Goede zet!quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:35 schreef Mark het volgende:
In overleg naar SPT, daar vinden jullie vast veel meer mensen met interesse
Dit topic is me wegens drukte even ontschoten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:26 schreef WEST het volgende:
[..]
Hugo__Boss, jij en ik.
Max is wel 3 man dat is gebleken uit de test gisteravond. Je zit dan op 3,5 euro PP
Ja is goed, alleen wacht wel tot het vlak voor het seizoen. Heeft nu eigenlijk nog niet zoveel nut of je moet van voetbal, golf en tennis houden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:12 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Dit topic is me wegens drukte even ontschoten.
Zal ik hem "aanmaken"?
Wanneer is het seizoen? Ik kijk het wel eens, maar ben absoluut geen Formule 1 kenner. Ben meer van het voetbal. Had een abonnement voor op tv, maar na de korting gaat die 15 euro per maand kosten. Dan is deze constructie en dan chromecasten veel beter.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:15 schreef WEST het volgende:
[..]
Ja is goed, alleen wacht wel tot het vlak voor het seizoen. Heeft nu eigenlijk nog niet zoveel nut of je moet van voetbal, golf en tennis houden.
Het seizoen begint op vrijdag 13 maart. Het lijkt mij beter om het dan 12 maart in te laten gaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:23 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Wanneer is het seizoen? Ik kijk het wel eens, maar ben absoluut geen Formule 1 kenner. Ben meer van het voetbal. Had een abonnement voor op tv, maar na de korting gaat die 15 euro per maand kosten. Dan is deze constructie en dan chromecasten veel beter.
Is als F1 liefhebber het meest handige jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:24 schreef WEST het volgende:
[..]
Het seizoen begint op vrijdag 13 maart. Het lijkt mij beter om het dan 12 maart in te laten gaan.
Apple tv of Chromecast. Anders hdmi kabel verloopstukje tablet naar je tv.quote:Op zondag 1 maart 2015 10:07 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe krijg je het beeld dan het gemakkelijkst van pc/smartphone/tablet naar je tv? Via HDMI? Of is dat niet mogelijk?
Ik heb trouwens een Sony 50W805B tv
En je heb geen laptop die je via een hdmi kan door sluizen?quote:Op zondag 1 maart 2015 10:38 schreef JohnB52 het volgende:
Chromecast aanwezig!
Sport1 go app word niet ondersteund door de HTC One M7...
Edit: chromecast werkt ook niet.
Dat ken ik niet echt.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:00 schreef JohnB52 het volgende:
Jawel, maar met chromecast was stuk eenvoudiger geweest.
Je kunt over een kleine 3 weken inspringen bij mijn groep. Valt eentje af!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:25 schreef ChuckBartowski het volgende:
Ik heb eventueel ook interesse. Normaal kijk ik op de BBC of download ik achteraf de SkyF1 uitzending maar dit seizoen wil ik wat meer live zien
Met 3 man is dat 30 euro per seizoen, dat is sowieso geen geld!
Top! Stuur me tegen die tijd maar een persoonlijk bericht met alle details!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:19 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Je kunt over een kleine 3 weken inspringen bij mijn groep. Valt eentje af!
Zal er proberen aan te denken 👍quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:58 schreef ChuckBartowski het volgende:
[..]
Top! Stuur me tegen die tijd maar een persoonlijk bericht met alle details!
Ik heb ook wel interesse, is er misschien nog een derde? Dan zou er een nieuw groepje te vormen zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:43 schreef eritch het volgende:
Mocht er nog een plekje vrij zijn hou ik me aanbevolen
Ja een derde is welkom, maar eventueel zouden we met z'n 2e kunnen startenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:28 schreef Don-Leon het volgende:
[..]
Ik heb ook wel interesse, is er misschien nog een derde? Dan zou er een nieuw groepje te vormen zijn.
Wie regelt het?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:02 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Ja prima... 3,5 is beter dan 15.50!
3 personen was het toch?quote:
ja ik heb nu omdat het deze maand toch 5 euro is maar even via TV aangevraagd.quote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:05 schreef alwaysonhold het volgende:
Er mogen maximaal 2 mensen mijn Sport 1 go hebben voor deze race en de volgende race, hoef Sport 1 go niet meer te gebruiken. Voor 2 euro ben je deze race en volgende race voorzien. DM me!
Hopelijk kan ik iemand er een plezier mee doen![]()
waarom heb je sport1go niet meer nodig?quote:
Goed alternatief gevondenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:52 schreef WEST het volgende:
[..]
waarom heb je sport1go niet meer nodig?
Ik heb wel interesse!quote:Op zondag 15 maart 2015 07:00 schreef ChuckBartowski het volgende:
Mmm aangezien alwaysonhold af is gehaakt, nog mensen die een groep willen vormen?
Ik had bij de vorige race 2 euro aan je overgemaakt om 2 races te bekijken toch? Kan ik morgen weer met je inloggegevens inloggen en kijken?quote:
Dacht dat het voor 1 race was, weet niet of het nog werkt....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:10 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik had bij de vorige race 2 euro aan je overgemaakt om 2 races te bekijken toch? Kan ik morgen weer met je inloggegevens inloggen en kijken?
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:59 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dacht dat het voor 1 race was, weet niet of het nog werkt....
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:05 schreef alwaysonhold het volgende:
Er mogen maximaal 2 mensen mijn Sport 1 go hebben voor deze race en de volgende race, hoef Sport 1 go niet meer te gebruiken. Voor 2 euro ben je deze race en volgende race voorzien. DM me!
Hopelijk kan ik iemand er een plezier mee doen![]()
probeer in te loggen met de gegevens die ik je heb gestuurd toen 👍. Ik maak er al geruime tijd geen gebruik meer van.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:56 schreef mime_negert het volgende:
Ik heb ook interesse om de race te kijken via een gedeelde stream. Kan ik nog met iemand meedoen?
Of is er animo voor een nieuwe groep?
Ik stuur jullie wel even een DMquote:
DM even.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:26 schreef linkalo het volgende:
Iemand nog een plek vrij of intresse om een sport1 go groeps abo op te starten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |