Roosbeef vergelijken met Spinvisquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:30 schreef bleiblei het volgende:
Ik vond het wel een net antwoord op dat suffe gejank van die mislukte Spinvis ripoff.
Roosbeef![]()
jett rebel is kutmuziek die veel gedraaid wordt op 3fmquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:34 schreef Galgeras het volgende:
Wie is Jett Rebel en wie is Roosbeef...
Duidelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jett rebel is kutmuziek die veel gedraaid wordt op 3fm
roosbeef is kutmuziek die weinig gedraaid wordt op 3fm
word jij ook niet zo moe van 3fm, Beer?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jett rebel is kutmuziek die veel gedraaid wordt op 3fm
roosbeef is kutmuziek die weinig gedraaid wordt op 3fm
jawel, maar het is de enige zender die op de krakkemikkige radio op kantoor goed door komtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
word jij ook niet zo moe van 3fm, Beer?
quote:
Echt he.quote:
Dat is een act.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:48 schreef MPC60 het volgende:
Jet rebel, dat is toch die dude die bij dwdd helemaal van het padje was?
Het opnemen voor een 3fm hypequote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:42 schreef DroogDok het volgende:
Goed gezegd van meneer Rebel. Schaam u mevrouw Roosbeef.
Hoe triest ben je als artiest als je een ander moet afzeiken om jezelf beter te voelen?quote:
Daarom doet ze het toch niet? Ze geeft gewoon haar mening. En beter dan is maar relatief. Ik denk niet dat mevr Roosbeef zo'n hype wil worden als Jett.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:54 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hoe triest ben je als artiest als je een ander moet afzeiken om jezelf beter te voelen?
Voorlopig doet die 3fm hype het beter dan Roosbeef. Terecht lijkt me.
als ze dat had gewild had ze dat niet bereikt door Kensington en de zoon van Prince af te zeiken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:56 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Daarom doet ze het toch niet? Ze geeft gewoon haar mening. En beter dan is maar relatief. Ik denk niet dat mevr Roosbeef zo'n hype wil worden als Jett.
Die zeik ik ook graag afquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als ze dat had gewild had ze dat niet bereikt door Kensington en de zoon van Prince af te zeiken.
QFTquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:43 schreef Rectum het volgende:
Roosbeef![]()
![]()
![]()
![]()
Jett Rebel![]()
![]()
![]()
![]()
Tot zover mijn constructieve bijdrage aan dit topic.
Precies.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:43 schreef Chai het volgende:
Hij zou toch geen interviews meer geven?
Roosbeef heeft al drie gewaardeerde platen gemaakt, met eigen(zinnige) liedjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:54 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hoe triest ben je als artiest als je een ander moet afzeiken om jezelf beter te voelen?
Voorlopig doet die 3fm hype het beter dan Roosbeef. Terecht lijkt me.
Ow, dat wist ik niet.quote:Jett kan het weten, want hij zat eerder in de geflopte boyband Valerius...
Zijn stelling is dat hij niet weet wat haar probleem is en dat mensen niet moeten zeiken? Nou nou, wat een debatingkampioen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Wat is haar probleem eigenlijk? Ik vind het gewoon nooit zo cool om andere muzikanten af te zeiken. Over smaak valt te twisten, maar om daar zo over te lopen zeiken, dat is een beetje lame, Roosbeef."
Ik denk dat het wonderkind van 3fm Roosbeef weer flink op zijn plaats heeft gezet. Wat denken jullie?
Gewaardeerd door zelfbenoemde muziekkenners zeker?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Roosbeef heeft al drie gewaardeerde platen gemaakt, met eigen(zinnige) liedjes.
Jett Rebel valt op en wordt gehypet door 3FM, maar zijn 'kunstuitingen' worden ernstig in twijfel getrokken.
Roosbeefgodinquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:08 schreef ssebass het volgende:
Ik kende die Roos voor dit topic nog niet, maar waarom krijgt die een podium. Echt als je die filmpjes ziet... Alsof ze gewoon probeert de meest irritante muziek/clip/tekst probeert neer te zetten. Dit bijvoorbeeld, in tijden niet zulke bagger gezien. Dat hoofd alleen al:
Zoals iedere waardering subjectief is, ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Gewaardeerd door zelfbenoemde muziekkenners zeker?
Twijfelde of dit Roosbeef was of Jett Rebel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou toch godnondeju je zoon zijn zeg
Verschrikkelijk. Maar hij is anders, dus COOL !!111!11111
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Twijfelde of dit Roosbeef was of Jett Rebel.
Godverdomme wat is dit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:08 schreef ssebass het volgende:
Ik kende die Roos voor dit topic nog niet, maar waarom krijgt die een podium. Echt als je die filmpjes ziet... Alsof ze gewoon probeert de meest irritante muziek/clip/tekst probeert neer te zetten. Dit bijvoorbeeld, in tijden niet zulke bagger gezien. Dat hoofd alleen al:
Tja die clipjes kijk ik ook nooit, maar qua muziek vind ik haar één van de leukste muzikanten uit Nederland (of nu Belgiëquote:
Ik zal eens wat andere liedjes van haar gaan luisteren dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Tja die clipjes kijk ik ook nooit, maar qua muziek vind ik haar één van de leukste muzikanten uit Nederland (of nu België). Het is speels, dromerig en af en toe gewoon grappig, maar het zit wel goed in elkaar en de teksten zijn bij vlagen ook verdomde scherp
maar het blijft een beetje een 'love it, or hate it' verhaal..
haha ja ongemakkelijk clipje inderdaad, ondanks dat ik haar wel schattig vindquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:02 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Ik zal eens wat andere liedjes van haar gaan luisteren dan.Ik vind vooral die clip idd afschuwelijk, zo recht met die camera in het gezicht. Vind het geen knappe vrouw.
Voor ik deze laatste alinea las, dacht ik: Jettje heeft wel een punt. Nou vind ik Roosbeef ook maar een raar figuur die net zo bedacht is, maar de media hebben hier nogal wat invloed gehad qua mediaoproer creeren en zulks.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:47 schreef Gehenna het volgende:
#teamroosbeefIk heb ook niets met z'n muziek, maar ik ben het wel eens met hem dat het wel een beetje lame is om anderen af te zeiken..
maaaar, dat is volgens mij niet wat er aan de orde is. Roosbeef zei in een interview gewoon dat ze niets met z'n muziek heeft, omdat ze het 'te bedacht vond'. Nou prima toch? Die mythe dat elke muzikant iedere muziek maar moet waarderen vind ik zo naïef.
Wat wel ergerlijk is is dat het interview van Roosbeef, zo'n 3 pagina's telde in de Volkskrant en vooral over haar nieuwe album gaat, en dat flut-sites als Nu.nl het samenvatten tot "ROOSBEEF VINDT JETT REBBEL STOM!!!!!"
Zal inderdaad love it of hate it zijn. Bij mij is het duidelijk het laatste. Muziekaal niet boeiend, zang niet mooi, teksten puberaal en erg imagematig. Maargoed ik vind spinvis bijv ook echt helemaal niets. Blijkbaar niet mijn genre.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Tja die clipjes kijk ik ook nooit, maar qua muziek vind ik haar één van de leukste muzikanten uit Nederland (of nu België). Het is speels, dromerig en af en toe gewoon grappig, maar het zit wel goed in elkaar en de teksten zijn bij vlagen ook verdomde scherp
maar het blijft een beetje een 'love it, or hate it' verhaal..
Spinvisquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Zal inderdaad love it of hate it zijn. Bij mij is het duidelijk het laatste. Muziekaal niet boeiend, zang niet mooi, teksten puberaal en erg imagematig. Maargoed ik vind spinvis bijv ook echt helemaal niets. Blijkbaar niet mijn genre.
Ik wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:19 schreef MPC60 het volgende:
Ik snap de vergelijking met Spinvis niet.
Jammer, net niet post 150000000quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer, net niet post 150000000
Vis een optie?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer, net niet post 150000000
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |