quote:Op maandag 23 februari 2015 18:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zal ik je boos maken?
Kan je koken van woede.
Nee, ik ga altijd zoals ik ben, wollen trui, spijkerbroek... maar mijn vrouwquote:Op maandag 23 februari 2015 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
In je Gothic trenchcoat zeker, met bijpassende lelijke zonnebril.
Gothicmeisjes zijn vaak leuk idd. Als het niet van dat cyber volk is tenminste.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, ik ga altijd zoals ik ben, wollen trui, spijkerbroek... maar mijn vrouwsuper goth... corset en alles
en ik vind het mooi
Die moet wel echt ziekelijk kinky zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:maar mijn vrouw
super goth... corset en alles
en ik vind het mooi
Is die van jou ook gothic?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:46 schreef deadprez het volgende:
Gothicmeisjes zijn vaak leuk idd. Als het niet van dat cyber volk is tenminste.
zwart lang haar, 155 lang... slank en een extreem hartvormig gezicht met Betty boop ogenquote:Op maandag 23 februari 2015 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gothicmeisjes zijn vaak leuk idd. Als het niet van dat cyber volk is tenminste.
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die moet wel echt ziekelijk kinky zijn.
Zwanger in een korset ziet er een beetje skippybalachtig uit?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, ik ga altijd zoals ik ben, wollen trui, spijkerbroek... maar mijn vrouwsuper goth... corset en alles
en ik vind het mooi
Vroeger wel, zo'n typisch Evanescence luisterend meisje.quote:
ja dat was toen geen optie neequote:Op maandag 23 februari 2015 18:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Zwanger in een korset ziet er een beetje skippybalachtig uit?
dat mental imagequote:Op maandag 23 februari 2015 18:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Zwanger in een korset ziet er een beetje skippybalachtig uit?
Eentje die in d'r blote reet over festivalterreinen springt?quote:
Binnestebuiten kan je nog een dag dragen.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:48 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb ook geen onderbroeken meer, eerst maar was er in gooien en dan koken. Mislukte huisvader die ik ben.
filmpje helemaal bekeken?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Eentje die in d'r blote reet over festivalterreinen springt?
en dan nog eens platte kont ookquote:Op maandag 23 februari 2015 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Eentje die in d'r blote reet over festivalterreinen springt?
Tijd?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik zie ook tieten met vrouwentepels, dat mag niet op youtube.
denk het wel, daarom moet je inloggen om het te bekijkenquote:Op maandag 23 februari 2015 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik zie ook tieten met vrouwentepels, dat mag niet op youtube.
Ik heb echt een hele brede smaak, van abba tot zz top... ik heb echt alles hier in huis.. maar dat soort muziekquote:
Dit niet kunnen waarderen.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb echt een hele brede smaak, van abba tot zz top... ik heb echt alles hier in huis.. maar dat soort muziekmijn god
heerlijkquote:Op maandag 23 februari 2015 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb echt een hele brede smaak, van abba tot zz top... ik heb echt alles hier in huis.. maar dat soort muziekmijn god
Ok, tot zo.quote:
Moet je ook eerst drugs voor gebruiken.quote:
mooi man ... gas met die zooiquote:Op maandag 23 februari 2015 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ohquote:Op maandag 23 februari 2015 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
met een pilletje is alles mooi...
Nee hoor, nooit gedaan en ging prima.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moet je ook eerst drugs voor gebruiken.
En nu zo'n burgerding?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vroeger wel, zo'n typisch Evanescence luisterend meisje.
LSD en Pink Floydquote:Op maandag 23 februari 2015 18:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moet je ook eerst drugs voor gebruiken.
Nee hoor, nog steeds wel een beetje alternatief.quote:
Ik niet hoor, ik doe geen drugs.quote:
Burgertrutje is het woord wat je zocht, of niet uit wil spreken.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik luister nu dus filmpje van Remi op koptelefoon, ik ga het uitluisteren... maar mijn god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |