quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:51 schreef Szikha het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde als iemand voor zionist of Jood uitmaken als ie ook maar lichtjes iets possitiefs zegt over Israel , toch?
Gelukkig werkt dat vandaag de dag niet meer.
Oh wacht
[..]
[..]
Tsja... wie met de vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:51 schreef Szikha het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde als iemand voor zionist of Jood uitmaken als ie ook maar lichtjes iets possitiefs zegt over Israel , toch?
Gelukkig werkt dat vandaag de dag niet meer.
Oh wacht
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er al gesproken over de speech van Netanyahu van gisteren of is dat hier niet relevant? Aangezien ik dat een mooi voorbeeld vond van het, in mijn ogen, al vaker getoonde xenofobe gedrag van Israël."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Onmiddellijk gevolgd door...quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:13 schreef TBakkert het volgende:
Ik lees dit topic wel eens en ik kom eigenlijk tot de conclusie dat er vrijwel geen users zijn die gematigd over de situatie denken.![]()
quote:Is er al gesproken over de speech van Netanyahu van gisteren of is dat hier niet relevant? Aangezien ik dat een mooi voorbeeld vond van het, in mijn ogen, al vaker getoonde xenofobe gedrag van Israël.
Zijn blog? Ik had het over jouw reactie, toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:47 schreef Szikha het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je zijn blog niet zou lezen.
Jammer, dat is het enige wat ik kan zeggen. Het zegt ook wederom veel over je.
Ik heb begrepen dat je opkomt voor de belangen van alle bewoners van Palestina. En dat je daar veel argumenten voor gebruikt. Waar ik het deels mee eens ben en deels ook niet.quote:[Knip]
Ik raad je aan om het boek Son of Hamas te lezen. Als je daadwerkelijk opkomt voor de Palestijnen zoals je zegt ga je dat ook wel lezen
Maar we weten allemaal ondertussen wel dat je hier niet komt uit solidariteit met de Palestijnen. Maar met andere motivaties.
Het probleem is dat Van Agt dat als echt pijnlijk ervaart. Hij heeft dan het gevoel om medeverantwoordelijk voor de holocaust gehouden te worden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen omdat Israël dat afstraft. Zo word ex-premier van Agt voor Jodenhater uitgemaakt omdat hij niet vierkant achter Israël staat. De Israel-lobby is totaal ongeloofwaardig geworden.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:13 schreef TBakkert het volgende:
Blijkbaar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er al gesproken over de speech van Netanyahu van gisteren of is dat hier niet relevant? Aangezien ik dat een mooi voorbeeld vond van het, in mijn ogen, al vaker getoonde xenofobe gedrag van Israël.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, wie neemt de woorden van die halve gare nou ook serieus?
Probleem is dat hij de baas is over wapens en gedrag dat hij anderen wil ontzeggen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Kees22 op 05-03-2015 02:20:32 ]Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
OK , dan is de discussie dus klaar tussen onsquote:Op donderdag 5 maart 2015 02:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Zijn blog? Ik had het over jouw reactie, toch?
[..]
Ik heb begrepen dat je opkomt voor de belangen van alle bewoners van Palestina. En dat je daar veel argumenten voor gebruikt. Waar ik het deels mee eens ben en deels ook niet.
Daar wil ik het ook best wel over hebben, maar niet in zo'n massa. Dat werkt niet goed.
Ik heb niet gezegd dat ik opkom voor de Palestijnen en wat jullie allemaal over mij menen te weten laat me koud. Wie jullie dan ook zijn en wat je dan ook meent te weten.
Ik denk dat we het beter een beetje nuchter kunnen houden.
True. Het probleem ligt diep in het hart van Hamas. Als er vrede komt, heeft Hamas geen bestaansrecht. Daarom provoceren ze Israel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:36 schreef Szikha het volgende:
[..]
OK , dan is de discussie dus klaar tussen ons
Ontopic
;client=mv-google;gl=NL&hl=nl&itct=CDIQpDAYAyITCLyJoca4jsQCFVKTHAod-Q0AAVIMc29uIG9mIGhhbWFz&
Blijf dit een facinerende speech vinden. Dit horen uit het hart van Hamas.
Israel moet doorgaan met het bestrijden van terreur. Helaas ten koste van slachtoffers maar Israel heeft geen keuze.
De wereld mag niet buigen voor terroisten. Nooit. Hamas wordt langzaam aan bloot gesteld.
Nog een paar keer zullen de terroristen spartelen en zullen ze de Palestijnen laten opofferen hun bloed laten vloeien voor hun agenda maar uiteindelijk overwint het goede zullen de Palestijnen vrij zijn en kan er vrede komen tussen Israelis en de Palestijnen.
Het probleem ligt diep in het hart van israel. Hamas reageert op het probleem.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
True. Het probleem ligt diep in het hart van Hamas. Als er vrede komt, heeft Hamas geen bestaansrecht. Daarom provoceren ze Israel.
Nee, Hamas reageert niet op het probleem. Hamas speelt in op angstgevoelens en manipuleert Gaza.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het probleem ligt diep in het hart van israel. Hamas reageert op het probleem.
Ben je er bewust van dat dit conflict niet pas in 2006 begonnen is?
Ja heb je die tekst van een IDF poster?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee, Hamas reageert niet op het probleem. Hamas speelt in op angstgevoelens en manipuleert Gaza.
Hamas weet dondersgoed dat ze niet kan bestaan wanneer er vrede is. Ze gaan zichzelf echt niet opdoeken.
Dat noemt men geen verzet. Verzet voer je uit voor de bevolking. Hamas voert aanvallen uit, juist om burgerslachtoffers te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja heb je die tekst van een IDF poster?
Hamas reageert wel op het probleem. Dat noemt men verzet. Daarnaast geeft het rationele eisen voor een staakt-het-vuren, de bezetter reageert hier echter niet op omdat ze meer land willen stelen. En die stelling van dat ze niet kunnen bestaan als er vrede is, is onzin.
jajaja het bekende netanyahu riedeltje om de terreur van israel te maskeren.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:45 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat noemt men geen verzet. Verzet voer je uit voor de bevolking. Hamas voert aanvallen uit, juist om burgerslachtoffers te maken.
Nee jij hebt gelijk. Hamas is een liefdevolle-organisatie die niet als doel heeft Israel kapot te maken. En Hamasleden zijn toch zo lief, zie hier:quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jajaja het bekende netanyahu riedeltje om de terreur van israel te maskeren.
2014 belde
Als je hamas zou vergelijken met israel zou het inderdaad een liefdevolle organisatie zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:49 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee jij hebt gelijk. Hamas is een liefdevolle-organisatie die niet als doel heeft Israel kapot te maken. En Hamasleden zijn toch zo lief, zie hier:
Isaac is een wack crackerquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:47 schreef jamesdeen het volgende:
Opeens allemaal gekke Palestijnen in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |