Bruno Mars luister is heeeeel soms.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:53 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha dacht ik eigenlijk al..
Bruno mars zeker wel?
ja goed nummer.quote:
Jaaaa! Echt heerlijk. Krijg altijd zo'n zomer gevoel als ik dat nummer hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bruno Mars luister is heeeeel soms.
Uptown Funk van hem ft. Mark Ronson vind ik geweldig nummer!!!
ja, vroeger las ik echt 5/6 boeken in een maand, maar nu jammer genoeg niet echt veel tijd meer.quote:
nou dat valt reuze mee maar lana is gewoon topquote:
Ik ook. Altijd iedere maand naar bibliotheek om boeken te halenquote:Op maandag 23 februari 2015 23:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja, vroeger las ik echt 5/6 boeken in een maand, maar nu jammer genoeg niet echt veel tijd meer.
Ja klopt, ik kan haar ook wel waarderenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:00 schreef aight1 het volgende:
[..]
nou dat valt reuze mee maar lana is gewoon top
gwn youtube lezenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:04 schreef DjeDje het volgende:
Over boeken gesproken.
Nooit zijn de Engelse twilight boeken in de bieb.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ook. Altijd iedere maand naar bibliotheek om boeken te halen
Nu lees ik liever een avond alle onzin hier
intypen twilight voorlezen en dan luisteren denk ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Heh? Hoe dan? Haha
Lijkt me verschrikkelijk.
Ik had boek gekocht voor in het vliegtuig maar niet gelezenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde![]()
Ik heb nu toch vakantie, misschien dat ik morgen een boek ga halen.
Haha, nee bedankt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
intypen twilight voorlezen en dan luisteren denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ik heb ook geen idee hoor, maar wie weet bestaat hetquote:
Dan is de film kijken toch echt beter.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
haha ik heb ook geen idee hoor, maar wie weet bestaat hetmaar lijkt me niet aan te raden nee
bij twilight sowieso nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dan is de film kijken toch echt beter.
Zat je op Fok?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had boek gekocht voor in het vliegtuig maar niet gelezen
op vliegveld wel hele tijdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zat je op Fok?![]()
Op openbare plekken kan ik nooit geconcentreerd lezen.
sowieso voor vakantiequote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:11 schreef Remqo het volgende:
Mortaxx, heb je nog plannen om terug te gaan naar Zuid Amerika?
quote:
Terug gaan kan altijd, zeker als je daar wat mensen kent, zo gastvrij daarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sowieso voor vakantie
En lijkt me wel Chill daar te wonen voor een tijdje. Lima is best te doen qua kosten.
Hoe zijn de vrouwen daar?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sowieso voor vakantie
En lijkt me wel Chill daar te wonen voor een tijdje. Lima is best te doen qua kosten.
Ja zou wel moeten delen. Gemeubileerd driekamerappartement is 1500 dollar per maand.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Terug gaan kan altijd, zeker als je daar wat mensen kent, zo gastvrij daar![]()
Miraflores is leuk toeven, maar volgens mij wel redelijk prijzig... of je moet daar een goede baan kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |