V&D zal alles met track en trace willen doen. Dan kost een brief mij als ik het online doe 3,50 en via het postkantoor 3,95.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:53 schreef Igen het volgende:
Een pakje? Het is iets wat je gewoon als brief in een envelop kan stoppen. Dat kost toch zeker echt geen 1,95 aan portokosten.
Er zijn ook webwinkels die over de kop gaan en de V&D zit vooral met de fysieke winkels in de maag.quote:Daarnaast doen andere websites niet aan dit soort fratsen. Die nemen blijkbaar een verlies op sommige verkopen op de koop toe om goede service te kunnen aanbieden. En die bedrijven staan niet op het punt van faillissement, i.t.t. tot de V&D.
Dat snap ik bijvoorbeeld niet bij Douglas. Daar kan ik voor 3 euro een flesje nagellak bestellen zonder verzendkosten en krijg nog 2 samples parfum ook. En dan komt het in een mega doosquote:Op maandag 23 februari 2015 16:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
V&D zal alles met track en trace willen doen. Dan kost een brief mij als ik het online doe 3,50 en via het postkantoor 3,95.
[..]
Er zijn ook webwinkels die over de kop gaan en de V&D zit vooral met de fysieke winkels in de maag.
Maar dat je anders kan beslissen is waar. Teveel service verlenen is echter ook niet verstandig.
Douglas focust op service als middel tegen o.a. ICI Paris. Maar nu ik weet dat er geen verzendkosten zijn, ga ik ook even kijken bij Douglasquote:Op maandag 23 februari 2015 17:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat snap ik bijvoorbeeld niet bij Douglas. Daar kan ik voor 3 euro een flesje nagellak bestellen zonder verzendkosten en krijg nog 2 samples parfum ook. En dan komt het in een mega doosDat vind ik dan ook weer overdreven
maar maak er desalniettemin gebruik van
Ik kom er ook regelmatig, maar dat eten vind ik nou juist hélemaal niksquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:12 schreef Ruif het volgende:
en is het eten bij de La Place behoorlijk smakelijk.
Denk niet dat ze daarmee moeten willen concurreren. Zalando moet het hebben van uitgebuite arbeiders en zullen daarmee altijd goedkoper kunnen leveren dan V&D.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kom er ook regelmatig, maar dat eten vind ik nou juist hélemaal niks![]()
Als ze geen verzendkosten zoden rekenen zou ik véél vaker iets bestellen trouwens, want een heleboel
artikelen die ze op de website hebben, hebben ze niet in de winkel, of niet in de juiste maat...
Zo'n service als Zalando heeft, gratis verzenden en gratis retourneren zou een hoop schelen,
maar ik weet niet of dat nog haalbaar is voor V&D.
is dat zo van Zalando?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:28 schreef Ruif het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daarmee moeten willen concurreren. Zalando moet het hebben van uitgebuite arbeiders en zullen daarmee altijd goedkoper kunnen leveren dan V&D.
ik zit er net over te lezen...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:33 schreef Ruif het volgende:
[..]
Ja:p Ze gaan niet zo netjes om met hun werknemers.
Nee hoorquote:Op zondag 29 maart 2015 18:43 schreef Mylene het volgende:
Misschien wel de laatste PrijzenCircus.
Hier het boekje: https://view.publitas.com/v-and-d/prijzencircus-2015a/page/2-3
De Rituals aanbiedingen zijn wel leuk. Ik ben een liefhebber van dit merk. Fijn om jezelf te verwennen.
Iedereen denkt dat V&D nog 50 jaar leeft.quote:
Ik denk het niet, maar het is voorbarig om te zeggen dat dit het laatste Prijzencircus is.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:48 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat V&D nog 50 jaar leeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |