop ik nu echt zo ver achter? elke keer refreshen heeft geen zin zie ik, jullie zijn sneller
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik vraag slechts om een piepklein maar goed gericht bliksem straaltje nu GodBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
0 stemmen op Gaby.....
God houd ook van jou ,quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:22 schreef drumcell het volgende:
loop ik nu echt zo ver achter? elke keer refreshen heeft geen zin zie ik, jullie zijn sneller
vlgs Gaby![]()
Patrick God houdt van jou en wij hebben veel met elkaar .... en daarom krijg je 2 stemmen van mij ,,, na, na ne, na na![]()
![]()
zo gaat dat met gelovigen, lekker makkelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:23 schreef Chanel5 het volgende:
Alles neerleggen bij God, zelf geen verantwoording nemen, makkelijk!![]()
quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:23 schreef Dotteke het volgende:
God heeft gezegd dat hij een team met Patrick wil zijn, daarom krijgt hij 2 stemmen van haar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Moet toch heerlijk zijn, als je een religekkie bent. Dan kan je je altijd achter God verschuilen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Wat een gotspe!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:23 schreef Raskolnikow het volgende:
Patrick krijgt twee stemmen van god omdat ie van hem houdt.Allemaal cabaretteketet!![]()
Laura stylequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:23 schreef drumcell het volgende:
collieeee ouwe zuipneus, wat heeft ze nu weer voor tshirt aan trouwens????'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Veel ook niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:23 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Vele oorlogen zijn uit de naam van god."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Col drie op PatjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En nog steeds alleen mannen met stemmenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
ik ben een vrouw van liefde licht en kracht... ze gaat erin!! goedzo COL!!!Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
3 weesgegroetjes en je kan je weer een week een slag in de rondte neukenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Moet toch heerlijk zijn, als je een religekkie bent. Dan kan je je altijd achter God verschuilen.
De meestequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:22 schreef LLgetikt het volgende:
met hoeveel stemmen komt je zwz op de bank?![]()
![]()
![]()
Ik dacht aan Diana Ross..... Niet aan deze dikke tettenquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Op wie gaf Gaby nog meer een stem dan op Patje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
markquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:24 schreef Dotteke het volgende:
Op wie gaf Gaby nog meer een stem dan op Patje?![]()
Markquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:24 schreef Dotteke het volgende:
Op wie gaf Gaby nog meer een stem dan op Patje?Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:23 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk dat de FEBO in dit geval 'God' is geweest...![]()
![]()
Thnx my dearquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoop investering gedaan voor veel geld, wat ik ervan terug zie is een deurknop en zaagsel voor het huis van Nicole. Bjorn over Pat.![]()
Eens.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:25 schreef drumcell het volgende:
[..]
dit is echt klote.... ik wil hun alle 4 niet weg![]()
Zakdoekje nodig?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
chris moet blijven, de rest mag wegwezenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:25 schreef drumcell het volgende:
[..]
dit is echt klote.... ik wil hun alle 4 niet weg![]()
Ze gaan ook niet alle 4 wegquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:25 schreef drumcell het volgende:
[..]
dit is echt klote.... ik wil hun alle 4 niet weg
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Chris die daar met die wiebelende bloemetjes staat is hilarisch.
Dat zorgt er voor, dat die meiden zo zelfingenomen zijn/worden.quote:
Kijk naar die Laaf. Doordat zij er elke keer tussendoor zeilt, is ze steeds treuriger geworden in haar gedrag.![]()
Gio ook nogquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja als hij nu geen stemmen meer krijgt is ie safe, want mark krijgt sowieso![]()
Chris wil 14x3 stemmen
Hij heeft een bloemetje voor Gabri ha haWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
was te voorzienquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:26 schreef Cir het volgende:
dus de stemmen op Noamie en Gio kunnen de prullenbak in
kansloos gestemd door Elite
vreemd weer![]()
Past beter bij Wilco zijn stijl.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:23 schreef drumcell het volgende:
collieeee ouwe zuipneus, wat heeft ze nu weer voor tshirt aan trouwens????![]()
![]()
yepp was ook met Lott zoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:26 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat zorgt er voor, dat die meiden zo zelfingenomen zijn/worden.
Kijk naar die Laaf. Doordat zij er elke keer tussendoor zeilt, is ze steeds treuriger geworden in haar gedrag.
dat zal ook wel de reden zijn dat ze prive in een Gat vallen imo![]()
Geen koffie meer voor freaky!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:26 schreef freaky40 het volgende:
Nog nooit zo'n laffe K-stemming mee gemaakt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Chris wil het liefst iedereen weg
Als uitzendingen alleen maar gevuld worden met compilaties van Chris, dan ga ik wel weer uitzendingen kijken.
Omdat hij baas is
Ik drink geen koffie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:27 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Geen koffie meer voor freaky!Allemaal cabaretteketet!![]()
Patje, Wil en Colinda een stem voor hun van Chris, omdat ze de grootste kosten post hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goede speech Chris
Als je naar de basis gaat kijken waar veel dingen uit zijn voortgekomen is het toch de driehoeksverhouding tussen jullie 3-en
En eigenlijk zijn jullie de grootste kostenpost, Wilco met de vide, Col met de boodschappen en Pat met het hout, aldus Chris.![]()
Daar komt PatjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zwak hoor Chris.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:29 schreef drumcell het volgende:
patje ziet eruit als: ''ik eis 10 minuten zendtijd'' #NOS![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:29 schreef drumcell het volgende:
patje ziet eruit als: ''ik eis 10 minuten zendtijd'' #NOS![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Daar komt het pikken van de frietkraam weer
zoden aan de dijk PP van start
soort verhaaltje uit zn schriftje
eens Utopia altijd Utopia
het staat mij aan het hart
houden van je project is het overdragen van het project
...
texst
....texst
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: