Gelukkig maak jij geen typefoutenquote:Op maandag 23 februari 2015 19:46 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik scrollde na boven dach bijna ik die typfout gemaakt had :/
Ik denk dat jij bijna al mijn schoenen lelijk gaat vinden.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die schoenen wel als werkschoenen mag gebruiken, vooral een dikke zool was belangrijk.
Pics, kan ik een mental image maken.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik denk dat jij bijna al mijn schoenen lelijk gaat vinden.
Hou eens op over die pics.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pics, kan ik een mental image maken.
Heb je ook zulke?quote:Op maandag 23 februari 2015 19:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik denk dat jij bijna al mijn schoenen lelijk gaat vinden.
Is zonde, ik heb naaldhakken die ik ook nooit draag.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee ik koop geen te hoge hakken waar ik niet op kan lopen.
Gewoon grisport werklaarzen kopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat hoefde niet per se, maar zit er wel inderdaad.
Voor paardrijden, ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je ook zulke?
[ afbeelding ]
Die gaan wel.
whehequote:
Doe normaalquote:Op maandag 23 februari 2015 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
WCH is in mijn achting gezaktEen mof zijn... En een rotterdammer
![]()
Heb jou nog nooit wat gestuurd.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die gore shit sturen en iets " proper "
Echt moeilijk was het niet. Dat ding stond zelf al stijf van het zaad.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je je stalker al ontmoet, want lief is het wel
Ik heb geen SS outfit :squote:
Ja, true.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan zeggen wat je wil, stijl hadden ze.
Hij doet boetedoening daar voor 65 jaar geleden.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
WCH is in mijn achting gezaktEen mof zijn... En een rotterdammer
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |