Alles in 1 keer. Ik geloof dat ze vrijdag uitkomen?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:45 schreef Evertjan het volgende:
Hoe gaan jullie house of cards kijken? Alles in 1 keer of netjes iedere week 1 afleverin?
Wij moeten nog even kijken. Zijn nog midden in Breaking Bad (ja weet het, hopeloos laat pas aan begonnen) en tis niet zo fijn twee series door elkaar te volgen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Alles in 1 keer. Ik geloof dat ze vrijdag uitkomen?
Heb zaterdagochtend een vergadering van 08:45 tot 10:00 dus de rest van de dag HoC kijken op mijn nieuwe TV aangezien ik die dag verder niks te doen heb.
Ik volg er wel meer dan twee door elkaar hoor. Geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:30 schreef franklop het volgende:
tis niet zo fijn twee series door elkaar te volgen.
Ik zit momenteel in seizoen 3 van Spartacus maar vind het een stuk minder boeiend dan voorgaande seizoenen. Vanaf S03 is het ook een andere acteur..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef kawa4 het volgende:
ik zit op het moment nog in Spartacus, en ben weer stillekes aan begonnen met het opnieuw kijken van house of cards.
dus ik denk niet dat ik vrijdag al seizoen 3 kan gaan kijken, ik hoop ergens op volgende week ofzo.
de eerdere acteur is overleden aan non-hodgkinlymfoomquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in seizoen 3 van Spartacus maar vind het een stuk minder boeiend dan voorgaande seizoenen. Vanaf S03 is het ook een andere acteur..
Vind seizoen 2 eigenlijk in alle facetten een vooruitgang ten opzichte van het eerste seizoen. Acteerwerk is erop vooruit gegaan, stoor me er nauwelijks meer aan eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:20 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Qua acteerwerk ook? Kwam door die eerste afleveringen totaal niet heen. Zo'n teensoap alleen dan in een andere omgeving.
Nope! Is dat trouwens een aanrader?quote:
Zo echt wel! Fantastische actie serie!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope! Is dat trouwens een aanrader?
Maar niet op een Netflix, zo te zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zo echt wel! Fantastische actie serie!![]()
Als je van een pief paf poef stripverhaal houdt wel jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope! Is dat trouwens een aanrader?
Hahaha. Nee! Ik dacht dat het een beetje Carnivale-achting was.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Bluezz het volgende:
Als je van een pief paf poef stripverhaal houdt wel ja
Oh nee, zeker niet. Compleet over the top actie-verhaal. Maar absoluut geweldig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hahaha. Nee! Ik dacht dat het een beetje Carnivale-achting was.
je vergeet: " i came to talk" en vervolgens een sexscenequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oh nee, zeker niet. Compleet over the top actie-verhaal. Maar absoluut geweldig.
Als ik aan Banshee denk, dan is het het eerste wat me te binnen schiet de vechtscene met die albino in de gevangenis. Damn! Verder niets over te zeggen want dan blijft het ook leuk voor mensen die nog niet hebben gekekenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
je vergeet: " i came to talk" en vervolgens een sexscene
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Danger 5 die hier werd genoemd... Wat een serie![]()
Ook leuk dat het Duits gewoon het echte Duits is en geen South Park'ig ge-blabla.
Klopt. Seizoen 3 is daar nu bezig. Finale in maart.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik vergis me met Banshee! Dat komt van HBO
Een echt Banshee gifje kan niet zonder een dosis naakte vrouwen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor wat betreft Banshee, als deze gif je niet bevalt hoef je 't denk ik ook niet te gaan kijken:
[ afbeelding ]
Vind het een soort ode aan jaren 80 actiefilms en series..
Ja zoiets, ik kijk het met 1 oog als het opstaat, zelden ongeloofwaardiger series gezienquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor wat betreft Banshee, als deze gif je niet bevalt hoef je 't denk ik ook niet te gaan kijken:
[ afbeelding ]
Vind het een soort ode aan jaren 80 actiefilms en series..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |