Deze man weetquote:
Dat.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:29 schreef RingBewoner het volgende:
Sowieso mensen die daar aan meedoen.
Mee eens xD maar paul is ook wel best lief enzo dus jaaaaaquote:Op maandag 23 februari 2015 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hey; hopelijk dat als-ie depressief wordt, dat-ie weer gaat zuipen?
Ach jawel, maar het is gewoon leuk om hem te bashen, ook al is het een toffe gast!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mee eens xD maar paul is ook wel best lief enzo dus jaaaaa
hij was er dan zelf ook bijquote:Op maandag 23 februari 2015 17:10 schreef jodelahity het volgende:
Als hij op dag 6 weer zichzelf volpompt met bier zit de alcohol aan jullie handen
Ik moet vaker smileys gebruiken als ik iets niet te serieus bedoelquote:
Hè hè, dacht al dat ik de enige was.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach jawel, maar het is gewoon leuk om hem te bashen, ook al is het een toffe gast!
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hè hè, dacht al dat ik de enige was.
Nee joh, sinds 2004. Zat midden in het Conflict conflict.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]Je bent hier sinds vorig jaar? Paul bashen is nog traditioneler dan 450 echt fantastisch enzo!
Ahhh ik dacht al; volgens mij had ik je naam (of iets wat er sterk op lijkt) al eerder gezien, maar is dit een nieuw account dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee joh, sinds 2004. Zat midden in het Conflict conflict.
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh ik dacht al; volgens mij had ik je naam (of iets wat er sterk op lijkt) al eerder gezien, maar is dit een nieuw account dan?
Ik ben hier eigenlijk een 2 maand ofzo eerder dan jou zelfs, maar onder een andere naam toenquote:Op maandag 23 februari 2015 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]Je bent hier sinds 4 December vorig jaar? Paul bashen is nog traditioneler dan 450 echt fantastisch enzo!
Ahhh check!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:23 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik ben hier eigenlijk een 2 maand ofzo eerder dan jou zelfs, maar onder een andere naam toenTijd van Sararaats, Ijsmeis en alles
Geen Rurrrrr maar rar.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:23 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik ben hier eigenlijk een 2 maand ofzo eerder dan jou zelfs, maar onder een andere naam toenTijd van Sararaats, Ijsmeis en alles
quote:Op maandag 23 februari 2015 11:29 schreef RingBewoner het volgende:
Sowieso mensen die daar aan meedoen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:33 schreef jodelahity het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie het nog kent
Echt waar joh.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel alle afbeelding nog opgeslagen daarvan
Maak maar ff een topic danquote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik heb 2 topicjes in mijn fobo staan, verder pleur ik bijna alles meteen weg, behalve photoshopjes waar ik echt heel tevreden over ben.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Is dat beter dan wetransfer .rar of zip bestand? Is van 2006 dus kan me wel voorstellen dat het leuk kan zijn voor sommigen dus misschien wel een eigen topic waardquote:
Nee gewoon in een topic posten, die plaatjes. Leuk voor nostalgie, en voor newbies die tegenwoordig niet eens meer door een bushokje getyft worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:42 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Is dat beter dan wetransfer .rar of zip bestand? Is van 2006 dus kan me wel voorstellen dat het leuk kan zijn voor sommigen dus misschien wel een eigen topic waard
Ja doen!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:42 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Is dat beter dan wetransfer .rar of zip bestand? Is van 2006 dus kan me wel voorstellen dat het leuk kan zijn voor sommigen dus misschien wel een eigen topic waard
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee gewoon in een topic posten, die plaatjes. Leuk voor nostalgie, en voor newbies die tegenwoordig niet eens meer door een bushokje getyft worden.
Ben ook wel benieuwd 2006 net bijgekomen dus misschien net gemist.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:42 schreef jodelahity het volgende:
[..]
No probquote:Op maandag 23 februari 2015 17:45 schreef jodelahity het volgende:
Ik zie trouwens dat het alleen heel veel plaatjes zijn van die 2 rokers hoor, niks van iets anders. Ja eigen plaatjes verder maar niet van fok. Bedoel niet dat men denkt dat ik allerlei plaatjes van 2006 heb bewaard, gaat alleen over dat gedeelte met die 2 rokers
Owwww....quote:Op maandag 23 februari 2015 17:45 schreef jodelahity het volgende:
Ik zie trouwens dat het alleen heel veel plaatjes zijn van die 2 rokers hoor, niks van iets anders. Ja eigen plaatjes verder maar niet van fok. Bedoel niet dat men denkt dat ik allerlei plaatjes van 2006 heb bewaard, gaat alleen over dat gedeelte met die 2 rokers
Geen idee hoe het heette, ik vermoed dat al die plaatjes na 9 jaar ook wel van die websites af zijn. Maar ik zal even 20+ plaatjes uploaden nu dan xdquote:Op maandag 23 februari 2015 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwww....
Kutkick voor dat oorspronkelijke topic dan?
ja is de nieuwe ragequote:Op maandag 23 februari 2015 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh loopt-ie na Buckler nu ook radlers af te zeiken?
Ja daar gaat-ie niet weer opnieuw van zuipen hoor!quote:Op maandag 23 februari 2015 21:03 schreef L.J.E het volgende:
PAULPAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
je gaat verdomme wel zuipenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:23 schreef Paul het volgende:
WAT IS DEZE TOPIC![]()
IK GA NIET DRINKEN JA IK DRINK WEL MAAR WEETJE WAT IK DRINK?
KIJK DIT DRINK IK:
[ afbeelding ]
HET LUKT JULLIE TOCH NIET JULLIE DOEN NIET EENS JE BEST IK ZIE MAAR 1 PLAATJE VAN BIER HAHAHAAHHAH
Ja als we 'm niet met bier kunnen overhalen, misschien dan hier maar mee.quote:
Nu Paul nogquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En daar ging mijn alcoholloos bestaan
HEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJKquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zit nu flink aan de rosé.
idd; lang gezond leven zonder biertje, of kort maar met dikke lol.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:22 schreef wolfrolf het volgende:
Dit duurt allemaal te lang
Hup paul zuipen
gewoon een pleziertje af en toe mag best
quote:Op zondag 29 maart 2015 09:52 schreef Paul het volgende:
Nog 14 uur om mij voor de eindgong aan de drank te krijgen
http://www.hoelangnog.nl/id/7641
ik slaap dan al, morgen weer vroeg dagquote:Op zondag 29 maart 2015 12:31 schreef Paul het volgende:
Verdomme wat heb ik zin in 0.00 uur
Wat ga jij drinken?
Ik deze
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |