abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2016 @ 15:03:41 #101
242879 Onnoman
The On And Only
pi_160933280
Rellennnnnnnnnnnnnnnnn

De V&D in Rijswijk is vrijdagmiddag gesloten na een vechtpartij in de winkel en gaat pas open als er genoeg beveiliging is.
Dat bevestigt een curator van de V&D aan Omroep West.

De politie heeft winkelende mensen die aan het vechten waren uit elkaar moeten halen. Daarop is besloten om de V&D te sluiten.

De winkel gaat pas open als er genoeg beveiliging is. Dat kan zaterdag zijn en anders dinsdag, aldus Omroep West.

In de winkel zijn nog klanten die eruit moeten. Nieuwe klanten mogen niet meer naar binnen.

De winkelketen is begin dit jaar failliet verklaard. Sinds deze week zijn een aantal filialen geopend om de voorraden zoveel mogelijk te verkopen. De afgelopen dagen zijn daar veel mensen op af gekomen.
Bron: http://www.nu.nl/algemeen(...)ten-vechtpartij.html

HAHA
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_160934835
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 15:03 schreef Onnoman het volgende:
Rellennnnnnnnnnnnnnnnn

De V&D in Rijswijk is vrijdagmiddag gesloten na een vechtpartij in de winkel en gaat pas open als er genoeg beveiliging is.
Dat bevestigt een curator van de V&D aan Omroep West.

De politie heeft winkelende mensen die aan het vechten waren uit elkaar moeten halen. Daarop is besloten om de V&D te sluiten.

De winkel gaat pas open als er genoeg beveiliging is. Dat kan zaterdag zijn en anders dinsdag, aldus Omroep West.

In de winkel zijn nog klanten die eruit moeten. Nieuwe klanten mogen niet meer naar binnen.

De winkelketen is begin dit jaar failliet verklaard. Sinds deze week zijn een aantal filialen geopend om de voorraden zoveel mogelijk te verkopen. De afgelopen dagen zijn daar veel mensen op af gekomen.
Bron: http://www.nu.nl/algemeen(...)ten-vechtpartij.html

HAHA
Holy shit :')
Twiddel
pi_160934902
En dan voor een korting waar je normaliter de winkel niet eens voor zou bezoeken :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 16:14:53 #104
242879 Onnoman
The On And Only
pi_160935153
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
En dan voor een korting waar je normaliter de winkel niet eens voor zou bezoeken :')
dit idd
als de V&D dit eerder had geweten, hadden ze hun marketingcampagne wel aangepast mwuahaha :D
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_160935159

Ik wist niet eens dat er zoveel mensen in NL wonen, wat een drukte voor 20% korting _O_
pi_160935223
En niemand die heel erg hard HAMSTEREN! roept :')
pi_160935543
Wat mij opviel bij laplaz was dat ze aan de einde van de dag al die fruit smoothies zo weggooien in de afval container zo maak je nooit winst, maak ze dan klaar per bestelling dat was half jaar geleden al, half jaar later failliet, voor de rest kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst wat kocht bij de V&D
Bekijk onze Natuurlijk materiaal speciale kwaliteit handgemaakte en ambacht ontwerp mode Outfit artikelen
pi_160935590
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 16:29 schreef MCCheek het volgende:
Wat mij opviel bij laplaz was dat ze aan de einde van de dag al die fruit smoothies zo weggooien in de afval container zo maak je nooit winst, maak ze dan klaar per bestelling dat was half jaar geleden al, half jaar later failliet, voor de rest kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst wat kocht bij de V&D
La Place maakte wel winst en is daarom wel verkocht.
Professioneel gifmenger.
pi_160942249
V&D Zaandam was vrij rustig deze middag, maar er was dan ook vrijwel niks te koop. Je kon er binnen bijna voetballen, zo weinig rekken stonden er.

En jammer wel, het ondergoed vond ik er altijd wel prima, maar was bijna nooit in mijn maat te krijgen (alleen maar S en XXXXL zeg maar :') ) en daarom kwam ik er verder bijna niet meer (en omdat ik het geld dan net zo makkelijk elders kon uitgeven). Die van de V&D hadden tenminste niet van die irritante dikke elastieken bandjesen die voor geen meter zitten 13.gif

Ja, ik ben moeilijk met kleding, altijd gedoe mee

edit: Als iemand tips voor soortgelijk ondergoed elders heeft, dan hoor ik ze graag :)
pi_160945190
Ik heb posters in de V&D gezien dat je al het vaste meubilair, armaturen en apparaten kan kopen.

Misschien kon je de rekken mee graaien ;)
pi_160945573
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:53 schreef Yiwei het volgende:
Ik heb posters in de V&D gezien dat je al het vaste meubilair, armaturen en apparaten kan kopen.

Misschien kon je de rekken mee graaien ;)
Gaat een beetje moeilijk in de bus :P
En ik had de energie niet, was gister al supermoe :o
En ik moet eerder spullen kwijt dan erbij nemen ;(
En die rekken van de V&D zijn verder ook gewoon überlelijk :(
En ik had een hele drukke dag vandaag en heb de laatste paar dingen maar geschrapt/uitgesteld en ben meteen naar huis gegaan, deurbel uit de stekker en meteen paar uur geslapen :@

Maar wel een goed idee verder hoor, was ik zelf nieteens op gekomen vanmiddag :D :P
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2016 @ 11:40:45 #112
37843 lady-wrb
kortaf
pi_160955031
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
V&D Zaandam was vrij rustig deze middag, maar er was dan ook vrijwel niks te koop. Je kon er binnen bijna voetballen, zo weinig rekken stonden er.

En jammer wel, het ondergoed vond ik er altijd wel prima, maar was bijna nooit in mijn maat te krijgen (alleen maar S en XXXXL zeg maar :') ) en daarom kwam ik er verder bijna niet meer (en omdat ik het geld dan net zo makkelijk elders kon uitgeven). Die van de V&D hadden tenminste niet van die irritante dikke elastieken bandjesen die voor geen meter zitten [ afbeelding ]

edit: Als iemand tips voor soortgelijk ondergoed elders heeft, dan hoor ik ze graag :)
haha ja, ik was ook even wezen kijken, het was erg leeg.
maar wel schandalig wat een teringbende de mensen ervan maken, kleding wordt zo op de grond geflikkerd en alles lag door het hele pand.
pi_160956114
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 11:40 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

haha ja, ik was ook even wezen kijken, het was erg leeg.
maar wel schandalig wat een teringbende de mensen ervan maken, kleding wordt zo op de grond geflikkerd en alles lag door het hele pand.
Alles was ook verplaatst en veel verpakkingen lagen open met de helft ontbrekend of elders.
Het was idd echt een klerezooi :') Ben dan ook met lege handen weer naar buiten gelopen.
pi_160997233
Als je zoiets ziet, dan wil je daar toch niet eens in de buurt lopen?

Hoe "tokkie" wil je het hebben?
pi_160997321
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 12:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Alles was ook verplaatst en veel verpakkingen lagen open met de helft ontbrekend of elders.
Het was idd echt een klerezooi :') Ben dan ook met lege handen weer naar buiten gelopen.
Sneu dat zo'n zaak zo moet eindigen....
pi_161084392
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 13:58 schreef Pap89 het volgende:
Als je zoiets ziet, dan wil je daar toch niet eens in de buurt lopen?

Hoe "tokkie" wil je het hebben?
Vaak valt het wel reuze mee. Is toch gezellig tussen al die mensen, word je vrolijk en levendig van :P Gewoon tussen de meute mee gillen alsof je bij een concert bent _O- De meeste mensen in NL zijn zo saai en muf.

---------------------------------------------------------
Vandaag een boek gekocht. Precies een week na opening even binnen lopen neuzen, nog veel voorraad zoals verwacht. Alles 25% korting i.p.v. de 20% van voorheen. Boeken kregen 30% korting, maar kan nog gigantisch duur uitvallen. Had boeken gezien van 49,95 euro, 29,95 euro en dergelijke.

Wederom voor goedkope spullen moet je niet naar de V&D willen. En garantie op spullen kan je natuurlijk ook niet krijgen, want failliet verklaard.

Het kassa personeel was wel 3x langzamer dan toen het nog niet failliet was. En sommigen waren ook niet klantvriendelijk, onbeschoft gewoon. Nadat ik het boek had afgerekend, was ik een jas tegengekomen waarmee ik naar een andere kassa ging. Het personeel was zo onbeschoft dat ik de jas gewoon heb neergegooid, ben vervolgens weg gaan lopen. Dat andere mensen een teringbende van maken, vind ik volstrekt normaal met zulk personeel. Ik vind zelfs dat ze niet genoeg rommel maken. Voor klantvriendelijkheid moet je ook niet naar de huidige V&D willen. Alleen de manager van het pand was klantvriendelijk, maar ja dat krijg je nou met ''goedkope'' krachten van uitzendbureau's.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yiwei op 31-03-2016 22:22:48 ]
  vrijdag 1 april 2016 @ 08:34:31 #117
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_161090504
Uiteraard. Voor klantvriendelijkheid moet je niet naar een failliete tent gaan die opheffingsuitverkoop houdt. Het zijn natuurlijk ook maar gewoon ongeïnteresseerde uitzendkrachten die over 3 weken ook geen baan meer hebben. De motivatie om klantvriendelijk te zijn zal niet erg groot zijn :P Ze hebben maar één doel en dat is zoveel mogelijk spullen verkopen. En die spullen verkopen zichzelf wel, het enige dat het personeel hoeft te doen is de kassa's bemannen. Klanttevredenheid en zorgen dat de klant nog eens terug komt zijn niet echt aan de orde.

Niet dat ik het goed wil praten; ook tijdelijke personeel moet gewoon normaal doen. En dat het personeel lomp doet is geen excuus om dan zelf maar alle fatsoen te laten varen en de winkel compleet te trashen :P Maar ja. Het is wat het is. Jammer dat de V&D zo moet eindigen, ik kwam er best graag.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_161090546
De tokkies komen ook naar dit topic, Jezus :') opgevoed door een stel apen ofzo.
Tap tap tap
pi_161134544
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 08:34 schreef pussywillow het volgende:
Uiteraard. Voor klantvriendelijkheid moet je niet naar een failliete tent gaan die opheffingsuitverkoop houdt. Het zijn natuurlijk ook maar gewoon ongeïnteresseerde uitzendkrachten die over 3 weken ook geen baan meer hebben. De motivatie om klantvriendelijk te zijn zal niet erg groot zijn :P Ze hebben maar één doel en dat is zoveel mogelijk spullen verkopen. En die spullen verkopen zichzelf wel, het enige dat het personeel hoeft te doen is de kassa's bemannen. Klanttevredenheid en zorgen dat de klant nog eens terug komt zijn niet echt aan de orde.

Niet dat ik het goed wil praten; ook tijdelijke personeel moet gewoon normaal doen. En dat het personeel lomp doet is geen excuus om dan zelf maar alle fatsoen te laten varen en de winkel compleet te trashen :P Maar ja. Het is wat het is. Jammer dat de V&D zo moet eindigen, ik kwam er best graag.
De uitzendkrachten waren voormalige V&D medewerkers, dus ik verwachtte wel degelijk dat ze klantvriendelijk zullen zijn. Alleen de kassa medewerkers waren irritant. De rest op de vloer vertoonden wel de V&D mentaliteit zoals voorheen. Maar ze hadden geen herkenbare werkkleding aan, dus hierdoor mijn verwarring van wat ik nou van het personeel vond.

Dat producten zichzelf verkopen, vind ik een misvatting. Binnen een straal van een paar honderd meter waren de HEMA, Big Bazar, Action, C&A, Primark, Kruidvat, Media Markt, etc. gevestigd. Voor de prijzen en garantie hoefden ze niet binnen te treden. De concurrenten zijn ook klantvriendelijk met goede service. Dus waarom naar een winkel gaan waar het personeel je niet zint. Klanten hebben geen reden om over zich heen te laten lopen.

Ik heb klanten in lange rijen van anderhalf uur gezien voor gemiddeld 2 simpele items zoals boxers, sokken, tube schilderverf, etc. Dat waren de fans van V&D :)
pi_161136071
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 22:17 schreef Yiwei het volgende:

[..]

En sommigen waren ook niet klantvriendelijk, onbeschoft gewoon. Nadat ik het boek had afgerekend, was ik een jas tegengekomen waarmee ik naar een andere kassa ging. Het personeel was zo onbeschoft dat ik de jas gewoon heb neergegooid, ben vervolgens weg gaan lopen. Dat andere mensen een teringbende van maken, vind ik volstrekt normaal met zulk personeel. Ik vind zelfs dat ze niet genoeg rommel maken.
En, luchtte het op? Heb je je punt kunnen maken richting het personeel? :|W

Over onbeschoft gesproken... :r
Somebody that I used to know
pi_161139366
Ik heb wel respect voor het V&D-personeel. Vind het wel knap dat ze zichzelf naar hun baan slepen, denk niet dat ik de motivatie zou hebben. Rijen dik zeikende mensen in je winkel en dan ook op het internet afgezeken worden..
Mon 'en!
pi_161141574
De kassa dames in Delft waren juist zeer attent.

Gingen zelfs mijn 4 ontbijtbordjes netjes in papier wikkelen. Ze bood zelfs, onterecht, haar excuses aan dat het lang duurde, waarop ik haar geruststelde dat het prima was en er geen paniek hoefde te zijn.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 5 april 2016 @ 17:51:55 #123
16715 Mylene
*schatje*
pi_161200076
Ik heb er nog Boerenbond bekers gekocht voor 6 euro.
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:10:50 #124
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_161200429
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

En jammer wel, het ondergoed vond ik er altijd wel prima, maar was bijna nooit in mijn maat te krijgen (alleen maar S en XXXXL zeg maar :') ) en daarom kwam ik er verder bijna niet meer (en omdat ik het geld dan net zo makkelijk elders kon uitgeven). Die van de V&D hadden tenminste niet van die irritante dikke elastieken bandjesen die voor geen meter zitten [ afbeelding ]

Profiel: man

R u sure?
pi_161200672
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Profiel: man

R u sure?
Je bent op zoek naar een date en hoopt dat ik nog niet door een andere fokker geschaakt ben zeker? Slim hoor :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')