Deze man weetquote:
Dat.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:29 schreef RingBewoner het volgende:
Sowieso mensen die daar aan meedoen.
Mee eens xD maar paul is ook wel best lief enzo dus jaaaaaquote:Op maandag 23 februari 2015 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hey; hopelijk dat als-ie depressief wordt, dat-ie weer gaat zuipen?
Ach jawel, maar het is gewoon leuk om hem te bashen, ook al is het een toffe gast!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mee eens xD maar paul is ook wel best lief enzo dus jaaaaa
hij was er dan zelf ook bijquote:Op maandag 23 februari 2015 17:10 schreef jodelahity het volgende:
Als hij op dag 6 weer zichzelf volpompt met bier zit de alcohol aan jullie handen
Ik moet vaker smileys gebruiken als ik iets niet te serieus bedoelquote:
Hè hè, dacht al dat ik de enige was.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach jawel, maar het is gewoon leuk om hem te bashen, ook al is het een toffe gast!
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hè hè, dacht al dat ik de enige was.
Nee joh, sinds 2004. Zat midden in het Conflict conflict.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]Je bent hier sinds vorig jaar? Paul bashen is nog traditioneler dan 450 echt fantastisch enzo!
Ahhh ik dacht al; volgens mij had ik je naam (of iets wat er sterk op lijkt) al eerder gezien, maar is dit een nieuw account dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee joh, sinds 2004. Zat midden in het Conflict conflict.
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh ik dacht al; volgens mij had ik je naam (of iets wat er sterk op lijkt) al eerder gezien, maar is dit een nieuw account dan?
Ik ben hier eigenlijk een 2 maand ofzo eerder dan jou zelfs, maar onder een andere naam toenquote:Op maandag 23 februari 2015 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]Je bent hier sinds 4 December vorig jaar? Paul bashen is nog traditioneler dan 450 echt fantastisch enzo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |