Thailand was inderdaad toch mijn eerste keuze, maar Thailand zal niet gauw weggaan en niet nog veel veranderen. De balkan zal er misschien over 10 jaar wel 10x meer toeristisch eruit zien, dus kan ik beter nu gaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een achterlijke discussie hier.
Zou zelf voor Thailand zijn gegaan als eerste keer. Of iets in die richting. Helemaal als je alleen gaat. Veel medereizigers, goedkoop en hartstikke veilig!
In de balkan zul je wat minder backpackers tegenkomen en meer hostels hoppen. Ook tof hoor! Het is maar net wat je zoekt.
Over 10 jaar heb je een baan en kinderen en heb je helemaal geen tijd meer om naar Thailand te gaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:15 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Thailand was inderdaad toch mijn eerste keuze, maar Thailand zal niet gauw weggaan en niet nog veel veranderen. De balkan zal er misschien over 10 jaar wel 10x meer toeristisch eruit zien, dus kan ik beter nu gaan.
Hoop over 10 jaar geen kinderen te hebben haha. Uberhaupt niet(weet ik al best lang), dus hou zat geld over voor reizenquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Over 10 jaar heb je een baan en kinderen en heb je helemaal geen tijd meer om naar Thailand te gaan.Doe gewoon nu wat je nu leuk vindt.
Niet dat er wat mis is met de Balkan hoor, trouwens. Mij eerste backpackreis was de route van de Oriënt Express naar Istanboel en weer terug, was best avontuurlijk en erg leuk.
Niet per se het goedkoopste hoor. India, Nepal en Sri Lanka ben je rond de vijftien euro per dag kwijt. Een land als Ethiopië kost amper meer, als het al niet goedkoper is. Leuke reis voor de volgende keer kan ook Sri Lanka zijn. Gemakkelijk bereisbaar, overzichtelijk en biedt veel verschillende interessante plekken en mogelijkheden. Daarnaast erg goedkoop!quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:52 schreef Individual het volgende:
Ergens in India/ZO Azie is wel het goedkoopst. In de hostels ontmoet je wel andere backpackers en als je een beetje voor jezelf op kan komen komt het wel goed.
Sri Lanka zou ik als backpacker die alleen reist niet aanraden. Dat is met z'n tweeën een stuk leuker.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:22 schreef mattie010 het volgende:
[..]
Niet per se het goedkoopste hoor. India, Nepal en Sri Lanka ben je rond de vijftien euro per dag kwijt. Een land als Ethiopië kost amper meer, als het al niet goedkoper is. Leuke reis voor de volgende keer kan ook Sri Lanka zijn. Gemakkelijk bereisbaar, overzichtelijk en biedt veel verschillende interessante plekken en mogelijkheden. Daarnaast erg goedkoop!
In ieder geval: veel plezier in de Balkan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |