Precies.. ergens (tijdelijk) mee stoppen heeft niet per definitie te maken met een verslavingsfactor.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Verslaafd aan vlees komt ook zó vaak voor in Nederland de klinieken zitten er vol mee!
Bij de meeste mensen wel, anders hoef je zoiets niet met veel bombarie aan te kondigen.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Precies.. ergens (tijdelijk) mee stoppen heeft niet per definitie te maken met een verslavingsfactor.
Helemaal niets.quote:Op maandag 2 maart 2015 07:32 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
5 jaar helemaal niets of slechts zeer zelden een borreltje?
Helemaal niets ga ik niet doen maar wel sterk reduceren.
Ik heb 11 bier in de koelkast liggen nog niet aangeraakt.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:15 schreef ToT het volgende:
Vandaag weer ff boodschappen gedaan. Brand bier was in de aanbieding en allerlei lekkere speciaalbiertjes, maar ik kijk eerst ff hoe lang ik met de 9 flesjes kan doen die ik nog in huis heb!
Hard Core !quote:
Die vegamaand wordt ook altijd met veel bombarie aangekondigd. Mensen doen mee om uiteenlopende redenen. Stellen dat je wel een probleem moet hebben om mee te doen is wel erg kort door de bocht.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen wel, anders hoef je zoiets niet met veel bombarie aan te kondigen.
Op het moment dat je dat wel doet weet je gewoon dat jij veel te veel zuipt op dat moment.
Is die jongen een FOK!er?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:39 schreef Paul het volgende:
Hier is het uiteindelijke item te zien van RTVUtrecht.
Ze hebben er dus een wat extremere alcohlist voor gevonden
http://www.rtvutrecht.nl/(...)n-zonder-alchol.html
Er zit ook nog radio-interview onder het filmpjequote:Op maandag 2 maart 2015 21:44 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zou wel het stereotype bevestigen
Die had ik al gezien jaquote:Op maandag 2 maart 2015 21:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Er zit ook nog radio-interview onder het filmpje
Die 16 uurtjes tel ik niet meequote:
Maar zijn ze nog vol?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:47 schreef Mani89 het volgende:
Sinds oud en nieuw staan nog steeds dezelfde 2 kratten Heineken in de schuur. #trots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |