quote:
5 jaar helemaal niets of slechts zeer zelden een borreltje?quote:Op zondag 1 maart 2015 23:01 schreef Angrybird het volgende:
Ik zou mee kunnen doen maar ik ben al bijna 5 jaar geleden gestopt met zuipen. (30 april 2010)
Voor de mensen die meedoen:
Voor degenen die gisteren begonnen zijn, wordt vrijdag 13 maart de 13de dag. Dubbel zoveel kans (of pech) dat ze weer aan de drank gaanquote:Op maandag 2 maart 2015 07:30 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
We zitten op dag 13![]()
Goed dat het geen vrijdag is!
Moet je vooral dit soort filmpjes gaan kijkenquote:
Reduceren werkt in de praktijk nauwelijks.quote:Op maandag 2 maart 2015 07:32 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
5 jaar helemaal niets of slechts zeer zelden een borreltje?
Helemaal niets ga ik niet doen maar wel sterk reduceren.
Ja leuk tochquote:Op maandag 2 maart 2015 17:13 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Moet je vooral dit soort filmpjes gaan kijken
Ligt aan de persoon sommigen kunnen het andere niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Reduceren werkt in de praktijk nauwelijks.
Als je in dit topic aangeeft een maand niet wilt drinken lijkt me dat je sowieso een probleemdrinker bent in welke zin of om welke reden dan ook.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:22 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon sommigen kunnen het andere niet.
Zou hetquote:Op maandag 2 maart 2015 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je in dit topic aangeeft een maand niet wilt drinken lijkt me dat je sowieso een probleemdrinker bent in welke zin of om welke reden dan ook.
Dan is dat het "minderen" toch ook kansloos, net als een junk die minder sos gaat pakken alsof dat ooit gaat werken langer dan een week.quote:
Ik zou mezelf niet een probleemdrinker noemenquote:Op maandag 2 maart 2015 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je in dit topic aangeeft een maand niet wilt drinken lijkt me dat je sowieso een probleemdrinker bent in welke zin of om welke reden dan ook.
Hoezo? Als je een maand geen vlees eet, zoals in die vegamaand, heb je dan ook een probleem met vlees?quote:Op maandag 2 maart 2015 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Verslaafd aan vlees komt ook zó vaak voor in Nederland de klinieken zitten er vol mee!quote:Op maandag 2 maart 2015 17:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoezo? Als je een maand geen vlees eet, zoals in die vegamaand, heb je dan ook een probleem met vlees?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |