Die zitten misschien in een ander topicquote:Op zondag 1 maart 2015 08:00 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Zijn er nog 30 dagen deelnemers bijgekomen?
Ik vind m'n gewicht heel raar, het blijft heen en weer gaan. Maar goed vandaag in ieder geval nog steeds 1 kilo afgevallen in vergelijking met dag 1.quote:Op zondag 1 maart 2015 08:08 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Oh en 17 ons afgevallen tot nu toe ik denk dat het een 3 kilo gaat worden in totaal wat ik afval in de 40 dagen![]()
Mooi meegenomen
Goeie, ik heb een topic op de frontpage/weblog neergezet om 13 uur waarmee ik oproep wie er mee doen met 30 dagen zonder alcoholquote:Op zondag 1 maart 2015 08:00 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Zo het gaat hard!
Nog maar 28 dagen en 16 uur![]()
Zijn er nog 30 dagen deelnemers bijgekomen?![]()
Indien ja welkom
Ja, stuur een DM naar martijn_ARquote:Op zondag 1 maart 2015 13:42 schreef duud het volgende:
ik wil wel meedoen vanaf 2 maart. Kan ik ook zo'n bandje krijgen?
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:04 schreef Relatieveling het volgende:
Ik ga ook meedoen met de 30 dagen challenge
Gisteren 6 flesjes gezopen en ik merk toch al een buikje, en aangezien ik een beginnende relatie heb, wil ik die toch wel weg zien te krijgen!quote:
Waarom stop je niet helemaalquote:Op zondag 1 maart 2015 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren 6 flesjes gezopen en ik merk toch al een buikje, en aangezien ik een beginnende relatie heb, wil ik die toch wel weg zien te krijgen!(Het buikje dus, niet de relatie!
)
Ooooooh!quote:Op zondag 1 maart 2015 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren 6 flesjes gezopen en ik merk toch al een buikje, en aangezien ik een beginnende relatie heb, wil ik die toch wel weg zien te krijgen!(Het buikje dus, niet de relatie!
)
Precies; als dat eenmaal gesettled is, pak ik het gewoon weer op waar ik gebleven was hoor!quote:Op zondag 1 maart 2015 14:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een beginnende relatie man!
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies; als dat eenmaal gesettled is, pak ik het gewoon weer op waar ik gebleven was hoor!![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:13 schreef Paul het volgende:
[..]
TOT JE KAN ZONDER ALCOHOL! IK WEET HET ZEKER!
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi weer om te wandelenquote:Op zondag 1 maart 2015 17:05 schreef sneakydesert het volgende:
Net eventjes zes kilometertjes gewandeld
Want op 1 maart 'moet' je nog drinken?quote:Op zondag 1 maart 2015 13:42 schreef duud het volgende:
ik wil wel meedoen vanaf 2 maart. Kan ik ook zo'n bandje krijgen?
Als je niet veel minder ckal binnen krijgt of aanzienlijk meer bent gaan sporten zie ik niet in waarom je zo erg af zou gaan vallenquote:Op zondag 1 maart 2015 12:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind m'n gewicht heel raar, het blijft heen en weer gaan. Maar goed vandaag in ieder geval nog steeds 1 kilo afgevallen in vergelijking met dag 1.
Ik heb eigenlijk meer het idee dat ik niet zo erg ga afvallen deze 40 dagen...
Geen idee, ik dacht dat het de hele maand maart wasquote:Op zondag 1 maart 2015 19:36 schreef Paul het volgende:
[..]
De actie start toch ook pas vandaf morgen?
30 dagen begint morgenquote:Op zondag 1 maart 2015 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht dat het de hele maand maart was
Waren we niet op een woensdag begonnen?
Nee dat vind ik ook raar, maar dat mag Martijn_AR komen uitleggenquote:Op zondag 1 maart 2015 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat we tegelijk zouden eindigen, maar da's kennelijk niet het geval
Ach, het komt niet op een paar dagen, ik plak er toch minimaal bijna een week aan vastquote:Op zondag 1 maart 2015 19:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook raar, maar dat mag Martijn_AR komen uitleggen
Iemand zei tegen mij dat ik gewoon door moest gaan tot 1e paasdag. WANT 40-dagentijd is TOT Pasenquote:Op zondag 1 maart 2015 19:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, het komt niet op een paar dagen, ik plak er toch minimaal bijna een week aan vast
De vastentijd wellicht, de 40 dagen zijn dan al omquote:Op zondag 1 maart 2015 19:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Iemand zei tegen mij dat ik gewoon door moest gaan tot 1e paasdag. WANT 40-dagentijd is TOT Pasen
ik begrijp het ook niet meer zo goed. Na carnaval is aswoensdag en dan de 40-dagen tijd tot pasen. Waarom komen we daar niet op uitquote:Op zondag 1 maart 2015 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
De vastentijd wellicht, de 40 dagen zijn dan al om
Maar de 40 dagen eindigt op zondagnacht, dus het eerstvolgende drinkmoment zou sowieso pas met Pasen zijn
Heb het ff uitgezochtquote:Op zondag 1 maart 2015 19:48 schreef Paul het volgende:
[..]
ik begrijp het ook niet meer zo goed. Na carnaval is aswoensdag en dan de 40-dagen tijd tot pasen. Waarom komen we daar niet op uit
Ja, dat zeg ikquote:Op zondag 1 maart 2015 19:53 schreef Paul het volgende:
De vastentijd begint voor katholieken op Aswoensdag, wanneer het askruisje wordt toegediend. De periode eindigt met Pasen. De vastenperiode duurt in totaal 46 dagen; op 40 dagen wordt gevast, alleen op de zes zondagen wordt niet gevast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |