Nou, vertel eens, welke buitenlanden ben jij geweest?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:56 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ik heb TS dan ook afgeraden om naar Thailand te gaan, en gezien de situatie in veel van bovengenoemde landen vind ik niet dat ik hem onnodig bang maak. En de meeste mensen (waaronder ik) zijn wel eens naar het buitenland geweest, maar backpacken is toch een stuk anders.
En verder kennen wij TS niet, dus hoe kunnen we weten dat het wel goed gaat komen?
Noorwegen, Griekenland, Duitsland, Belgie, Frankrijk, Oostenrijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:29 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nou, vertel eens, welke buitenlanden ben jij geweest?
Ik gok alvast: dat is niet verder geweest dan 2 weken in een stacaravan op een Zuid-Franse megacamping. Uiteraard met pappie en mammie. Is dat ongeveer in de richting?
Dat dacht ik al, we hebben hier te maken met een échte wereldreizigerquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:32 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Noorwegen, Griekenland, Duitsland, Belgie, Frankrijk, Oostenrijk.
Knul, jij loopt hier de grootst mogelijke onzin te verkopen over landen waar jij nog nooit geweest bent. Doe maar niet dus.quote:En die beledigende onzin onder je vraag siert je niet.
Ik heb nergens gezegd dat ik wereldreizen heb gemaaktquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, we hebben hier te maken met een échte wereldreiziger
[..]
Knul, jij loopt hier de grootst mogelijke onzin te verkopen over landen waar jij nog nooit geweest bent. Doe maar niet dus.
Dus dat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
[..]
Knul, jij loopt hier de grootst mogelijke onzin te verkopen over landen waar jij nog nooit geweest bent. Doe maar niet dus.
Precies, ik vond het eigenlijk nog lang duren tot er iemand tegen hem in ging... TS vraagt om advies van mensen die ervaring hebben hiermee en hij geeft een "advies" wat gebaseerd is op "horen zeggen". Uit ervaring kan ik zeggen dat vooral eigen ervaringen ertoe doen. Het beeld in je hoofd kan wel eens helemaal niet stroken met de realiteit.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
[..]
En tóch loop je hier te verkondigen dat bepaalde landen niet geschikt zijn voor de eerste keer backpacken, of zelfs gevaarlijk zijn. Meneer de expertquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:39 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik wereldreizen heb gemaakt![]()
Het is wél onzin, jij moet lekker je domme opmerkingen voor je houden. Kom maar eens terug als je wat meer gereisd hebt, en dan heb ik het niet over de camping in de Ardennen of een zuipvakantie in Cherso.quote:Het is geen onzin, en hou die denigrerende opmerkingen voor je.
In vergelijking met West-Europese landen is Thailand/India gevaarlijk, dat is gewoon een feit.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:53 schreef DonJames het volgende:
En tóch loop je hier te verkondigen dat bepaalde landen niet geschikt zijn voor de eerste keer backpacken, of zelfs gevaarlijk zijn. Meneer de expert
Dat is zo'n beetje het kernprobleem ook van het internet. Iedere onbenul mag zijn mening zonder meer verkondigen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
En tóch loop je hier te verkondigen dat bepaalde landen niet geschikt zijn voor de eerste keer backpacken, of zelfs gevaarlijk zijn. Meneer de expert
[..]
Het is wél onzin, jij moet lekker je domme opmerkingen voor je houden. Kom maar eens terug als je wat meer gereisd hebt, en dan heb ik het niet over de camping in de Ardennen of een zuipvakantie in Cherso.
India is niet echt hetzelfde als Thailand. Wat je geweten zou hebben als je ooit zelf op reis was geweest naar zo'n eng land.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:06 schreef Varg89 het volgende:
[..]
In vergelijking met West-Europese landen is Thailand/India gevaarlijk, dat is gewoon een feit.
Jochie, je maakt jezelf nogal belachelijk. If you find yourself in a hole, stop digging..quote:En rot op met je campings en zuipvakanties man.
quote:
Ik vraag mij echt af wat je hier doet? Je voegt echt niets toe behalve onzin.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:20 schreef Varg89 het volgende:
[..]![]()
Jij moet eens wat fatsoen gaan leren met je beledigingen en je verkapte oneliners.
Knulletje, jij probeert mee te lullen over onderwerpen waar je geen verstand van hebt omdat je hoopt dat iedereen jou dan onwijs tof gaat vinden. Nu val je door de mand en ben je boos op mij? Denk je dat ik daar mee zit?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:20 schreef Varg89 het volgende:
[..]![]()
Jij moet eens wat fatsoen gaan leren met je beledigingen en je verkapte oneliners.
Ik gaf gewoon mijn advies aan TS.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:26 schreef DonJames het volgende:
omdat je hoopt dat iedereen jou dan onwijs tof gaat vinden. Nu val je door de mand en ben je boos op mij? Denk je dat ik daar mee zit?
Advies wat niet op praktijkervaring is gebaseerd (waar TS om vroeg), maar op, nou ja, eh, jouw dikke duim? Nee, daar zit men écht op te wachten!quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:35 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon mijn advies aan TS.
Zeggen dat TS niet moet luisteren naar een internetheld die nooit veel verder dan z'n zolderkamertje is gekomen is anders hartstikke zinnig. In tegenstelling tot jouw posts, daar heeft werkelijk niemand wat aan.quote:Je noemt mij knulletje maar je komt zelf met dit soort kinderachtige beweringen. En dan het lef hebben om te zeggen dat ik me belachelijk maak, terwijl jij in dit topic bezig bent om mij te beledigen ipv zelf iets zinnigs aan dit topic of voor TS toe te voegen.
Je kent me helemaal niet vriend, ga iemand anders irriteren met die baggeropmerkingen van je.quote:
Wanneer iemand poep praat zeg ik daar wat van, daar hoef ik je echt niet voor te kennen. Ook volstrekt geen behoefte aan trouwens. Verder, ik ben je vriend niet, dat jij geïrriteerd raakt wanneer je door de mand valt kan ik helaas niets aan doen en baggeropmerkingen van mij staan er ook al niet. Nou ben ik wel klaar met jouw kinderachtige pogingen om je uit je fouten te lullen, dus doei hèquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:59 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Je kent me helemaal niet vriend, ga iemand anders irriteren met die baggeropmerkingen van je.
Balkan, ook leuk. Welk(e) land(en)?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:07 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Ik heb wel een leuk topic gestart. Maar goed heb nu gekozen voor de Balkan nu ik het geld er voor heb. Volgend jaar heb ik mss wat minder en dan is 1000 euro voor een maandje azië wel te doen
.
En ik ben klaar met jouw debiele opmerkingen, ga weg met je "door de mand vallen" en "zolderkamertje", je kent me helemaal niet man. Nogmaals ga ergens wat fatsoen leren voordat je die grote bek van je gaat opentrekken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wanneer iemand poep praat zeg ik daar wat van, daar hoef ik je echt niet voor te kennen. Ook volstrekt geen behoefte aan trouwens. Verder, ik ben je vriend niet, dat jij geïrriteerd raakt wanneer je door de mand valt kan ik helaas niets aan doen en baggeropmerkingen van mij staan er ook al niet. Nou ben ik wel klaar met jouw kinderachtige pogingen om je uit je fouten te lullen, dus doei hè![]()
![]()
Slovenië (meer centraal-europa, maar toch ^^) Kroatië, Montenegro, Albanië, Bosnië, Macedonië en Serviëquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
Balkan, ook leuk. Welk(e) land(en)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |