Dan kun je in het vervolg bij zo'n aankoop misschien beter direct contact opnemen met de fabrikant als er iets aan mankeert.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:34 schreef mytec het volgende:
Aantal jaar terug een Hugo Boss horloge bij de V&D gekocht , waarom omdat we van die prijzen circus bonnen hadden. Na 6 maand viel het kroontje van het horloge, ik naar de V&D nee er zit alleen garantie op de klok zelf niet op de rest. Dat klopt al niet, maar zonder dat kroontje doet je klok het ook niet.. Sindsdien eet ik er misschien nog wel eens een hamburger maar kom er eigenlijk nooit, het is er altijd een rommeltje.
Ik was er zondag even, niets gezien dat ook maar een beetje interessant was, normaal gesproken hebben ze altijd wel iets...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:38 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dan kun je in het vervolg bij zo'n aankoop misschien beter direct contact opnemen met de fabrikant als er iets aan mankeert.
Ondertussen valt het het aantal bezoekers van het Prijzencircus tegen.
Prijzencircus V&D is omzetflop
Klopt uiteindelijk ook wel gerepareerd maar pas na veel herrie te maken. Maar dat is ook het probleem een beetje de V&D in Groningen is verbouwd ziet er op de begane grond mooi uit maar de service is nog steeds om te huilen. Hetzelfde met die kortingsbonnen voor LaPlace de helft van de tijd zijn juist de gerechten met actie niet aanwezig of op.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:38 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dan kun je in het vervolg bij zo'n aankoop misschien beter direct contact opnemen met de fabrikant als er iets aan mankeert.
Ondertussen valt het het aantal bezoekers van het Prijzencircus tegen.
Prijzencircus V&D is omzetflop
quote:V&D roept hulp van klanten in
Na de Hema roept ook warenhuis V&D de hulp in van consumenten. Via de website blijmet.vd.nl vraagt het warenhuis haar klanten om mee te denken over een nieuw winkelconcept dat dit jaar in drie van de 63 vestigingen getest gaat worden.
Niet alleen vaste klanten, maar iedereen die graag wil meepraten over de toekomst van het warenhuis kan zijn mening uiten over alle onderdelen van de warenhuisformule, zoals de sfeer op de winkelvloer, het assortiment en de prijsstelling. Wekelijks worden nieuwe conversatie-onderwerpen door V&D op de website toegevoegd.
bronquote:V&D gaat yoga-workshops geven
Om meer klanten naar de winkel te krijgen gaat warenhuisketen V&D in vijftien filialen evenementen organiseren. Om de noodlijdende keten uit de problemen te helpen is het de bedoeling dat er elke week iets te beleven valt, zoals yoga-workshops.
V&D slaat hiervoor de handen ineen met tijdschriftenuitgeverij Sanoma. De evenementen zullen worden gekoppeld aan titles als Libelle, VIVA en Tina, zo maakte V&D donderdag bekend.
In de vestigingen die meedoen is volgens V&D vanaf 29 april elke week van woensdag tot en met zondag iets te doen. Denk bijvoorbeeld aan een Fit Challenge gekoppeld aan een blad, waarbij lezers van het blad worden opgeroepen om in de V&D deel te nemen aan een yoga-workshop. Zo'n evenement is ook interessant voor bijvoorbeeld een sportmerk.
Het initiatief is onderdeel van de nieuwe strategie die de noodlijdende warenhuisketen uit de problemen moet helpen. Het levert V&D eigenlijk alleen maar geld op, legt een woordvoerder uit. De keten stelt ruimte beschikbaar op zijn winkelvloer. De adverteerders mogen de evenementen bekostigen.
De samenwerking is ook in het belang Sanoma. De uitgeverij kan de extra promotie van zijn tijdschriften goed gebruiken. Het mediaconcern, dat tevens eigenaar is van de tv-zenders van SBS, ziet zijn papieren verkopen al een tijdje teruglopen. Daarom startte Sanoma eind 2013 met een omvangrijke reorganisatie. In Nederland moesten zo'n 500 van de 1600 banen verdwijnen. Het bedrijf zette een streep door 28 Nederlandse tijdschriften, waaronder Playboy, FietsActief en Knippie.
En moslims en mensen met een maatje meer.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De volgende stap zal wel een coffeeshop in LaPlace zijn om meer jongeren te trekken![]()
bronquote:Moslims en 'grotere' mensen moeten V&D gaan redden
Om financieel gezond te worden is het warenhuis gedwongen om in te spelen op de diversiteit in de samenleving
Dat Vroom & Dreesman (V&D) het financieel knap lastig heeft is al langer bekend. Vestigingen moesten het afgelopen jaar sluiten en het was onduidelijk of de zaak een doorstart kon maken. En dus moet er nu scherp naar de samenleving worden gekeken om beter aan te sluiten op de behoeften van de markt. En daarom kiest V&D ervoor om meer in te spelen op de diversiteit in de samenleving.
Met de islamitische vastenmaand de ramadan in aantocht (juni) en het feit dat Nederlanders steeds zwaarder worden, komt het warenhuis met een aangepaste collectie en assortiment in het restaurant. Warenhuizen in Nederland spelen al langer in op de veranderende samenleving, maar niet eerder erkende een warenhuis het te doen om te kunnen overleven.
Lilian Vos, directeur inkoop bij V&D:
"We weten dat er veel allochtonen in de V&D in Den Haag komen, maar zij kopen nog weinig producten."
Tijdens de ramadan zullen er sjaals en hoofddoeken beschikbaar zijn en La Place, de horecatak van het warenhuis, zal zoete hapjes verzorgen voor het suikerfeest. Ook zullen mensen met een maatje meer worden bediend door kleding in grotere maten aan te bieden.
bronquote:Ruilen producten en inleveren cadeaukaarten niet mogelijk bij V&D
Mensen die momenteel een cadeaukaart van V&D bezitten, kunnen die momenteel niet besteden en ook het ruilen van producten is niet mogelijk. De cadeaukaarten worden vanwege het dreigende faillissement niet geaccepteerd aan de kassa.
De webshop van V&D is woensdag in verband met de financiële problemen uit de lucht gehaald. De warenhuizen en de restaurants van La Place blijven voorlopig nog wel gewoon open.
Dat V&D giftcards, boekenbonnen, Fashioncheques en andere cadeaukaarten niet meer kan innemen, is volgens een woordvoerder een wettelijke verplichting die bij uitstel van betaling hoort.
De zegsman adviseert mensen wel om de bonnen nog niet weg te gooien of door te knippen. V&D hoopt ze op een later moment wel weer te kunnen accepteren.
Webshop
Er kunnen momenteel ook geen Air Miles meer worden ingewisseld of uitgegeven. Het kopen van oudejaarsloten bij V&D is eveneens niet meer mogelijk.
De webshop staat op zwart om er voor te zorgen dat klanten geen nieuwe bestellingen meer kunnen plaatsen. Bestelde kerstcadeautjes en andere producten die al zijn betaald, worden volgens de woordvoerder nog wel afgeleverd.
Ja, net 2 weken geleden gekregen of zo. Ik was wel van plan hem redelijk snel op te maken omdat ik niet heel veel vertrouwen in v&d meer had, maar dat het zo snel mis zou gaan had ik niet zien aankomenquote:Op woensdag 23 december 2015 20:41 schreef Mylene het volgende:
Nou, zo goed als einde oefening, iemand nog een cadeaukaart uit bijvoorbeeld een kerstpakket?
inslaan dusquote:Op zondag 27 december 2015 08:41 schreef LadyOracle het volgende:
Ik kom er weleens voor kleding,met name ondergoed. Bij de H&M of zo kan ik geen bh in mijn maat kopen, V&D gaat wat verder door. En ook bv dingen van Desigual.
Livera? Hunkemöller?quote:Op zondag 27 december 2015 08:41 schreef LadyOracle het volgende:
Ik kom er weleens voor kleding,met name ondergoed. Bij de H&M of zo kan ik geen bh in mijn maat kopen, V&D gaat wat verder door. En ook bv dingen van Desigual.
Bh's van hunkemoller zijn niet zo geweldigquote:
True. Ik heb ze ook eigenlijk alleen van Livera. Laatst nog een hele passessie gehad met een geduldige verkoopster. Uiteindelijk met eentje naar huis gegaan die echt fantastisch zit. En ze gaan altijd een flinke tijd mee.quote:Op zondag 27 december 2015 13:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bh's van hunkemoller zijn niet zo geweldig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |