Heeft Willoow en seksrelatie met m'n moeder of wat is de grap?quote:Op maandag 23 februari 2015 19:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja wat wil je, je moeder heeft net een heup-transplantatie gehad.
Zit er poedersuiker en een stuk oliebol op of zo?quote:Op maandag 23 februari 2015 19:51 schreef ntm het volgende:
Wie kent united wardrobe? Kunnen mensen 2ehands kleding weer verkopen, net als marktplaats.
Maar ik zie serieus zulke Uggs nog voorbij komen waar mensen 80 euro voor vragen, ga weg hoor[ afbeelding ]
Dat staat los van het feit dat ik geen SS outfit heb.quote:
Ik zag vandaag in een trein een man met uggs... Ik zal niet kunnen slapen vannachtquote:Op maandag 23 februari 2015 19:51 schreef ntm het volgende:
Wie kent united wardrobe? Kunnen mensen 2ehands kleding weer verkopen, net als marktplaats.
Maar ik zie serieus zulke Uggs nog voorbij komen waar mensen 80 euro voor vragen, ga weg hoor[ afbeelding ]
Jij bent de grap.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heeft Willoow en seksrelatie met m'n moeder of wat is de grap?
Zijn deze van een vriendin vab een voetfetisjist?quote:Op maandag 23 februari 2015 19:51 schreef ntm het volgende:
Walgelijk, ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:51 schreef ntm het volgende:
Keer gaan larpen in full SS outfit.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat staat los van het feit dat ik geen SS outfit heb.
Wat is larpen?quote:Op maandag 23 februari 2015 19:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Keer gaan larpen in full SS outfit.
Geen idee, was voorbeeldje. Maar echt zulke afzichtelijk afgetrapte uggs nog durven te verkopen damnquote:Op maandag 23 februari 2015 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit er poedersuiker en een stuk oliebol op of zo?
Daar willen Roemeense kinderen nog niet eens in rondlopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:51 schreef ntm het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2015 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
WCH is in mijn achting gezaktEen mof zijn... En een rotterdammer
![]()
Die filmquote:Op maandag 23 februari 2015 19:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon "Shewolf of Bergen Velsen" spelen toch?
Nachtmerrie inderdaad. Ik heb klef stelletje in mijn studiejaar zitten, ze dragen dezelfde Uggs. Allebei van die halfhoge, ziet er niet uit als ze naast elkaar lopenquote:Op maandag 23 februari 2015 19:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zag vandaag in een trein een man met uggs... Ik zal niet kunnen slapen vannacht
Mijn broer heeft uggs.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zag vandaag in een trein een man met uggs... Ik zal niet kunnen slapen vannacht
Sowieso uggs :/quote:Op maandag 23 februari 2015 19:51 schreef ntm het volgende:
hahaha hermann draagt uggsquote:
Niet te vaak hakken dragen, je moet wel afwisselen met platte schoenen af en toe hequote:Op maandag 23 februari 2015 19:55 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Sowieso uggs :/
Je lichaams went zo aan die comfy sloef sloef dat je rare houding krijg.. Je moet je lichaam martelen met hakken.
Alleen wel Mongolen voeten krijg je daarvan kromme tenen enz
Smeer 'm een ban.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Trouwens, over die TT had ludo niet verboden naamtopics te maken?
Jij hebt sowieso scheve poten, wandeltietquote:Op maandag 23 februari 2015 19:55 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Sowieso uggs :/
Je lichaams went zo aan die comfy sloef sloef dat je rare houding krijg.. Je moet je lichaam martelen met hakken.
Alleen wel Mongolen voeten krijg je daarvan kromme tenen enz
quote:Op maandag 23 februari 2015 19:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Nachtmerrie inderdaad. Ik heb klef stelletje in mijn studiejaar zitten, ze dragen dezelfde Uggs. Allebei van die halfhoge, ziet er niet uit als ze naast elkaar lopen
Ik hoorde dat in jouw stem.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Is hij van de verkeerde kaaaant?
sorry
Gewoon niet de collegezaal inlaten tot ze normaal doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
Ik zou als ik een docent was er wat over zeggen, maar goed..
Heb jij met eend?quote:Op maandag 23 februari 2015 19:54 schreef Aberella het volgende:
[..]
Daar willen Roemeense kinderen nog niet eens in rondlopen.
Tsja verbieden doe je nietquote:Op maandag 23 februari 2015 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
Ik zou als ik een docent was er wat over zeggen, maar goed..
Wandeltiet.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso scheve poten, wandeltiet
Nee, hij niet.quote:
Jawel.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig komt hij niet buiten...
Nope.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Is hij van de verkeerde kaaaant?
sorry
Jij hebt nogal te pratenquote:Op maandag 23 februari 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]Aberella is een vent van 45
Dus?quote:Op maandag 23 februari 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]Aberella is een vent van 45
Denk al, want heb een keer foto gezien van eend geloof ik en hij ziet er jong uit. Leek 16 ofzoquote:
Tja.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:00 schreef deadprez het volgende:
gvd valt een brandend stukje shag op de grond, buk voorover om het uit te duwen, flikker bijna van m'n stoel af en vervolgens stoot ik m'n voet tyfushard tegen de poot van het bureau terwijl ik mezelf opvang.
Lekkere faal weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |