Geen idee, maar ik wou wel dat dat mijn hand wasquote:
Ik moet weerstaan om even mij af te zonderen op de faxmachinequote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wou wel dat dat mijn hand was
Ik denk dat ik daarna nooit meer m'n hand was
quote:
HOITJES?quote:
Ja hij was boosquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor dat Jett Rebel, het wonderkind van 3fm, Roosbeef even flink op de plaats heeft gezet
Jett heeft Roos eindelijk een goede beurt gegeven?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor dat Jett Rebel, het wonderkind van 3fm, Roosbeef even flink op de plaats heeft gezet
Hoe gaat dit verder? Kijk vanavond naar Goede Tijden, Slechte Tijden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
grapje het boeit niemand 1 neuk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoe gaat dit verder? Kijk vanavond naar Goede Tijden, Slechte Tijden.
Nee, alleen Gwen van Poortenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jett heeft Roos eindelijk een goede beurt gegeven?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, alleen Gwen van Poorten
Hij wel
Dan moet je die periode gewoon beëindigenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een probleem betreft drank.
Vrijdag een feestje met gratis drank, maar ik zit in mijn alcoholvrije periode.
ONZ / Help hier user Paul weer aan de drankquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een probleem betreft drank.
Vrijdag een feestje met gratis drank, maar ik zit in mijn alcoholvrije periode.
Om te laten zien dat je wilskracht groter is dan te voldoen aan je lusten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan moet je die periode gewoon beëindigen
Alcoholvrije periodeswaarom zou je jezelf een pleziertje ontnemen...
Dan stop je met chocola en begin je weer aan de drankquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Om te laten zien dat je wilskracht groter is dan te voldoen aan je lusten.
Ondertussen eet ik mij wel te barsten in chocolade
Ik zal nooit en te nimmer mijn chocolade opgeven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan stop je met chocola en begin je weer aan de drank
Enige goede liedje van U2 na 2000.quote:
Mhaw, wel de beste. Maar er is nog meer goeds van U2 na 2000 gekomen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige goede liedje van U2 na 2000.
Waar ben je op vakantie? Het is er fucking mooiquote:
Kebun binatang utaraquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar ben je op vakantie? Het is er fucking mooi
Er stond eerst een of andere dierentuin...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kebun binatang utara
Ken je dat?
Sssstquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er stond eerst een of andere dierentuin...
Was je naar Emmen geweest?
Ligt dat in Kirchizië?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kebun binatang utara
Ken je dat?
rolf heb je mijn prachtige klb parel al gelezen?quote:
Is dat een fluitje?quote:
Jazeker, goed topicquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
rolf heb je mijn prachtige klb parel al gelezen?
Nou spanning en sensatie hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:01 schreef wolfrolf het volgende:
MEN / Post-id 150.000.000 is bijna aan de beurt.
Ook niet als Katy Perry dit bij je doet? En dan onderstaand voor je doet?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet opwindend. Sorry
Drenthequote:
Vooral wat ze in dat gifje doetquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ook niet als Katy Perry dit bij je doet? En dan onderstaand voor je doet?
[ afbeelding ]
Correct en juist.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vooral wat ze in dat gifje doet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* oneindig
Yep. Maar doodsbang voor....vlindersquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vond je mokkeltje het ook leuk?
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Yep. Maar doodsbang voor....vlinders![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik doe liever een gagbal in haar mond.
quote:
Vind ik eigenlijk niet zo'n boeiend liedjequote:
Oh, ik vind dit juist de prettige sound van REM.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet zo'n boeiend liedje
ohja die vind ik juist geweldig. Die periode net na Automatic vind ik eigenlijk hun beste. E-Bow the Letterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Oh, ik vind dit juist de prettige sound van REM.
Daarentegen vind ik What's the frequency weer uitermate kut.
Ik bedoelde trouwens It's The End Of The World.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ohja die vind ik juist geweldig. Die periode net na Automatic vind ik eigenlijk hun beste. E-Bow the Letter![]()
![]()
![]()
![]()
oh ja dat kan ik me voorstellen, vind ik een goede plaat maar deels door sentimentenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens It's The End Of The World.
What's the frequency is nog wel goed.
UVAquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij de UVA weten ze tenminste wat demonstratie voeren is.
Maar ik ben er nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:06 schreef wolfrolf het volgende:
Het is vandaag vrij zonnig in Mexilhoeira Grande
vandaag 7° / 15°
morgen 7° / 16°
http://www.weeronline.nl/(...)oeira-Grande/4064307
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 24-02-2015 om 12:09:53goedeMIDDAAAAAAAGGGGG!!! Die druilerige dinsdag -lup-dag is begonnen... Maar gelukkig die lunchshow ook weer hoor! #3fm #effeekdom reageer retweet
HAHAHAquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:11 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 24-02-2015 om 12:09:53goedeMIDDAAAAAAAGGGGG!!! Die druilerige dinsdag -lup-dag is begonnen... Maar gelukkig die lunchshow ook weer hoor! #3fm #effeekdom reageer retweet
![]()
![]()
![]()
LUP DAG
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh bah, sterkte daar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op naar Purmerend...
(Begrafenis van vader van een medewerker).
LB1 inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:17 schreef GlennQuagmire het volgende:
De keuze voor de lunchbox was nog nooit zo makkelijk
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op naar Purmerend...
(Begrafenis van vader van een medewerker).
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik versta altijd kamelenteen ipv kamillethee
Matig. Kun je helemaal niets mee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef wolfrolf het volgende:
is dit een goeie pc http://www.informatique.n(...)ngamer-level-60.html
Zit niet eens een scherm bij.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef wolfrolf het volgende:
quote:
Als je een goede computer wil voor het leuke spelletje computerstoten wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef wolfrolf het volgende:
Verdorie.quote:
ik wil er vooral op kunnen FOK!kenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je een goede computer wil voor het leuke spelletje computerstoten wel.
dan zou ik er een toetsenbord bij kopenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik wil er vooral op kunnen FOK!ken
Redelijk. Ben zo af en toe weer een beetje aan het werk.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh bedankt
Wat betekent dat eigenlijk![]()
Waar is dat voor nodig danquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Koop je er wel een fatsoenlijk beeldscherm bij Rolf?
Enormquote:
Nee de studenten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De ME ? Ja dat zijn de eckte eckte.
quote:
Pareltje inderdaadquote:
lol jimmyquote:
Je bent in vorm.quote:
One Directionquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:21 schreef Bronson het volgende:
Uitjediptip.
One Direction - One Way or Another (Teenage Kicks)
MKTO - Thank You
Gusttavo Lima - Balada
Jezusmaria.
Little Black Dress is wel een bazenplaat van hunquote:
die zal wel voor de klas staan denk ik.quote:
Ik bedoel of alles nog een beetje leuk/lief/gezellig isquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die zal wel voor de klas staan denk ik.
Dat snapte ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoel of alles nog een beetje leuk/lief/gezellig is![]()
?
Mooi zoquote:
I'm hungry for you my lofquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooi zo
Om dit te vieren, Dotangod op de radio
hooooooooo-hooooooooquote:
Ze kan Dotan wel waarderen en Coldplay heel erg waarderenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
hooooooooo-hoooooooo
hooooooooo-hoooooooo
ooooooooooooohooooooooohooooooo....
Ach ja, schoonheid komt vaak met gebrekenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze kan Dotan wel waarderen en Coldplay heel erg waarderen
Dat je het weet.
Rip mex.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze kan Dotan wel waarderen en Coldplay heel erg waarderen
Dat je het weet.
Misschien wordt'ie straks gehersenspoeldquote:
okquote:
Ik maak er een notitie van.quote:
Note!quote:
Nog steeds maar 1.quote:
4quote:
quote:
niet eens Windows MEquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef wolfrolf het volgende:
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef SilentChaos het volgende:
Tering, volgens mij is m'n anus nu uitgescheurd! Wat een bevalling!
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef SilentChaos het volgende:
Tering, volgens mij is m'n anus nu uitgescheurd! Wat een bevalling!
dat gaat dan makkelijkerquote:
quote:Het is misschien wel het belangrijkste uur van de dag op de radio: 's ochtend van 9:00 tot 10:00 uur. Ook 3FM mengt zich in de strijd om de luisteraar en gooide de invulling van dat uur gisteren om. Voortaan draait Giel Beelen tussen 9:00 en 10:00 uur 'De 10 voor 10'.
In het uur draait Giel liedjes die specifiek passen bij die dag, om welke reden dan ook. Luisteraars kunnen hiervoor verzoekjes doen. "Heb jij een liedje dat je absoluut op je verjaardag wilt horen? Wil je een bepaald nummer aanvragen voor je beste vriendin die voor de 10e keer haar rijbewijs probeert te halen? Of is het je trouwdag en is dit het nummer waarop jullie je huwelijksdans hebben gedaan? Ik maak er na de show dan ook een mooie playlist in Spotify van zodat je iedere dag de tien tracks van de dag lekker kunt blijven luisteren", aldus Giel.
Q-music begon jaren geleden al met een bijzonder invulling van het uur tussen 9:00 en 10:00 uur met 'Het Foute Uur'. Radio 538 kwam met 'Die Verrückte Halbe Stunde'. Dit jaar kwamen daar 'The 90's @ 9' van Sky Radio en '10 Werkhits op een rij' van Radio 10 bij.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)-om-9:00-uur-op-3FM/
[..]
Hiquote:
Qua lengte had hij ook prima een kofferartiest kunnen worden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Van Velzen is echt zo iemand die alleen coverartiest had moet worden. Eigen nummers.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Qua lengte had hij ook prima een kofferartiest kunnen worden.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Verdomme.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week nog het idee om het hele weekend te gaan, maar als ik dit zo zie wordt het waarschijnlijk een dagkaart.quote:
Ik heb vernomen dat het een "echte 3fm lineup" wordtquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week nog het idee om het hele weekend te gaan, maar als ik dit zo zie wordt het waarschijnlijk een dagkaart.
Ja inderdaad. En daar zit ik niet op te wachten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat het een "echte 3fm lineup" wordt
Joost mag het weten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar hoe werkt die 10 voor 10 nu?
Wat een non-item dan.quote:
Joost is anders geaard....quote:
Niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar hoe werkt die 10 voor 10 nu?
XD xdquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens doet er hier iemand Christi-na XD
Uiteraard.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Giel zal het dus wel weer WAUW WAUW WAUW TE GEK HE gevonden hebben.
Komen ze daar dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:25 schreef Bronson het volgende:
Ik vrees de dag dat Elbow op Concert at Sea komt.
Dan ga ik echt huilen. Van verdriet.
Blof schijnt er helemaal geil van te zijn. Elk jaar proberen ze het, alleen Elbow hapt nog niet toe.quote:
Gelukkig.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Blof schijnt er helemaal geil van te zijn. Elk jaar proberen ze het, alleen Elbow hapt nog niet toe.
Wil je niet zulke lelijke dingen zeggenquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:25 schreef Bronson het volgende:
Ik vrees de dag dat Elbow op Concert at Sea komt.
Dan ga ik echt huilen. Van verdriet.
Purmerend uit, altijd lastig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, Purmerend overleefd. Crematieplechtigheid duurde toch zeker een kwartier.
Warm, dat dan weer wel. Na één bakkie wel klaar...quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Purmerend uit, altijd lastig.
Hoe was de koffie?
jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet echt leren eerder uit mijn bed te kruipen.
Mens, je wilt toch geen Elbow tussen Blof, Miss Montreal, Kensington, Jett Rebel en dat soort lui zien. Tussen al die zogenaamde hippe huismoeders die elk kwartier op facebook posten dat ze toch even op een festival staan!quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wil je niet zulke lelijke dingen zeggen
Je hoeft niet naar Pinkpop hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:00 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mens, je wilt toch geen Elbow tussen Blof, Miss Montreal, Kensington, Jett Rebel en dat soort lui zien. Tussen al die zogenaamde hippe huismoeders die elk kwartier op facebook posten dat ze toch even op een festival staan!
Verdomme man.
Ik had het over Concert at Sea.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar Pinkpop hoor.
En mss is er wel een lekkere MILF die jou Jimmy wil vermaken in haar tentje.
En dat misschien kun je wel weg laten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar Pinkpop hoor.
En mss is er wel een lekkere MILF die jou Jimmy wil vermaken in haar tentje.
Ik bedoelde dat jij zei dat Bløf Elbow op CaS wil hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:00 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mens, je wilt toch geen Elbow tussen Blof, Miss Montreal, Kensington, Jett Rebel en dat soort lui zien. Tussen al die zogenaamde hippe huismoeders die elk kwartier op facebook posten dat ze toch even op een festival staan!
Verdomme man.
Ah, dan zijn we het eens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat jij zei dat Bløf Elbow op CaS wil hebben.
Ahja. Maar dan kan je ook huisvrouwenclubjes verwachten.quote:
Correct.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ahja. Maar dan kan je ook huisvrouwenclubjes verwachten.
quote:
"Gezellig met de dames op stapquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:00 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme man.
Oh ja, geen treinen daar iddquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:05 schreef ChatGirl het volgende:
En groetjes vanuit de snelbus naar Delft
Is hij snel ja? Meestal kun je bij de ns kiezen uit slakkenvervoer die stopt op alle stations of slakkenvervoer die nergens stopt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:05 schreef ChatGirl het volgende:
En groetjes vanuit de snelbus naar Delft
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Gezellig met de dames op stap"
[Insert foto van 4 korte pittige kapsels met kekke bijbehorende bril]
*slakkenvervoer datquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is hij snel ja? Meestal kun je bij de ns kiezen uit slakkenvervoer die stopt op alle stations of slakkenvervoer die nergens stopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Duurt ongeveer 20 minuten. Dus het valt wel mee eigenlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is hij snel ja? Meestal kun je bij de ns kiezen uit slakkenvervoer die stopt op alle stations of slakkenvervoer die nergens stopt.
En dat in mn laatste week ook nog.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ja, geen treinen daar idd
Ik vergat erbij te zetten: allemaal iets te molligquote:
Ik zou me ziek meldenquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dat in mn laatste week ook nog.![]()
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
*slakkenvervoer datKlopt, want het is ook het slakkenvervoer en niet de slakkenvervoer. Dank u wel meneer van de Gestapo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Nee joh.quote:
Oh da's wel goedquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee joh.
Ik kreeg maandag nog een compliment van een van de managers dat ik zo positief ben en blijf ondanks dat ik weet dat ik in mn laatste week zit.
En iedereen op de vloer vindt het stom dat ik weg ga dus ik heb denk ik wel een positieve indruk achter gelaten.
Met een beetje mazzel bellen ze je volgende week of je asjeblieft wilt terug komen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee joh.
Ik kreeg maandag nog een compliment van een van de managers dat ik zo positief ben en blijf ondanks dat ik weet dat ik in mn laatste week zit.
En iedereen op de vloer vindt het stom dat ik weg ga dus ik heb denk ik wel een positieve indruk achter gelaten.
Ik hoop het wel in ieder geval.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh da's wel goedkan altijd in je voordeel werken
![]()
mag je bovenop de stapel als ze iemand zoeken
OT: Overpowered
Waarschijnlijk zo rond de vakantie want ik hoor dat ze moeite hebben om de planning rond te krijgenquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel bellen ze je volgende week of je asjeblieft wilt terug komen.
Die hoop had ik ook bij Dotan/Kensington/Chef'sSpecial en aanverwante artikelenquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:27 schreef Bronson het volgende:
Volgend jaar hoor je hier helemaal niets meer van.
I don't give a fuck. Zolang ze het nu maar draaienquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:27 schreef Bronson het volgende:
Dat is Nederlands. En dus vriendjes van 3fm.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die hoop had ik ook bij Dotan/Kensington/Chef'sSpecial en aanverwante artikelen
We horen nog steeds van Dotangodquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:27 schreef Bronson het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We horen nog steeds van Dotangod
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat is Nederlands. En dus vriendjes van 3fm.
Of van deze. Miss Mondrioolquote:
Roel gaat al naar de 3FM-awards, hij mag maar naar 1 concert per jaar van z'n chickiequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie eigenlijk kaartjes voor Concert at Sea? Ik vind het wel echt iets voor Roel vooral.
Voor zo'n middle-of-the-road programma kan ik een stuk dichter bij huis ook prima terecht.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie eigenlijk kaartjes voor Concert at Sea? Ik vind het wel echt iets voor Roel vooral.
ik ga waarschijnlijk naar de Volvo Ocean Race met veel van mijn collega's. mijn werkgever is naamgever van de NL boot...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |