Jup. Zag laatst ook een heel verhaal waarin die VICE docu helemaal tot de grond toe kapot gemaakt werd. Ben toen maar wat verder gaan zoeken en kwam hier op uit.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja klopt.
Oeh das wel interessant, tenminste iets anders dan de standaard docu's over de shit die toeristen te zien krijgen.
Soldaten in de woestijn lopen vaak op sandalen inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Lol, met dat weer daar kan je die schoenen niet dragen
Sleehakken vind ik niet zo mooi altijd bij de meeste figuurtjes.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 19:37 schreef hoink581 het volgende:
Van die gele boots zijn voor negers.
Doet ze aan bananen denken
Welke?quote:Op maandag 23 februari 2015 19:37 schreef hoink581 het volgende:
En dan zo rondlopen zeker.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:35 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Sleehakken vind ik niet zo mooi altijd bij de meeste figuurtjes.
Maar jij was ook little toch
Hakken for life wel <3
hehe watquote:Op maandag 23 februari 2015 19:37 schreef hoink581 het volgende:
jezusquote:Op maandag 23 februari 2015 19:37 schreef hoink581 het volgende:
Ik hou van sleehakken, heb echt veel.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:35 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Sleehakken vind ik niet zo mooi altijd bij de meeste figuurtjes.
Maar jij was ook little toch
Hakken for life wel <3
ik kan ook sprinten op m'n heels<3 alleen m'n conditie is kutquote:Op maandag 23 februari 2015 19:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan zo rondlopen zeker.
[ afbeelding ]
ik ga stukquote:Op maandag 23 februari 2015 19:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan zo rondlopen zeker.
[ afbeelding ]
... Klompen zijn ook voor negers en boeren zijn niets meercdan conservatieve wiggers?quote:Op maandag 23 februari 2015 19:38 schreef Catkiller het volgende:
Zo zijn klompen ook uitgevonden hoink.
Omdat het herkenbaar is?quote:Op maandag 23 februari 2015 19:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ga stuk______________________________________
Jaaa maar blokhakken dan? Die zijn wat dikker. Ik heb ook sleehakken maar voel me daar nie zo elegant op vaak :$quote:Op maandag 23 februari 2015 19:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik hou van sleehakken, heb echt veel.
Deze ook: [ afbeelding ]
en veel sleehak sandalen, lopen toch wat makkelijker dan naaldhakken he
Ik vrees voor jou, iedere dag wandel je verder het badtripbob pad af.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
... Klompen zijn ook voor negers en boeren zijn niets meercdan conservatieve wiggers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |