Dat Hamas oprot terug naar Egypte waar ze vandaan komen. En de Palestijnen met rust latenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Just making sure. Het is nogal wat.
Kijk, heel die oorlog daar slaat natuurlijk nergens op (beide partijen!) maar als er een millitair doelwit is dan kunnen mensen het nog enigszins begrijpen, daar is bij dit voorval duidelijk geen sprake van. Het was louter het doel om het strand schoon te vegen (Palestijnen) zodat de Israëliërs daar lekker vakantie kunnen houden.
Blijkbaar niet volledig!quote:
Dat! Ik praat het van geen van beide kanten goed. Beide partijen moeten eens ophouden met zich als kleine kindjes te gedragen.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:36 schreef High-on-Fire het volgende:
Iedereen die alles goedpraat wat de gezaghebbers van Israël uitvreten heeft oogkleppen op.
Argumentum ad populum.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:36 schreef High-on-Fire het volgende:
Iedereen die alles goedpraat wat de gezaghebbers van Israël uitvreten heeft oogkleppen op.
Kleine kindjes zitten nog niet vol haat.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat! Ik praat het van geen van beide kanten goed. Beide partijen moeten eens ophouden met zich als kleine kindjes te gedragen.
Ik zie het meer als puber vs kleuter. Geen eerlijke strijd.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat! Ik praat het van geen van beide kanten goed. Beide partijen moeten eens ophouden met zich als kleine kindjes te gedragen.
Sja, als israel ophoudt met zijn terreur- en kolonisatiebeleid kan misschien de andere partij zich weer normaal gaan gedragenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb een aflevering van tegenkicht gezieb en die jongetje haten echt palenstijnse mensen en hij vond ze stinkenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:39 schreef Karrs het volgende:
[..]
Kleine kindjes zitten nog niet vol haat.
Er is hier geen sprake van een conflict tussen kleine kindjes...
Thanks, tja helaas is het niet toegestaan om een ongezouten mening te geven over dit conflict.quote:
van de joden wel jaquote:Op zondag 8 maart 2015 22:41 schreef High-on-Fire het volgende:
[..]
Thanks, tja helaas is het niet toegestaan om een ongezouten mening te geven over dit conflict.
Je mag alleen pro Israël zijn.
Het Joodse volk wordt al decennia lang gehersenspoelt om Palestijnen te haten.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik heb een aflevering van tegenkicht gezieb en die jongetje haten echt palenstijnse mensen en hij vond ze stinken
Wie is de kleuter?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:40 schreef High-on-Fire het volgende:
[..]
Ik zie het meer als puber vs kleuter. Geen eerlijke strijd.
Haha, ik bedoelde Palestina, maar nu ik er nog eens over nadenk kan het net zo goed Israël zijn.quote:
Ik heb een keer een aflevering gezien en die jongetje die haten echt roma mensen en hij vond ze stinkenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik heb een aflevering van tegenkicht gezieb en die jongetje haten echt palenstijnse mensen en hij vond ze stinken
Denk dat je dan eerder Palestina als het kind kunt zien en israel als de psychopathische volwassene. Degene met de macht en grotere leger (volwassen) slaat het kind in elkaar en het kind doet dan uit wanhoop iets terug, hopend dat de situatie verandert. En dan nog zijn er mensen die de volwassene steunen, kun je nagaan!quote:Op zondag 8 maart 2015 23:15 schreef High-on-Fire het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde Palestina, maar nu ik er nog eens over nadenk kan het net zo goed Israël zijn.
De Palestijnen slachten elkaar ook af zonder Israel hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 22:36 schreef High-on-Fire het volgende:
Ja zo bedoelde ik het ook, maar je zou ook kunnen zeggen dat het gedrag van Israël op een bepaalde manier kinderachtig is, landjepik doen kinderen ook op het schoolplein.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Denk dat je dan eerder Palestina als het kind kunt zien en israel als de psychopathische volwassene. Degene met de macht en grotere leger (volwassen) slaat het kind in elkaar en het kind doet dan uit wanhoop iets terug, hopend dat de situatie verandert. En dan nog zijn er mensen die de volwassene steunen, kun je nagaan!
Het is een ingewikkelde situatie, maar om te stellen dat de Palestijnen het land zelf naar de filistijnen helpen vind ik nogal kortzinnig.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:38 schreef Szikha het volgende:
[..]
De Palestijnen slachten elkaar ook af zonder Israel hoor
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Palestijnse_Burgeroorlog
Wat dat betreft doen ze hun (verzonnen) naam wel eer aan. Ze helpen het land en elkaar echt naar de Filistijnen
Niets ingewikkeld aanquote:Op zondag 8 maart 2015 23:57 schreef High-on-Fire het volgende:
[..]
Het is een ingewikkelde situatie, maar om te stellen dat de Palestijnen het land zelf naar de filistijnen helpen vind ik nogal kortzinnig.
jup, je kunt het dubbel opvattenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:55 schreef High-on-Fire het volgende:
[..]
Ja zo bedoelde ik het ook, maar je zou ook kunnen zeggen dat het gedrag van Israël op een bepaalde manier kinderachtig is, landjepik doen kinderen ook op het schoolplein.
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Just making sure. Het is nogal wat.
Kijk, heel die oorlog daar slaat natuurlijk nergens op (beide partijen!) maar als er een millitair doelwit is dan kunnen mensen het nog enigszins begrijpen, daar is bij dit voorval duidelijk geen sprake van. Het was louter het doel om het strand schoon te vegen (Palestijnen) zodat de Israëliërs daar lekker vakantie kunnen houden.
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:46 schreef High-on-Fire het volgende:
[..]
Het Joodse volk wordt al decennia lang gehersenspoelt om Palestijnen te haten.
Het wordt er van jongs af aan ingestampt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |