Die zitten misschien in een ander topicquote:Op zondag 1 maart 2015 08:00 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Zijn er nog 30 dagen deelnemers bijgekomen?

Ik vind m'n gewicht heel raar, het blijft heen en weer gaan. Maar goed vandaag in ieder geval nog steeds 1 kilo afgevallen in vergelijking met dag 1.quote:Op zondag 1 maart 2015 08:08 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Oh en 17 ons afgevallen tot nu toe ik denk dat het een 3 kilo gaat worden in totaal wat ik afval in de 40 dagen
Mooi meegenomen

Goeie, ik heb een topic op de frontpage/weblog neergezet om 13 uur waarmee ik oproep wie er mee doen met 30 dagen zonder alcoholquote:Op zondag 1 maart 2015 08:00 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Zo het gaat hard!
Nog maar 28 dagen en 16 uur
Zijn er nog 30 dagen deelnemers bijgekomen?
Indien ja welkom

Ja, stuur een DM naar martijn_ARquote:Op zondag 1 maart 2015 13:42 schreef duud het volgende:
ik wil wel meedoen vanaf 2 maart. Kan ik ook zo'n bandje krijgen?

quote:Op zondag 1 maart 2015 14:04 schreef Relatieveling het volgende:
Ik ga ook meedoen met de 30 dagen challenge

Gisteren 6 flesjes gezopen en ik merk toch al een buikje, en aangezien ik een beginnende relatie heb, wil ik die toch wel weg zien te krijgen!quote:
 (Het buikje dus, niet de relatie!
 (Het buikje dus, niet de relatie!  )
 )

Waarom stop je niet helemaalquote:Op zondag 1 maart 2015 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren 6 flesjes gezopen en ik merk toch al een buikje, en aangezien ik een beginnende relatie heb, wil ik die toch wel weg zien te krijgen!(Het buikje dus, niet de relatie!
)

Ooooooh!quote:Op zondag 1 maart 2015 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren 6 flesjes gezopen en ik merk toch al een buikje, en aangezien ik een beginnende relatie heb, wil ik die toch wel weg zien te krijgen!(Het buikje dus, niet de relatie!
)
 Je hebt groot gelijk. Lol, dat laatste.
 Je hebt groot gelijk. Lol, dat laatste.   

Precies; als dat eenmaal gesettled is, pak ik het gewoon weer op waar ik gebleven was hoor!quote:Op zondag 1 maart 2015 14:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een beginnende relatie man!

quote:Op zondag 1 maart 2015 14:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies; als dat eenmaal gesettled is, pak ik het gewoon weer op waar ik gebleven was hoor!
 Plus inhaalslag.
  Plus inhaalslag.   

quote:Op zondag 1 maart 2015 14:13 schreef Paul het volgende:
[..]
TOT JE KAN ZONDER ALCOHOL! IK WEET HET ZEKER!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |