eerst je zenders door elkaar halen, vervolgens lapo pakken en geen nieuwe willen.quote:
Kom ik maak het beterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:02 schreef Fokker89 het volgende:
Ja het gaat niet zo goed met onze fokker
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Kom ik maak het beter..
[ afbeelding ]
quote:
Moet ik nog zo lang wachten?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:22 schreef pixelbitty het volgende:
Benieuwd of 3 maanden van nu fokkertjes van de meet naast elkaar wakker worden..
Bied je je nu aan als gewillig slachtoffer?quote:
sommige wel, andere nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:22 schreef pixelbitty het volgende:
Benieuwd of 3 maanden van nu fokkertjes van de meet naast elkaar wakker worden..
ik altijdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:24 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Bied je je nu aan als gewillig slachtoffer?
Diep.quote:
Slet.quote:
Ik heb hier nog geen 100 posts neergezetquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:16 schreef pixelbitty het volgende:
Koentje kom je ook naar de ONZ meet?
Ja maar nou en, ik kom en we hebben elkaar nogsteeds niet gemeet. Hihi. Maar je hebt nog tijd zat om hier te posten komt goedquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog geen 100 posts neergezet
Kei hardquote:
Het is ook niet de ONZSC meet. Gewoon van ONZ, daar valt R49 ook onderquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog geen 100 posts neergezet
face down, ass upquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Kei hard!
*insert rammstein - buck dich*
the fail is strong in this onequote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is ook niet de ONZSC meet. Gewoon van ONZ, daar valt R49 ook onder
dat is wel zo jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja maar nou en, ik kom en we hebben elkaar nogsteeds niet gemeet. Hihi. Maar je hebt nog tijd zat om hier te posten komt goed!
Thats the way pixel likes to fuck.quote:
dat is dan wel zo jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is ook niet de ONZSC meet. Gewoon van ONZ, daar valt R49 ook onder
Komt wel goedquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is wel zo ja![]()
Zaterdagoverdagmeets hangen bij mij af van het wel of niet moeten werken van mevr Koen
oke, wanneer?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Thats the way pixel likes to fuck.
oh ik dacht dat 49 genegeerd werdquote:
29 februari.quote:
ja, maar das volgend jaar pasquote:
En dan ben ik al getrouwd met Fokker89quote:
nou en, neuken kan nog steedsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En dan ben ik al getrouwd met Fokker89.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En dan ben ik al getrouwd met Fokker89.
True. Ik ben nog op zoek naar deelnemers voor een bukkake na de meet.quote:
quote:
Waarom er na?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:43 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
True. Ik ben nog op zoek naar deelnemers voor een bukkake na de meet.
Als we het er voor doen zit ik tijdens de meet helemaal onder het zaadquote:
oh nice, dan kom ik wel na de meetquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:43 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
True. Ik ben nog op zoek naar deelnemers voor een bukkake na de meet.
Ik krijg zoveel notesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee joh, behalve als fylax komt. Die mag dat nog niet lezen.
Dat is toch ook niet gezelligquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh nice, dan kom ik wel na de meet
bukkake heeft ook niks met gezelligheid te makenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:50 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet gezellig?
True datquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bukkake heeft ook niks met gezelligheid te maken
jaja, dat zal welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:52 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
True dat! Maar ik laat niet zomaar iemand over me heen jizzen
Leukequote:
Wat vind jij leuk danquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vind die zooi hoe dan ook niet leuk dus verkeerd antwoord
Hihi.quote:
Je beste grap is dat je dat denktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:09 schreef wietparkiet het volgende:
hahah ik ga een carrière als succesvolle komiek tegemoet als ik zo doorga
oh nee hoor daar heb ik voor geleerdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:10 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je beste grap is dat je dat denkt
Ohja dat is waar ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh nee hoor daar heb ik voor geleerd
en ik heb een piemel dus ik moet wel denken
als je dat aan vrouwen overlaat krijg je rotzooi kijk maar naar WWII
nu zul jij jezelf afvragen (of niet want vrouw) huh maar hitler was toch een man?!?!?!quote:
PORKBEANSquote:
Hoin hoin lekker geslapenquote:
Mwoaquote:
Ik heb wel heel lekker geslapen vannachtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mwoaiets van 20x wakker geworden, maar verder wel prima
Jij?
Beterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb wel heel lekker geslapen vannacht.
Ademenquote:
jij moet echt komiek wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:21 schreef wietparkiet het volgende:
alle plannen van pixelbitty zijn groots
omdat ze dik is snap je
Niets specifieksquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Beter
Nog grootse plannen voor vandaag
Ik ben dan wel dik maar gelukkig niet psychotisch.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:21 schreef wietparkiet het volgende:
omdat ze dik is snap je
Nicequote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Niets specifieks! Denk ff een mooie playlist maken met een lekker thema
.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:21 schreef wietparkiet het volgende:
omdat ze dik is snap je
ik ook niet tik em aanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben dan wel dik maar gelukkig niet psychotisch..
Ik ga je zo hard pijpen knuffelen @ de meetquote:
Mijn wangen zijn zeer knijpbaar welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik geloof heul niet dat pixel dik is
alle nymphowijven op fok zijn dikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik geloof heul niet dat pixel dik is
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga je zo hard pijpen knuffelen @ de meet.
niceeeequote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga je zo hard pijpen knuffelen @ de meet.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mijn wangen zijn zeer knijpbaar wel.
quote:
*wink wink*quote:
*bang bang bang*quote:
Wp is dikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben dan wel dik maar gelukkig niet psychotisch..
Zo'n eric cartmanquote:
ben helemaal niet brutaalquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zo brutaal is hij ook ja. Flips is zijn haatginger trouwens.
flips is toch niet heel ginger?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
En iedereen heeft een hekel aan hem maar hij denkt dat iedereen hem cool vindquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
beetje zoals fylaxquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En iedereen heeft een hekel aan hem maar hij denkt dat iedereen hem cool vind!
oh nee hoor ik ben er van bewust dat niemand hier mij aardig vindquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En iedereen heeft een hekel aan hem maar hij denkt dat iedereen hem cool vind!
Fylax draait misschien nog wel bij als zijn ballen indalenquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Fylax draait misschien nog wel bij als zijn ballen indalen
laten we het hopenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
inb4 banquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
is geen grapje. ik vind het serieus een vervelend mannetjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
inb4 ban
fylax vind het niet leuk als je grapjes over hem maakt
en nu hij weblogger is moet je het al helemaal niet flikken
Hij heeft net zoveel te zeggen als een moderator.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
inb4 ban
crewbash 2 dagen isoleerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is geen grapje. ik vind het serieus een vervelend mannetje
Fylax is nog een kind en hij gaat naar ariana grande.. pls.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
inb4 ban
zegt degene die tekenfilmpjes kijktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:17 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Fylax is nog een kind en hij gaat naar ariana grande.. pls.
Ballonquote:
zou op zich goed zijn voor mn werkquote:
Hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou op zich goed zijn voor mn werk
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen die werkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik baal zo he. Moet de finale volgende week terugkijken van WIDM.. maar ben als de 'dood' dat op FB of FOK! ik al ga lezen wie het isquote:
ik dm je de winnaar welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik baal zo he. Moet de finale volgende week terugkijken van WIDM.. maar ben als de 'dood' dat op FB of FOK! ik al ga lezen wie het isMoet internet maar vermijden tot ik het heb gezien lol
Jwz.quote:
Niet huilen Giquote:
okequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:27 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Niet huilen Gi.. kom dan krijg je een knuffeltje
Da's het beste jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik baal zo he. Moet de finale volgende week terugkijken van WIDM.. maar ben als de 'dood' dat op FB of FOK! ik al ga lezen wie het isMoet internet maar vermijden tot ik het heb gezien lol
quote:
Jij bent wel heel klef.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:27 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Niet huilen Gi.. kom dan krijg je een knuffeltje
Valt wel mee, ik meen er niks van.quote:
haha weten fokker en gianni dit ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik meen er niks van.
Maar bij fokker meen ik het wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha weten fokker en gianni dit ook
sletquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Maar bij fokker meen ik het wel.
beetje triest welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Maar bij fokker meen ik het wel.
quote:
Boeiend.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje triest wel
ik deed dat soort dingen altijd in dm met toenmalige scharrel
Dat doet mij deugd.quote:
sybian zekerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Tof. Wil ook een robot
Als je een halve kilo oid inslaat krijg je een snoeppot er bijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo een grote zak paaseitjes halen voor mijn moeder bij de Jamin
En ook voor mijzelf
Serieus? Ja is ook ook 25% korting nu dacht ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Als je een halve kilo oid inslaat krijg je een snoeppot er bij.
Hmm praline crunch
Die heb ik nog niet gehadquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus? Ja is ook ook 25% korting nu dacht ik.Zou het dan uitmaken als ik twee zakjes vul i.p.v één zak?
En die milkshake smaak enz zijn goddelijk
Waar zie je dat van die snoeppot staan dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehad.. ik ga morgen naar jamin
en vriendinnetjes?quote:
Rustig wakker worden, zo spelletje spelen.quote:
Nice nicequote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Rustig wakker worden, zo spelletje spelen.
Aight welkequote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Rustig wakker worden, zo spelletje spelen.
verstop de rookworstquote:
Reallyquote:
neequote:
HEMA-personeel tijdens pasen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee
wie gaat er nou rookworsten verstoppen
verven ze ze ook?quote:
Ik eet ze gewoon op.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee
wie gaat er nou rookworsten verstoppen
quote:
Stamppot zonder rookworstquote:
ja, rookworst is gewoon vies.quote:
Pvzquote:
Gehaktbalquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, rookworst is gewoon vies.
bij stamppot kun je ook gewoon ander vlees eten
gewoon een gehaktballetje.
kun je tenminste ook jus van maken
het is uit tussen ons !quote:
Im all outta lovequote:
Ik snap daar de ballen van. Net zoals Hearthstonequote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik moet Starcraft weer eens aanslingeren.
Vergeet starcraft... speel EVE!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik moet Starcraft weer eens aanslingeren.
Hearthstone is peanuts, moet je magic the gathering proberenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik snap daar de ballen van. Net zoals Hearthstone
Dat heb ik nooit wat aan gevondenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hearthstone is peanuts, moet je magic the gathering proberen.
ga maar naar fokker ofzoquote:
"You require more pylons"quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik snap daar de ballen van. Net zoals Hearthstone
Mehhquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Vergeet starcraft... speel EVE!
Ook zoietsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit wat aan gevonden
Pokémon TCG
Kun je dr niet appenquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:02 schreef Lt.Surge het volgende:
Over 5 dagen kan ik m'n mokkel weer ophalen![]()
Net of ik een postorderbruid binnen krijgOf terug van reparatie oid.
Zal ik zo'n te dure cliché ballon kopen?quote:
Nahh.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zal ik zo'n te dure cliché ballon kopen?
Gelukkig, bespaar ik me weer een euro of 12.quote:
Jesus LT.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:02 schreef Lt.Surge het volgende:
Aww zulks een vreugdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:02 schreef Lt.Surge het volgende:
Tyfusduur die dingenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gelukkig, bespaar ik me weer een euro of 12.
Oi oi oi, tijd, maand, en zo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:06 schreef DrNick het volgende:
Wtf, mutti komt half agressief mijn kamer binnen van "huu y u no at school", ik zo "eey wat is deze, zijn kerhansingen vandaag".
Zegt niet eens sorry ofzo, slaat mijn deur dicht en gaat weer weg. Wat is deze_
Thuis wonenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:06 schreef DrNick het volgende:
Wtf, mutti komt half agressief mijn kamer binnen van "huu y u no at school", ik zo "eey wat is deze, zijn kerhansingen vandaag".
Zegt niet eens sorry ofzo, slaat mijn deur dicht en gaat weer weg. Wat is deze_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
IKR. Maar ze wil dat wel een keer heeft ze ooit ergens gemeld aan me volgens mij.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tyfusduur die dingen
Gewoon beetje knuffelen enzo.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Thuis wonen.
Mutti is helemaal waus soms.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nou gewoon doen dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
IKR. Maar ze wil dat wel een keer heeft ze ooit ergens gemeld aan me volgens mij.
Dus ik ga kijken of ik ergens een gier-oplossing kan vinden.
Of je koopt gewoon zon cheesy kut ballon die nog een jaar in jullie woonkamer rond hangt en je vriendin super blijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
IKR. Maar ze wil dat wel een keer heeft ze ooit ergens gemeld aan me volgens mij.
Dus ik ga kijken of ik ergens een gier-oplossing kan vinden.
Welke?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon zon cheesy kut ballon die nog een jaar in jullie woonkamer rond hangt en je vriendin super blij
Oh ik had eens een van het ziekenhuis en die bleef maarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Welke?
Want die pruttel op Schiphol e.d gaan volgens mij nog geen dag mee
Dat moet ik ook weer niet hebben, volgens mij worden de katten daar niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh ik had eens een van het ziekenhuis en die bleef maar
Hahaha. Wel liefquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hallo dat maakt mij gelukkig hoor
Haiquote:
er werd hier beweerd dat jij ginger wasquote:
Wie beweerde dat? Dan kan ik diegene even klappen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er werd hier beweerd dat jij ginger was
en hai
't is dus niet waar?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie beweerde dat? Dan kan ik diegene even klappen.
die parkiet geloof ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie beweerde dat? Dan kan ik diegene even klappen.
Mjuh das een waardeloze bron idd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die parkiet geloof ik.
zou moeten terugzoeken
Sorry,nee.quote:
Oh weepee moet je nooit geloven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die parkiet geloof ik.
zou moeten terugzoeken
zou wel leuk zijn geweestquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry,nee.
Ik ben van nature geen ginger en ook geen blondine (meer).
[..]
Oh weepee moet je nooit geloven.
Of het was Moebs.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry,nee.
Ik ben van nature geen ginger en ook geen blondine (meer).
[..]
Oh weepee moet je nooit geloven.
of die jaquote:
want redheadsquote:
Hehehe. Helaas.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of die ja
[..]
want redheads
en flips
dus win-win
verven een optie?quote:
Picsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:28 schreef Amoeba het volgende:
Lol wilde een ruimte reserveren op de uni die alleen voor docenten was. Krijg je zo'n automatische afwijzing want stafruimteskrijg je daarna nog een haatmail van een of andere secretaresse of ik dat nooit meer wil doen
![]()
Kwijlboy gespot.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of die ja
[..]
want redheads
en flips
dus win-win
Joah, z'n gangetje. Al aan de beterende hand (ghehe) en al naar he HA geweest?quote:
Ja gewoon doorlopen zei die, gaat wel weer over.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Joah, z'n gangetje. Al aan de beterende hand (ghehe) en al naar he HA geweest?
Klinkt uiterst professioneel!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja gewoon doorlopen zei die, gaat wel weer over.
Oke dan!
Wat nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee joh, behalve als fylax komt. Die mag dat nog niet lezen.
Kutwijfquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:28 schreef Amoeba het volgende:
Lol wilde een ruimte reserveren op de uni die alleen voor docenten was. Krijg je zo'n automatische afwijzing want stafruimteskrijg je daarna nog een haatmail van een of andere secretaresse of ik dat nooit meer wil doen
![]()
Ariana.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:17 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Fylax is nog een kind en hij gaat naar ariana grande.. pls.
Goed om te weten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja leukquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:53 schreef Fylax het volgende:
Iemand interesse om Weblogger of Weblogster te worden?
Echt?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon in de weblos posten hoor
Ja zal wel komen omdat sommige dingen tussen nieuws en andere meuk in zitquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Echt?Want ik kan niet op de FP plaatsen.
Ah okay, maar heb je echt interesse?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja zal wel komen omdat sommige dingen tussen nieuws en andere meuk in zit
neeequote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah okay, maar heb je echt interesse?
Wat houdt het inquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:53 schreef Fylax het volgende:
Iemand interesse om Weblogger of Weblogster te worden?
Wat leukquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat je leuke items kan plaatsen op weblog.fok.nl
Weet ik nietquote:
Hihiquote:
Gewoon leuke filmpjes, lijstjes of andere dingen vinden op de interwebs die anderen waarschijnlijk ook leuk vinden. Daar een kort stukje bijschrijven, inplannen en en publiceren.quote:
En vooral niet te veel hersens hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon leuke filmpjes, lijstjes of andere dingen vinden op de interwebs die anderen waarschijnlijk ook leuk vinden. Daar een kort stukje bijschrijven, inplannen en en publiceren.
Klinkt als een grote puinhoopquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon leuke filmpjes, lijstjes of andere dingen vinden op de interwebs die anderen waarschijnlijk ook leuk vinden. Daar een kort stukje bijschrijven, inplannen en en publiceren.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En vooral niet te veel hersens hebben.
Gewoon leuke tekstjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel geen hoogwaardig geschreven stukjes. Gewoon luchtig toch?
quote:
Leukquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee joh, neem maar eens een kijkje. weblog.fok.nl
Aanrecht en schoonmaakplichtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Leuk. Wat zouden mijn rechten en plichten zijn
?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Leuk. Wat zouden mijn rechten en plichten zijn
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |