quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dus uitgaan heeft alleen maar als doel om je voort te planten? Als het je hier niet lukt dan maar Oost-Europa?
Maar als vrouwen gewoon lol willen hebben moeten ze blijkbaar maar naar de pottenbar, maar als mannen gewoon lol willen hebben, dus niet neuken/voortplanten, dan moeten ze naar oost-Europa?
Vrouwenlogica is zelfs nog logischer dan corehype logica
Wacht even, jij spreekt negatief over anderen en het is de waarheid. Nu zegt een ander wat over jou en het is 'treurnis/droevigheid ten toppe'?quote:Op woensdag 25 februari 2015 04:43 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Wow.
Treurnis/droevigheid ten toppe dit.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:47 schreef corehype het volgende:
[..]
Mannen moeten gewoon naar Oost Europa
Topic kan dicht nu.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef Pharkus het volgende:
Ze willen gewoon goed van bil gaan. Je moet gewoon meer op je game oefenen en geen grindtegelhoofd hebben.
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef Pharkus het volgende:
Ze willen gewoon goed van bil gaan. Je moet gewoon meer op je game oefenen en geen grindtegelhoofd hebben.
Nee, het is veel te leuk om mensen zoals jij te zien spartelen, nog leuker om dan zo'n meisje die je niet kan krijgen wel mee naar huis te nemen. Ok ok, wil ik dat echt graag die avond dan is de pottenbar misschien een beter idee, maar jou te zien falen maakt mijn kans op pech hebben het ruim waard.quote:Op woensdag 25 februari 2015 07:51 schreef corehype het volgende:
[..]
Als jij uitgaat voor de lol en niet voor de mannen waarom ga je niet naar een pottenbar?
Rare vergelijkingen,
Vrouwenlogica
Ik heb in Nederland echt nog nooit iemand een chick uit de bar/club naar huis zien meenemen, ook nooit gehoord van iemand die dat hier heeft gedaanquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, het is veel te leuk om mensen zoals jij te zien spartelen, nog leuker om dan zo'n meisje die je niet kan krijgen wel mee naar huis te nemen. Ok ok, wil ik dat echt graag die avond dan is de pottenbar misschien een beter idee, maar jou te zien falen maakt mijn kans op pech hebben het ruim waard.
Dan ga je met de verkeerde mensen om.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:59 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik heb in Nederland echt nog nooit iemand een chick uit de bar/club naar huis zien meenemen, ook nooit gehoord van iemand die dat hier heeft gedaan
Het enige wat ik weet is dat Nederlandse chicks zich volledig laten uitwonen in het buitenland terwijl ze thuis zo preuts als wat zijn in hun SGP-dorp.
Je trolling begint nu te ver door te slaan, het was al niet geloofwaardig meer, maar nu beginnen het hallucinaties te worden qua totale fucking bull.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:59 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik heb in Nederland echt nog nooit iemand een chick uit de bar/club naar huis zien meenemen, ook nooit gehoord van iemand die dat hier heeft gedaan
Ga je ooit wel eens uit?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je trolling begint nu te ver door te slaan, het was al niet geloofwaardig meer, maar nu beginnen het hallucinaties te worden qua totale fucking bull.
Eeehmmm, zo'n 2 keer per week maarquote:
O ja je neemt natuurlijk elke keer lesbo-koppels mee met je 30cm en Ferrari o ja we zitten op Fok!quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmmm, zo'n 2 keer per week maar.
Nee, maar je bewering dat er nog nooit iemand een chick mee heeft genomen uit een club oid is natuurlijk echt zo achterlijk dat je hele topic wel verneukt is ermee, al je geloofwaardigheid, voor zover nog aanwezig, is nu echt weg...quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:04 schreef corehype het volgende:
[..]
O ja je neemt natuurlijk elke keer lesbo-koppels mee met je 30cm en Ferrari o ja we zitten op Fok!
Correctiequote:Op woensdag 25 februari 2015 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar je bewering dat er ik nog nooit iemand heb gezien of gekend een chick mee heeft genomen uit een club in Nederland oid is natuurlijk echt zo achterlijk dat je hele topic wel verneukt is ermee, al je geloofwaardigheid, voor zover nog aanwezig, is nu echt weg...
Oost Europaquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:07 schreef Wouterw17 het volgende:
Als je Nederlandse dames met Oost-Europese hoertjes gaat vergelijken is het in Nederland een stuk lastiger om te scoren ja.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wacht even, jij spreekt negatief over anderen en het is de waarheid. Nu zegt een ander wat over jou en het is 'treurnis/droevigheid ten toppe'?
Jij leeft wel heel erg in jouw eigen fantasiewereldje he?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:12 schreef corehype het volgende:
[..]
Oost Europa
Waar vrouwen nog echt vrouw zijn.
Eerlijkheid
Mooi
Nederland
Ze3ma maagd maar wel geneukt in elk land waar ze is geweest
Ze3ma papa en mama stemmen SGP![]()
ze3ma ideale schoondochter![]()
![]()
Kort pittig kapsel!!!
Mij is dat toch meer dan eens gelukt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:59 schreef corehype het volgende:
[..]
Correctie.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
TS kan niet scoren dus Nederlandse vrouwen zijn hebben een kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |