quote:Op donderdag 12 maart 2015 05:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heb je dit serieus zitten googlen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
De ingreep an sich stelt niet zoveel voor, de recovery erna is wel pijnlijk lees ik vaak. De gynaecoloog ziet de hele dag kutten, die is bekwaam en bevoegd de ingreep uit te voeren. Ik zou daar gewoon heen gaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het aan mij lag dat de chirurg niks wilde doen. Ik heb de chirurg zelf ook niet ontmoet maar heb een consult gehad bij iemand anders. Ik was eerst bij een gynaecoloog in het ziekenhuis geweest en zij zag ook wel dat het behoorlijk was bij mij, en zij wilde het wel doen, maar dan wel onder algehele verdoving. In klinieken doen ze het onder plaatselijke verdoving en heb daar veel positieve reacties over gelezen. Ook kreeg ik niet de indruk dat de gynaecoloog het va(a)k(er) had gedaan, ik heb liever een 'echte' chirurg.
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:19 schreef satopex het volgende:
ik hou ervan dat vrouwen niet zo'n kleine schaamlippen hebben,als ze der kut gladgeschoren hebben.kun je heerlijk op op de lipjes zuigen en likken en ze zo tot een hoogte punt voeren.vergeet niet tegen dat ze klaarkomd ook op haar clit te zuigen.
Kan mij bijna niet voorstellen dat die paar lipjesquote:Op maandag 16 maart 2015 16:12 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou nooit zomaar iets aan mezelf laten veranderen. Als een ander het niet ok vind, is dat zijn probleem. Maar als je er echt last van hebt, dan is het een andere situatie.
Fixed.quote:
Voordat ik ooit ergens dit plaatje zag opduiken, had ik geen idee dat je zo veel schaamlip kon hebben als je bij sommige ziet. Wat is er met die derde van de bovenste rij eigenlijk, lijkt wel een soa :Squote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 04:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zou laatst bij een kliniek een correctie krijgen, na 4 maanden er op gerekend te hebben, staande op de wachtlijst, werd ik een week van te voren ineens afgewezen zonder enige uitleg zo van 'dokter dinges wil je niet meer behandelen'. Nu wéér op zoek naar een andere kliniek.
Omdat de genezing weleens een ander verhaal kan zijn. Komt er een infectie bij, littekenweefsel dat juist voor pijn of ongemak zorgt? Voldoende reden om te laten passeren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Het is een supermakkelijke ingreep, dus waarom niet.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 05:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja heel grappig. Ben een week ziek geweest van teleurstelling.
Ik vond hem wel grappig eigenlijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:12 schreef Tamashii het volgende:
[ Bericht 5% gewijzigd door Tamashii op 19-03-2015 07:59 (Kom op zeg!) ]
Echt raar dan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat zei je dan? En nee het lag niet aan mij maar aan de kliniek. 9 cm uithangende spatlappen zit niet bepaald tussen de oren.
Dat ga ik ook zeker doen maar omdat ik me de hele herfst en winter op de lente en de zomer heb zitten verheugen en die niet wil vergallen ga ik over een aantal maanden me weer ergens inschrijven en dan vraag ik meteen naar de wachttijd en zal ik ook vertellen dat ik bij een andere kliniek voor niks 4 maanden heb zitten wachten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Echt raar dan.
En dan ga je toch naar een andere kliniek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |