SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everyday is legday!
Elkaar helpen!
Zie hier, Kaasplankje squat ook al 100kg
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
Leuk om te zien, herkende het rondje gelijk..quote:Op maandag 23 februari 2015 19:01 schreef Oksel het volgende:
Zelf zaterdag stevige beentraining gedaan, zondag ritje van 85km met 1 ander. Zit je dus wel altijd met je neus in de windTerwijl ik rustig wilde trainen ivm. wéér last van schouder gvd. Of nog steeds, 1 van beiden. Maargoed, iig daarom besloten niet naar trainingswedstrijd Exel te gaan.
Aantal van de club wel, en net als vorig week 1ste plaats, en in dit geval ook 2e plaats.
De winnaar had cam bij zich:
Goed. Stuk strakker. Al kan ik met die 3.8 km natuurlijk niet heel veel verschil verder ontdekken. Optrekken leek sneller te gaan maar dat kan ook door de wind komen.quote:
Kan altijd een nieuwe opquote:Op maandag 23 februari 2015 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zadel is wel wennen. Mijn specialized heeft een hogere achterkant. En deze is helemaal plat.
Gewoon een katoenen zakdoek om je nek knopen, dat helpt goed.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:19 schreef Levitas het volgende:
Note to self: Doe iets met een hoge col aan als het wat frisser en donker is. Begon op den duur wat last van m`n nek en schouders te krijgen door de kou, werd een beetje stijf.
hoe vast heb je de bracketpot aangedraaid ?, heeft een behoorlijk aandraai momentquote:Op dinsdag 24 februari 2015 02:55 schreef Andyy het volgende:
Heb alles schoongemaakt en opnieuw ingevet om het gekraak uit mijn trapas tegen te gaan. De cranks waren ook schoongemaakt, maar op mijn trainer kraakt die nog steeds als ik met m'n gewicht op 1 pedaal ga staan![]()
Moeten dan toch de lagers eruit/vervangen worden?
Op de weg ook? Zeker weten dat het uit je trapas komt?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 02:55 schreef Andyy het volgende:
Heb alles schoongemaakt en opnieuw ingevet om het gekraak uit mijn trapas tegen te gaan. De cranks waren ook schoongemaakt, maar op mijn trainer kraakt die nog steeds als ik met m'n gewicht op 1 pedaal ga staan![]()
Moeten dan toch de lagers eruit/vervangen worden?
Best vast. Hiervoor deed die het ook al.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:45 schreef dop het volgende:
[..]
hoe vast heb je de bracketpot aangedraaid ?, heeft een behoorlijk aandraai moment
Denk het wel, hoor het alleen als ik aanzet en gebeurd ook als ik uit de zadel trap.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op de weg ook? Zeker weten dat het uit je trapas komt?
Is het niet je zadelpen dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:26 schreef Andyy het volgende:
[..]
Denk het wel, hoor het alleen als ik aanzet en gebeurd ook als ik uit de zadel trap.
Hoe vaak ik hier niet moet googlen om te kijken wat iets is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:30 schreef muzas het volgende:
Kan van alles zijn. 9/10 keer bij mij zijn 't mn quick releases. Als die niet goed vast zitten kunnen ze ook behoorlijk kraken.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe vaak ik hier niet moet googlen om te kijken wat iets is.![]()
Quick releases, check
Snelspanners. Was mss beter geweest.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe vaak ik hier niet moet googlen om te kijken wat iets is.![]()
Quick releases, check
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |