SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:32 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
baas Pots nooit coins gekocht hebbenzo hoort het
En goede tip van Ernst in de OP
zijn eigenlijk gewoon 3 tips in 1 natuurlijk ja, wel erg waardevolquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die tip van Ernst is echt goud waard. Ik overweeg hem uit de OP te halen, want nu profiteren alle lurkers ook direct. En dat kan nooit de bedoeling zijn geweest.
Absoluut. Het is dat ik gisteren niet op mijn console zat, anders had ik hier al bergen winst mee gemaakt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zijn eigenlijk gewoon 3 tips in 1 natuurlijk ja, wel erg waardevol
Heilig boontje hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb niks te verbergen hoor. Ik heb namelijk geen coins gekocht. Niet in FUT13, NIET IN FUT14, en ook niet in FUT15. Gewoon nooit niet.
Alsof die mail gelezen wordquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ohjee, ik heb ook zo'n email van Origin![]()
Ik mail ze wel terug dat alle items weer terug zijn, en ik ze een geweldig bedrijf vind.
Jezelf King noemenquote:
Niet snappen waar die King voor staat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jezelf King noemen![]()
#lekkermakkelijkheafbouwendekritiek
Gelukkig is deze Dragon shit van na mijn tijd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:12 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Niet snappen waar die King voor staat.Jij keek vroeger zeker My little pony.
Haha en maar denken dat jij jezelf de koning der vegetariërs noemtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:12 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Niet snappen waar die King voor staat.Jij keek vroeger zeker My little pony.
Hahahahahaha!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Haha en maar denken dat jij jezelf de koning der vegetariërs noemt
Even een TR maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:24 schreef King.Vegeta het volgende:
DS2 laten ragequiten op de stream van Rijstbal.
#FreeKing.Vegetaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:27 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Vrede op aarde ik open weer packs
Iets meer dan de helft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:28 schreef OmniRocket het volgende:
als ik 121 deel door 2 en afrond, hoeveel heb ik dan?
Geen getallen achter de komma, anders heb je niets af te ronden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:30 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Hoe moeten we dat dan afronden?
121 / 2 = 60,5 toch? Is dat naar boven of naar beneden afronden?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Geen getallen achter de komma, anders heb je niets af te ronden.
altijd uitgaan van naar boven afronden natuurlijk. mocht je naar beneden afronden heb je iets minder dan de helft. het is allemaal niet zo moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:33 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
121 / 2 = 60,5 toch? Is dat naar boven of naar beneden afronden?
Oh ja, ik vraag het maar voor de zekerheid omdat een user in dit topic het naar beneden deed omdat het hem toevallig beter uit kwam.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
altijd uitgaan van naar boven afronden natuurlijk. mocht je naar beneden afronden heb je iets minder dan de helft. het is allemaal niet zo moeilijk hoor.
Hoi. Waar ligt de planet Vegeta eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:38 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Oh ja, ik vraag het maar voor de zekerheid omdat een user in dit topic het naar beneden deed omdat het hem toevallig beter uit kwam.
Als je het weg moet geven rond je het af naar beneden af, als je het krijgt omhoog.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:38 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Oh ja, ik vraag het maar voor de zekerheid omdat een user in dit topic het naar beneden deed omdat het hem toevallig beter uit kwam.
Ja, en ja. Maar vooral bij Auba zijn de meningen erg verdeeld. De markt is wel stijgende, dus wat dat betreft is het risico op een groot verlies niet zo groot.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
Is IF Auba zijn geld waard? En IF Muller?
Die planeet bestaat niet meer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoi. Waar ligt de planet Vegeta eigenlijk?
Die # dingen zijn echt kk irritantquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als je het weg moet geven rond je het af naar beneden af, als je het krijgt omhoog.
#altijdnaarjezelfrekenen
Oke thanks.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, en ja. Maar vooral bij Auba zijn de meningen erg verdeeld. De markt is wel stijgende, dus wat dat betreft is het risico op een groot verlies niet zo groot.
#idontcarequote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Die # dingen zijn echt kk irritant
Zo, dat ben ik kwijt
Een hoop van je winst komen ook door disconnects van de tegenstander, dat heft elkaar opquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik 121 losses heb en de helft komt door disconnects (+ 1 loss van gisteren die een win was) dan rond ik dat naar beneden af ja.
Je rondt het naar beneden af...dus je zegt dat je er 120 verloren hebt ofzo?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik 121 losses heb en de helft komt door disconnects (+ 1 loss van gisteren die een win was) dan rond ik dat naar beneden af ja.
Een hoop van mijn losses komt omdat ik zelf leave, hoe zit dat dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:50 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Een hoop van je winst komen ook door disconnects van de tegenstander, dat heft elkaar op
Jij bent gewoon slechtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Een hoop van mijn losses komt omdat ik zelf leave, hoe zit dat dan?
Ja, maar ik heb er 60 echt verloren. gr grquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je rondt het naar beneden af...dus je zegt dat je er 120 verloren hebt ofzo?
En die andere 60 dan? Die zijn spontaan komen aanwaaien ofzo? En hoeveel heb je er dan gewonnen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er 60 echt verloren. gr gr
Dat ligt niet aan ds2quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En die andere 60 dan? Die zijn spontaan komen aanwaaien ofzo? En hoeveel heb je er dan gewonnen?
Dat klopt, maar is nog geen antwoord. Mag ik dan delen door 3 ?quote:
Niet echt, want zoveel ragequits zijn er niet geweest. Vaak spelen ze de wedstrijd gewoon uit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:50 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Een hoop van je winst komen ook door disconnects van de tegenstander, dat heft elkaar op
Als ik moet gaan bijhouden hoe vaak een disconnect ten onrechte zorgt voor een verliesquote:
256 wedstrijden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En die andere 60 dan? Die zijn spontaan komen aanwaaien ofzo? En hoeveel heb je er dan gewonnen?
De keren dat jij disconnect zijn toch ook geen ragequits?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet echt, want zoveel ragequits zijn er niet geweest. Vaak spelen ze de wedstrijd gewoon uit.
Wedstrijden niet uitspelenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Een hoop van mijn losses komt omdat ik zelf leave, hoe zit dat dan?
256 wedstrijden gewonnen, 60 verloren. Sterk verhaal.quote:
Dus kan je die ook niet meerekenen als losses omdat EA/ons internet faalt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:58 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
De keren dat jij disconnect zijn toch ook geen ragequits?
Je verschuilen achter dit soort kuldingenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus kan je die ook niet meerekenen als losses omdat EA/ons internet faalt.
Meteen metquote:
Dus, als AZ genaaid wordt door de scheidsrechter en daardoor verliest, hoeven we geen verliespartij bij te schrijven?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus kan je die ook niet meerekenen als losses omdat EA/ons internet faalt.
Ik heb net bedacht dat een verliespartij op kunstgras ook niet echt telt. Gewoon, omdat het kan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dus, als AZ genaaid wordt door de scheidsrechter en daardoor verliest, hoeven we geen verliespartij bij te schrijven?
Als hij oneerlijk verliest dan disconnect hij en telt het dus niet als een verlies... Dit is toch logisch? Ik snap niet dat jullie dit niet begrijpen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dus, als AZ genaaid wordt door de scheidsrechter en daardoor verliest, hoeven we geen verliespartij bij te schrijven?
Dan heeft iedereen dus een ander record dan wat er staat. Ik zeg alleen wat mijn 'echte' record is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je verschuilen achter dit soort kuldingen
Dit geldt toch voor iedereen, en niemand verder komt met dat soort prietpraat
En daar heb ik zo mijn vraagtekens bij, omdat jij altijd de neiging hebt een rooskleurigere weergave van de zaken te geven ("IK HEB GEEN COINS GEKOCHT in fut15 ") tot we er achter komen hoe de vork echt in de steel zit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen dus een ander record dan wat er staat. Ik zeg alleen wat mijn 'echte' record is.
Dat is geen goede vergelijking, dan zou AZ midden in de wedstrijd ineens van het veld moeten stappen zodat de tegenstander wint.. o wachtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat is slim ragequitten, Ajax stond voor, maar door te ragequitten mocht de wedstrijd overgespeeld worden in een Arena gevuld met kutkinderen, en daardoor verloor jouw ploegquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is geen goede vergelijking, dan zou AZ midden in de wedstrijd ineens van het veld moeten stappen zodat de tegenstander wint.. o wacht
Jij bent toch ook rijk en je hebt ook geen coins gekocht? Dus dat kan ik ook, zie de deals van gisteren. En ik heb vaak genoeg deals/packs gepost dus dan kun je duidelijk zien dat ik mijn coins alleen daardoor heb verdiend.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En daar heb ik zo mijn vraagtekens bij, omdat jij altijd de neiging hebt een rooskleurigere weergave van de zaken te geven ("IK HEB GEEN COINS GEKOCHT in fut15 ") tot we er achter komen hoe de vork echt in de steel zit.
In dat geval heb ik ook nooit coins gekocht, want ik post dagelijks goede dealsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij bent toch ook rijk en je hebt ook geen coins gekocht? Dus dat kan ik ook, zie de deals van gisteren. En ik heb vaak genoeg deals/packs gepost dus dan kun je duidelijk zien dat ik mijn coins alleen daardoor heb verdiend.
Het punt volledig missenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij bent toch ook rijk en je hebt ook geen coins gekocht? Dus dat kan ik ook, zie de deals van gisteren. En ik heb vaak genoeg deals/packs gepost dus dan kun je duidelijk zien dat ik mijn coins alleen daardoor heb verdiend.
Iedereen liegt het leven wel eens leukerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het punt volledig missen![]()
Het punt is dus: je geeft nogal eens een loopje met de waarheid.
Dat doe ik niet, ik zeg wat de waarheid is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het punt volledig missen![]()
Het punt is dus: je geeft nogal eens een loopje met de waarheid.
Het is bittere noodzaak als je je leven niet leuker liegt zijn we maar een sneu zootje gasten die net niks van het leven gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Iedereen liegt het leven wel eens leuker
Liegen is feiten verdraaien. Dat doet volgens mij niet iedereen. Wat wel heel menselijk is, is het ophemelen/vergroten van de mooie/goede dingen van het leven, en het negeren/onderbelichten van de mindere zaken. Dat gebeurt zo ongeveer continu, bv op FB.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Iedereen liegt het leven wel eens leuker
Hij heeft je boos gemaakt. Waarmee? En wat heb jij dan gedaan zodat hij een ban krijgt?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft mij boos gemaakt, dan krijgt hij wat hij verdient. Een ban dus.
Schijnt een kloon te zijn van een gebande, TR was gemaakt omdat hij iemand slecht noemde in Fifaquote:
Is dat serieus zo? Van wie is hij een kloon dan? En heb je dat gedaan DS2?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:18 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Schijnt een kloon te zijn van een gebande, TR was gemaakt omdat hij iemand slecht noemde in Fifa
Hoe meer oestrogeen iemand in zijn bloed heeft, hoe meer ze liegen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Liegen is feiten verdraaien. Dat doet volgens mij niet iedereen. Wat wel heel menselijk is, is het ophemelen/vergroten van de mooie/goede dingen van het leven, en het negeren/onderbelichten van de mindere zaken. Dat gebeurt zo ongeveer continu, bv op FB.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is dat serieus zo? Van wie is hij een kloon dan? En heb je dat gedaan DS2?
Ah die.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:20 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij stuurde dit plaatje bij die stream net, geen idee wie het was
Ja, dat heb ik gedaan. Moet hij me maar niet boos maken in die stream.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is dat serieus zo? Van wie is hij een kloon dan? En heb je dat gedaan DS2?
HA HA die zag ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah die.
DS2 met zijn babbelpraktijken_______________________________!
Debieltje ben je ook. Weer zo'n post in de categorie "maak me niet boos, want dan zijn alle middelen gerechtvaardigd om je terug te pakken". Heb je een tijdje geleden ook al eens gepresteerd, meen ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gedaan. Moet hij me maar niet boos maken in die stream.
Mongoolquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er staat nu 256-0-121.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:23 schreef OmniRocket het volgende:
maar goed.. nu weten we nog steeds niet het record dat FIFA zegt dat DS2 heeft....
Mij persoonlijk interesseert het niks meer. Hokjesmens als ik ben, val je intussen in het hokje met die ene die steeds zijn pulls naar je DM't.quote:
Nee, maar een paar potjes waren offline, de rest online. Dus voordat je stoer gaat doen: ik heb echt 2x zoveel wins als losses.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jij speelt alleen maar single player dus dit is helemaal niet interessant.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:18 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Schijnt een kloon te zijn van een gebande, TR was gemaakt omdat hij iemand slecht noemde in Fifa
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar een paar potjes waren offline, de rest online. Dus voordat je stoer gaat doen: ik heb echt 2x zoveel wins als losses.
Ja lekker makkelijk als je je coins koopt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar een paar potjes waren offline, de rest online. Dus voordat je stoer gaat doen: ik heb echt 2x zoveel wins als losses.
Kut vent hou je fucking bek dicht man.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk als je je coins koopt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Mag ik nu ook een keer een TR maken?
030 he, beter als 0-020.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:29 schreef Lindgren. het volgende:
Zaterdagnacht, 3:47, donkere steeg in 020.
"Voordat je stoer gaat doen vriend, ik heb 2x zoveel wins als losses."
HE DS2 doe eens even normaal man.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kut vent hou je fucking bek dicht man.
wtfquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Mag ik nu ook een keer een TR maken?
Hou je bakkes toch snitch.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet.
Ik speel met silver teams die niet eens zo duur zijn.. en daar win ik veel potjes mee omdat ik vaak beter ben dan mijn tegenstanders.
Ik speel alleen maar seasons, daar kom je mensen tegen die ongeveer even goed zijn. Jij speelt alleen maar die rare toernooitjes tegen mensen die net komen kijken bij Fifa.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet.
Ik speel met silver teams die niet eens zo duur zijn.. en daar win ik veel potjes mee omdat ik vaak beter ben dan mijn tegenstanders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet.
Sorry maar ds2 houdt niet zo van feestjesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:40 schreef Lindgren. het volgende:
Het is hier een beetje zo, het hele topic viert feest en helemaal rechtsonderin in het rode shirt zie je DS2.
[ afbeelding ]
Als enige in de hele zaal out of sync.
Het interesseert niemand ene kutquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar seasons, daar kom je mensen tegen die ongeveer even goed zijn. Jij speelt alleen maar die rare toernooitjes tegen mensen die net komen kijken bij Fifa.
Ga eerst maar seasons spelen, daarna mag je hier pas komen praten over je win-loss ratio.Jij weet niet dat die mensen net zijn begonnen dus dat slaat sowieso al nergens op. Ten tweede heb ik vorig jaar divisie 1 al gewonnen, ik hoef dus niks meer te bewijzen. Ik ga niet weer seasons doen want dan kan ik net zo goed uit het raam springen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij eerst maar eens de silver cup proberen, o nee wacht dat doe je niet want dat vind je te min.
Niemand hoeft iets te bewijzen. Ik heb een negatief record, drink bier en neuk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij weet niet dat die mensen net zijn begonnen dus dat slaat sowieso al nergens op. Ten tweede heb ik vorig jaar divisie 1 al gewonnen, ik hoef dus niks meer te bewijzen. Ik ga niet weer seasons doen want dan kan ik net zo goed uit het raam springen.
Ga jij eerst maar eens de silver cup proberen, o nee wacht dat doe je niet want dat vind je te min.
Ik heb in Fifa 11 de gold cup gewonnen, heeft het nu nog nut voor mij om die te spelen? Of kan ik beter uit het raam springen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij weet niet dat die mensen net zijn begonnen dus dat slaat sowieso al nergens op. Ten tweede heb ik vorig jaar divisie 1 al gewonnen, ik hoef dus niks meer te bewijzen. Ik ga niet weer seasons doen want dan kan ik net zo goed uit het raam springen.
Jij neukt de zus van je maat. Dan heb je echt wel wat te bewijzen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niemand hoeft iets te bewijzen. Ik heb een negatief record, drink bier en neuk.
Tenzij je het een event noemt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:41 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Sorry maar ds2 houdt niet zo van feestjes
Dat zijn geen slechte prestaties hoor. Met haar heb ik een prima record.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jij neukt de zus van je maat. Dan heb je echt wel wat te bewijzen.
Slechte prestaties zullen je altijd achtervolgen knecht
en je als konijn kan gaanquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zijn geen slechte prestaties hoor. Met haar heb ik een prima record.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:44 schreef Lindgren. het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over berenhappen.
bij vrouwen heb ik gelukkig geen positief recordquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vorige week mijn eerste berenhap ever gehaald.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:44 schreef Lindgren. het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over berenhappen.
Bij vrouwen is je record zo goed als de laatste prestatie he onthoud dan goedquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
watquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vorige week mijn eerste berenhap ever gehaald.![]()
Hoe zou hij reageren als in een relatie zijn vriendin vreemd gaat.. Dan vallen er dodenquote:
hoe moet ik dit voor me zien?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
bij vrouwen heb ik gelukkig geen positief record
Ja ik weet ook niet hoe dat komt. Ga vaak voor grote patat, mexicano en frikadel o.i.d.quote:
Realistische situatieschets wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoe zou hij reageren als in een relatie zijn vriendin vreemd gaat.. Dan vallen er doden
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn er ook nog dingen die je af kunt trekken?
Wel een hele erge hypothetische stelling hequote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoe zou hij reageren als in een relatie zijn vriendin vreemd gaat.. Dan vallen er doden
Godver, FOKileaks dit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:49 schreef poker4lifee het volgende:
maar een keer een berenhap proberen dus
Op enig moment heb je natuurlijk wel bij elke partij een "disconnect"quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe moet ik dit voor me zien?
minder orgasmes van haar dan van jou ?
minder blauwtjes dan dat je gescoord hebt?
quote:
Wat ik heb net geleerd dat losses door disconnects niet meetellen, misschien telen blauwtjes met een rood shirt aan ook wel niet ofzoquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:47 schreef Lindgren. het volgende:
Als iemand er nou even een bazenquote in gooit, dan heb ik weer iets om in m'n sig te zetten. Die van Toefjes van de spookrijders was perfect. Dat niveau dus. Minimaal.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft mij boos gemaakt, dan krijgt hij wat hij verdient. Een ban dus.
De keuze is reuzequote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
HIVquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe moet ik dit voor me zien?
minder orgasmes van haar dan van jou ?
minder blauwtjes dan dat je gescoord hebt?
Het is 2015 jongens, niet zo kortzichtig...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wel een hele erge hypothetische stelling he
Hosselen in een rood shirt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat ik heb net geleerd dat losses door disconnects niet meetellen, misschien telen blauwtjes met een rood shirt aan ook wel niet ofzo
Misschien is per DM je pulls uitwisselen met die andere wel gewoon meer je ding.quote:
Niet hosselen als een chinees in een romeins pak komende donderdag in Rotterdamquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hosselen in een rood shirt.
Gewoon alleen zo'n stretchy fietsbroekje.
En eindigen met een bananenpak en een donald duck pet/hoedquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Niet hosselen als een chinees in een romeins pak komende donderdag in Rotterdam
Nou, ga er heen met een missie dan zou ik zeggen. Je hebt grote zaken te verrichten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, daar kennen ze geen silver teams.
Ik hoef geen sorry te zeggen, want ik heb geen spijt van wat ik heb gedaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:52 schreef RijstbaI het volgende:
inb4
Ik wil wel sorry zeggen, maar dan moeten jullie me niet meer slecht noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoef geen sorry te zeggen, want ik heb geen spijt van wat ik heb gedaan.fypSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
[..]
Ik hoef geen sorry te zeggen, want ik heb geen spijt van wat ik heb gedaan.oke kimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Jij begint ook steeds irritanter te worden.. en het maar raar vinden dat mensen je niet mogen.quote:
Hij is raar, maar geen naaier zoals jij.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij begint ook steeds irritanter te worden.. en het maar raar vinden dat mensen je niet mogen.
[..]
Ik hoef geen sorry te zeggen, want ik heb geen spijt van wat ik heb gedaan.Laat me een ding voor je uittekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand geeft een kets om je record. En ook niet om die van mij.
Verder is het hier best gezellig hoor. Je moet je alleen niet zo aangevallen voelen om zaken die volledig onbelangrijk zijn. Als iemand je zus een hoer noemt, mag je hem aanpakken. Niet omdat hij zegt dat je een paar keer hebt verloren op een virtueel voetbalveldje. Wat vind je zelf? Misschien moeten we de lijn tussen werkelijkheid en FIFA wat beter aangeven.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Irritant omdat ik je een snitch noem?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij begint ook steeds irritanter te worden.. en het maar raar vinden dat mensen je niet mogen.
Blijkbaar wel anders zouden ze er niet elke keer over zeuren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Laat me een ding voor je uittekenen.
Niemand geeft een kets om je record.
Ik geloof dat jij echt niet begrijpt hoe de normale wereld in elkaar zit, clown. Pleur op met je record.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoef geen sorry te zeggen, want ik heb geen spijt van wat ik heb gedaan.
Maar jullie moeten mijn record gewoon accepteren.. en niet zeggen: ja maar dit ja maar dat. NEE dit is mijn record.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:01 schreef OmniRocket het volgende:
ik geloof hem niet, puur om het feit dat hij zo moeilijk deed over zijn record, en blijkbaar ook offline speelt
Flikker toch op vent.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] En nee, dit is geen shop.
En jij weet niet hoe ik in elkaar zit, bassie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij echt niet begrijpt hoe de normale wereld in elkaar zit, clown. Pleur op met je record.
Nee, dan had ik wel nog meer TR's gemaakt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:04 schreef RijstbaI het volgende:
Is dit een record-poging om de grootste snitch te zijn?
Goed record wel
Het interesseert me ook geen ene ruk meer, babbelaarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En jij weet niet hoe ik in elkaar zit, bassie.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had jij dat maar allang gedaan.
Ben blij dat ik gebleven ben, eindelijk een judas die het toegeeft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had jij dat maar allang gedaan.
Is het Viva forum anders niks voor je? Klinkt net als Fifa. Hebben ze het ook misschien over naaien, hihiquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel nog meer TR's gemaakt.
Maar bij die golddiggers daar hoef je natuurlijk ook niet aan te komen met silvers.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Is het Viva forum anders niks voor je? Klinkt net als Fifa. Hebben ze het ook misschien over naaien, hihi
Die kunnen de record knop van de decoder niet eens vinden, laat staan dat ze dit kunnen volgenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Is het Viva forum anders niks voor je? Klinkt net als Fifa. Hebben ze het ook misschien over naaien, hihi
Ideaal voor DS2, want ongelimiteerd recht lullen wat krom is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Die kunnen de record knop van de decoder niet eens vinden, laat staan dat ze dit kunnen volgen
De eerste dag op m'n HBO opleiding Informatica... bij de introductie vertelde ik dat ik FIFA speelde, vroeg de docent "van dat vrouwenblad?"quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hier openlijk voor uit komen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
De eerste dag op m'n HBO opleiding Informatica... bij de introductie vertelde ik dat ik FIFA speelde, vroeg de docent "van dat vrouwenblad?"
Ik ben bang dat zelfs DS2 het daar aflegt, kunnen die vrouwen veeeeeeeel beter.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ideaal voor DS2, want ongelimiteerd recht lullen wat krom is.
echt he. ene verrader net weg en gelijk een vervanger voor terug. en dan zijn het ook nog dm maatjesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een gezellig forum is dit toch
Ja, ook gezegd dat je op FOK zat?quote:
VIVA vrouwen zouden bij mij alleen krom lullen wat recht isquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zelfs DS2 het daar aflegt, kunnen die vrouwen veeeeeeeel beter.
helpt als je zegt dat je er van alles mee wintquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja, ook gezegd dat je op FOK zat?
Meteen je hele leven in puin.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:14 schreef Tobi-wan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nice one
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Straks mogen we de naam van DS2 ook niet meer postenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
echt he. ene verrader net weg en gelijk een vervanger voor terug. en dan zijn het ook nog dm maatjes
jij hebt veel kloonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#LockupDS2
Nog nooit geband, zelfs geen waarschuwingquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ga denk ik op mijn CV zetten dat ik het hier zo lang heb volgehouden zonder Permban, dat moet toch goed staan
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:15 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg altijd een beetje dit gevoel bij DS2. Het hele topic wil wel losgaan in zo'n fittie, maar je weet dat je je toch een beetje in moet houden.
[ afbeelding ]
Duurt ook niet lang voordat je berichten ziet verdwijnen denk ik zomaarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:15 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg altijd een beetje dit gevoel bij DS2. Het hele topic wil wel losgaan in zo'n fittie, maar je weet dat je je toch een beetje in moet houden.
[ afbeelding ]
O ja notes, waar kun je dat ook alweer zien?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:17 schreef OmniRocket het volgende:
ik ben ook nog nooit geband.. wel 3 notes... volgens mij van Happel omdat ik Feyenoord aan het uitlachen was
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O ja notes, waar kun je dat ook alweer zien?
Die heb ik wel eens gehad ja, o.a. voor onsmakelijke plaatjes posten.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
1 ban omdat ik een nieuwsbericht postte dat Wajongers hele talentvolle mensen zijn, en daar eensmiley bij plaatste
Ik heb er 6.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
63 hier
Als jij m in de juiste afmetingen krijgtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja dan moet wel iedereen het doen. #samenstaanwesterk
Ik heb er 9, waarvan 5 of meer een maand geleden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
63 hierEn een stuk of 10 bans gok ik.
Doe ik zo wel even.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:22 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Als jij m in de juiste afmetingen krijgt
Tijdje terug was er een foutje in het systeem, kon je per ongeluk iedereens notes inzienquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb er 6.
Echt debiel dat je er voor moet betalen om te zien wat je fout doet hier(of is dit kritiek op de leiding en note nummer 7 ? )
Ja, bij mij zie je dan 1 loss en 9 wins.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:11 schreef renevandieren het volgende:
Kan je via de EA website je laatste uitslagen bekijken?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, bij mij zie je dan 1 loss en 9 wins.
[..]
[..]
Het is 4-1 maar ze hebben wel beide dezelfde een ban aangenaaidquote:
Ja leuk dat jij dat kan zien maar zou je misschien willen vertellen hoe ik dat voor mijzelf kan vinden?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jawel, want ik krijg wel reacties op die post.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk. Zoveelste keer.
games > FIFA > game data > match historyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:28 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ja leuk dat jij dat kan zien maar zou je misschien willen vertellen hoe ik dat voor mijzelf kan vinden?
Nee, dat is omdat jíj het plaatst. Niemand geeft een fuck om je record.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jawel, want ik krijg wel reacties op die post.
Ahhhh crybaby..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
En nu ga ik 100x worden herinnerd aan die TR, die TR was gewoon terecht want kloons mogen niet. En nee, die DonkereSerero2 en BlankeClasie2 had ik niet gereport.
Je record hier zal 1-0-20 zijn denk ik. Gemeten aan mensen die je wel of niet mogen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
En nu ga ik 100x worden herinnerd aan die TR, die TR was gewoon terecht want kloons mogen niet. En nee, die DonkereSerero2 en BlankeClasie2 had ik niet gereport.
Heb al een tijdje geen video's gezien maar vond deze nog wel lachen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat fucking slecht. MMOGA ook 51,9 pond per miljoen op de xbox
was die 1 dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je record hier zal 1-0-20 zijn denk ik. Gemeten aan mensen die je wel of niet mogen.
Die ene is 2H4U neem ik aanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je record hier zal 1-0-20 zijn denk ik. Gemeten aan mensen die je wel of niet mogen.
Ik denk niet dat dat zo snel is omgeslagen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat kan ik niet hebben?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij kan het ook gewoon niet hebben.
Geef me jouw flippo's of ik prik je.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:32 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme, deze manier van ruzie.Ik heb echt het gevoel alsof ik op het schoolplein ben.
Feyenoorders zijn toch meer van het bierflesjes gooien?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:32 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Geef me jouw flippo's of ik prik je.
Kom knikkeren danquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:32 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme, deze manier van ruzie.Ik heb echt het gevoel alsof ik op het schoolplein ben.
Van jongs af aan pissen wij in de fonteinen van de buurt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn toch meer van het bierflesjes gooien?
The poll has been riggedquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:33 schreef Lindgren. het volgende:
Poll: Ik mag DS2
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Vraagje hé, waarom ben jij zo snel op de kast te jagen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zo snel is omgeslagen.
Geen problemen met je aanwezigheid hoor, ik verafschuw je gedrag alleenquote:
Leuk beide 1.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:33 schreef Lindgren. het volgende:
Poll: Ik mag DS2
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
fypquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:33 schreef Lindgren. het volgende:
Poll: Ik mag DS2 graag een pets voor zijn harses geven
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat is logisch iedereen die het oneens is met hem is hier niet meerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef Lindgren. het volgende:
Het is duidelijk, we mogen DS2.
[..]
fixed your post
Ik weet niet eens wie jij bent.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef Herqules het volgende:
DS2 kan je stoppen met mij dm's sturen of je coins kan kopen?
Dankje.
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie jij bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |